Panda: Ik heb dat ook hoor, dat ik hoop dat we volgend jaar met zijn drietjes zijn. Lijkt me heerlijk Emi: fijn dat je nu niet hoeft te klooien met ovulatietesten. Lijkt me best moeilijk als ze niet knalpositief worden, om dan het juiste moment te bepalen. Mika: ik heb ook vaker bloed moeten laten prikken om te kijken of er al een eitje aan het groeien was. Als de waarde in het bloed dan hoog genoeg was, moest ik gaan voor een echo. Tot nu toe was het nog alle keren zo dat er ook echt een eitje groot genoeg was op het moment dat ik voor een echo moest komen. Ik denk dus dat het ziekenhuis toch wel redelijk nauwkeurig kan bepalen of je eisprong eraan zit te komen. Ik heb trouwens nu, met spuiten, wel een tamelijk regelmatige cyclus. Het duurt soms wat langer voordat een eitje groot genoeg is (meestal tussen dag 13 en dag 18), maar als ik eenmaal de Pregnyl heb gezet, weet ik dat ik 15-17 dagen daarna ongesteld word. Dus over de hormonen die ik spuit, ben ik wel tevreden!
Hallo meiden, Ik heb een besloten club aangemaakt voor meiden die begin 2013 starten met IUI. Degenen die hierboven al iets getypt hadden heb ik daarvoor uitgenodigd. Als anderen ook mee willen praten...laat het even weten Liefs Myr
Ik heb gebeld met de fertiliteitspoli om te vragen of ik deze cyclus mocht starten met IUI. De artsen die daarover gingen waren er niet, en ik zou vandaag of volgende week teruggebeld worden. En ik heb goed nieuws we mogen starten deze cyclus!! Ik weet het is allemaal niet zeker maar het begin is er, nu afwachten wanneer mijn eisprong gevonden gaat worden en dag erna is inseminatie! Spannende maand!!
hoi hoi, wij zijn voor ons 4de kindje bezig, na 2 "normale" zwangerschappen.(waarvan 1 tweeling) We wilden graag ons geluks klavertje 4 vol hebben maar nu na 16 rondes is het niet gelukt. We hebben 8 mnd clomid gebruikt en nu heb ik op 2 januari mijn eerste IUI behandeling gehad met hormonen. Weet dus nog niet of het werkt heb 15 januari mijn NOD namelijk