januari 2013 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sorien, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Missq sterkte meisss.Hopen dat het goed met jullie blijft gaan zodat de kleine nog ff kan blijven zitten. Mja als ze de longrijping spuiten zetten dan zal het niet lang meer duren denk ik...

2. Alf

Alf Niet meer actief

MissQ, Jeetje meis.. dat is wel ff schrikken! Fijn dat ze je nu goed in de gaten houden en dat je zo nodig de longrijpers krijgt.. maar hopelijk is je bloeddruk morgenochtend netjes en is ook de eiwit weer omlaag zodat ukkepuk nog even bij je blijft zitten. Ik denk aan je!!

3. Alf

Alf Niet meer actief

MayD, Balen zeg van je cursus.. je moet het ook maar net treffen hè.. Ik zou er wel wat van zeggen. Een beetje proffesionaliteit mag je voor dat geld wel verwachten eigenlijk..

Hier is de zwangerschaps-zwemcursus ook een teleurstelling. De les is zo zo maar ik ging eigenlijk vooral voor de leuk en de eventuele leuke contacten.. maar na 6 weken ben ik 'the last one standing'. De rest is afgehaakt of bevallen en er komt niemand bij. Voor een reguliere zwangerschapszursus ben ik eigenlijk te laat.. en daarbij zijn de groepjes al gevormd.. beetje jammer.. verkeerd gegokt dit keer :(

4. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ah dat is jammer zeg Alf! Begint er niet een cursus een deze weken? Bij ons start deze cursus elke 4 weken en er zaten ook dames bij die 32 weken zwanger zijn.. Maar goed ook al lukt het dan wordt het nog wel erg krap idd.. Jammer hoor! Gelukkig heb je ons nog, toch :)?

5. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Hebben jullie eigenlijk ook Facebook ? Misschien kunnen we elkaar daar ook uitnodigen.. Dan kunnen we wel makkelijker gezichten ed erbij zien.. Blijf hier op het forum voor anderen liever privé nl.

6. Alf

Alf Niet meer actief

Zo is het maar net! :)
    Vind het iig superfijn om ervaringen van anderen te horen en mee te leven met elkaar!

Ik zal hier in de buurt eens rondbellen of er nog een cursus start.

Ik stuur je een pb over FB

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik heb ook fb zal je ff privé Briggie doen..

De proefdruk van onze geboortekaartje is binnen is erg mooi.
    Zal straks eens beginnen met enveloppen schrijven..

Oohh ik heb trouwens een pijnlijk gevoel " down under" alsof de boel uit elkaar word getrokken.. Bah, hopen dat het ergens goed voor is..

8. tulip

tulip Niet meer actief

iris, zal je ff pb'en over fb.

Alf, wat een tegenvaller. Hier is het verloop best groot. Heb nog 2 weken met een vriendin gelijk gezwommen, die groep is nu klaar en er zijn er de afgelopen 3 weken weer nieuwe bijgekomen en volgende week ook nog.

natascha, zo van de week ook ff het gevoel alsof mn kruis in 3en brak...tis weer helemaal weg maar oef!!

Ben benieuwd hoe het met missq is...

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Thx voor jullie lieve berichtjes. De nacht in het ziekenhuis is redelijk verlopen, mijn buurvrouwtje kreeg vannacht om kwart voor 3 een ctg met weeen, 1 cm ontsluiting en is vervolgens om kwart over 4 naar de kraamafdeling gegaan. Ze is vandaag 35 weken zwanger. Dus wel wakker geworden natuurlijk. Vanmorgen bloeddruk en ctg gehad en beide waren goed! Geeft toch een goed gevoel. Nu wachten tot een uurtje of 5 tot we de uitslag krijgen van de eiwit in de urine (of liever geen eiwit in de urine!!).

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hihi Tulip, onze berichtjes kruisden elkaar net :)

11. tulip

tulip Niet meer actief

o haha, nou fijn van je te horen...klinkt voorlopig goed!!! Hopelijk geen eiwitten. Van je buurvrouw ook heftig, maar 35 weken is natuurlijk een stuk veiliger.

12. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik zou willen dat ik al 6.4 verder was !

13. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    ik duim voor je missq!!
    Ik pb straks ff over fb, zit nu ff op tel, is t allemaal wat lastiger haha
    Zo koffietijd, vriendin komt ff, gezellig :)

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ MissQ: oh meid, wat een spanning.... hopelijk blijft het allemaal goed gaan. Je bent iig op de juiste plek nu

@ Josjo: ik zou wel gaan... gym is inderdaad veelal lekker rustig aan en vooral ervaringen uitwisselen met mede-zwangeren. Maar bovenal gewoon even qualitytime voor jezelf

@ Alf: wat vervelend dat je zwemmen een verkeerde gok was...

@ FB... ik zit op FB ook al in een geheime groep die vanaf ZP komt. Als we zo'n groep op kunnen zetten praat wel een stuk makkelijker en het lijstje is makkelijker bij te werken. Zullen we een geheime FB groep opzetten? Dan hoeven we niet per sé vrienden te worden, maar kunnen wel gewoon privé alles delen zonder pottekijkers (hier zijn immers ook genoeg mee-lezers)

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Missq fijn dat alles goed gaat momenteel gouwe zo hè...

Mayd ik vind het prima idee

16. Alf

Alf Niet meer actief

MissQ, So far, so good dus. Ik duim keihard dat je vanmiddag goede uitslagen krijgt!

MayD, een geheime FB groep, klinkt spannend. I 'm inn ;) ;)

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    heb ik wel ff jullie FB-namen nodig om jullie uit te nodigen

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    zul je net zien... ben ik de groep aan het opzetten, heb ik een FB-update op mijn account... Iris2009 is iig al lid en kan anderen uitnodigen

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ff rectificatie... je moet eerst wel vrienden zijn voor je mensen in de groep kunt toevoegen, maar na toevoeging in de groep kun je weer ontvrienden en blijf je wel gewoon alles delen

20. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ik ben inmiddels vrienden met mayd, alf en natascha. Tulip kan jou nog niet vinden..? Zal vanmiddag ff verder kijken ook met de groep, zit nu op m'n werk nl:).

MissQ fijn dat de bloeddruk al beter is, hopelijk geen eiwitten!! Ik duim voor jou.

Deel Deze Pagina