Was hier bijna 7 weken. Groei echt heel snel deze keer. Alles is goed vandaag een echo gehad zo bijzonder. Dacht dat ik 17 a 18 januari uitgerekend zou zijn het is 14 januari.
hallo allemaal, erg leuk om te zien jullie buikjes. bij mij valt er nog niets te zien ben 6 weken en 2 dagen . wie heeft er ook zo last van maag zuur ?
Ik zal morgen ( = 8 weken ) ook even een foto'tje plaatsen... Maar het verschil met twee weken is er eigenlijk niet. Ik denk dat ik door het weinige eten i.v.m. verschrikkelijke misselijkheid iets ben afgevallen en mijn darmen daarom ook minder opgezet zijn... Weg gezellig buikje Heerlijke buikjes komen er al voorbij!
Ook ik/wij zijn uitgerekend in januari!! Ben nu bijna 6 weken dus het is allemaal nog heel pril... Dacht dat het aan mij lag,maar er zijn dus meerdere vrouwen die al een buikje hebben met 6 weken... Vond mezelf ook al zo opgeblazen! Wens alle dames een hele fijne zwangerschap... En hopen op niet teveel 'kwaaltjes'! Liefs bianca
soms voelt het aan of ik al 4 à 5 maanden zwanger ben hahaha maar moet ook eerlijk zeggen,ik eet me suf!! (maak niet uit wat!) Heb alleen maar honger... Merk als ik te weinig eet of drink duizelig en misselijk word! Hebben jullie hier ook last van? Liefs
Jup.. ik eet vrijwel de hele dag.. heeel anders dan de zwangerschap van mijn dochter.. daar kon ik juist niets eten.. Nu ben ik veel water aan het drinken, en kleine hapjes aan het eten om ervoor te zorgen dat mn maag niet leeg is...
Hoi zuurstok, Echt erg hè? Ik had bij de zwangerschap van ons zoontje ook niet van die rare eetbuien,maar nu? Ben gewoon de hele dag aan het denken aan eten haha wat zal het nu eens worden? Ach gaat vanzelf over toch? (hoop ik) Geniet van je zwangerschap!! Liefs bianca
erg he! ik geef niet over, en ben ook niet misselijk of zo. smorgens wel een zwaar gevoel in me buik, maar gewoon heel de dag maagzuur. hopelijk is het snel voor bij, en anders als het maar daar bij blijft! veel liefs, moi
Mooi buikje natascha Ik heb ook last van maagzuur en moet iedere keer bij het tandenpoetsen kokhalsen of overgeven. Iemand daar ook last van?
Ik heb ook last van maagzuur. Begin in de misselijkheid een beetje onder 'controle' te krijgen, krijg ik verschrikkelijk last van maagzuur... Heb antagel om het tegen te gaan, maar dat duurt maar kort. Ik mag daar maar 1 x per dag 15 ml van. Misschien ergens ook 'gelukkig' maar, want het is echt heel vies .
hallo meiden ik heb gisteren mijn echo gehad ben nu 7 weken zwanger van een tweeling dat was wel even slikken toen de gyn dat vertelde maar nu ben ik er een beetje aan gewend ik hoop alleen heel erg dat ik de 40 weken kan en mag vol maken zou het toch wel leuker vinden om in het nieuwejaar van ze te bevallen . vind het wel spannend hoor ,en weet ook niet zo goed wat me allemaal te wachtemn staat en het zal heel druk gaan worden want wij hebben al twee mooi kids een van 5 en eentje van 3 maar wel heel erg leuk xxxxxx
Ik kom ook meedoen Heb ook al best een darmenbuik hahah, lijkt wel alsof ik al 5 maanden zwanger ben. Maagzuur heb ik ook last van, zit ook snel vol met eten. Woendag mag ik voor het eerst weer naar de vk, maar nog geen echo helaas