36+ en augustus 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kitty01, 1 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    De augustusgroep wordt erg groot, dus ik dacht, eens kijken of er een subgroepje te maken valt van dames die 36 jaar of ouder zijn en in augustus zijn uitgerekend (en zich binnenkort dus ook moeten buigen over de vraag wel of geen combinatietest). Wie heeft er zin om mee te kletsen?

Ik ben zwanger van de eerste en begin augustus uitgerekend. Wij hebben besloten in ieder geval de combinatietest te laten doen. Nog geen idee wat we zouden doen als de uitslag niet gunstig uitpakt, maar we kunnen beiden slecht tegen onzekerheid, dus hebben besloten om in ieder geval voor de combinatietest te gaan. En jullie?

2. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Er zijn idd een hoop augustus topics waarbij ik door de bomen het bos niet meer zie en stuit nu pas op die van jou. Ik hoop dat we hier kunnen een kletsen!

Ik ben net 36 en vorige week de eerste onderzoeken gehad voor de combitest. Volgende week uitslag en nekplooi meting. Ook geen idee nog wat te doen bij een slechte uitslag want willen eigenlijk geen vlokkentest of vw punctie doen.

Gefeliciteerd trouwens! Is het ook je eerste kindje?

3. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Sorry was te snel, zie nu pas dat je idd zwanger bent van de eerste ;)

Deel Deze Pagina