met al die positieve energie van jullie erbij moet het wel goed komen nu he! ik wil ook in het geheime groepje
VAST WEL!!! Daar gaan we voor! Stuur me maar een PB met je FB-naam Als iedereen op de lijst FB heeft, kunnen we daar gewoon vrolijk verder
Net te horen gekregen dat ik naar huis mag!! Wel kantje boord, eiwit moet lager zijn dan 0,30 en ik zit op 0,29. Maar gezien de bloeddruk in rust goed is, mag ik naar huis!!! Woensdag weer terug voor bloedprikken en inleveren 24-uurs-urine en donderdag controle bij de gyn. Nu rustig aan doen.. en dit keer ECHT.....
Oh das fijn zeg missq! Rustig aan lekker thuis dit weekend . Mayd ik reageerde op een bericht dat jij had geplaatst in de januari mama's en ineens staat die reactie bij jou onder je status update in fb..? Moet nog ff uitvogelen hoe dat werkt hoor zo'n groep op fb..
ik zag hem staan inderdaad hahaha Aan de linkerkant in het beeldscherm (de taakbalk zeg maar) kun je de groep aanklikken... wanneer deze aangeklikt is, kun je in de groep reageren.
Missq fijn dat je naar huis bent! Kan je er nog iets aan doen om de waarden onder de 0,30 te houden? Facebook, zit ook in groepje met 16-31 Jan mama's en aug 2011 mamas dus ik sla even over, misschien later... Natas, leuk, geboortekaartje in kannen en kruiken .. Wel balen van dat pijnlijke gevoel zeg... Ik snap niet precies wat je bedoelt met 'uit elkaar getrokken'? Maar je kan heel goed de indaling voelen nu hè...? Hier, veel krampjes nog, al dag drie. Bah. Veel pijnlijke harde buiken ook. Mijn darmen werken ook niet mee, mijn hele buik doet er zeer van. Godsamme... Missq, bedoel je niet 8,4 weken verder?
@ Josjo: jammer... hopelijk kom je er toch bij (later?) Wat vervelend die krampen... indaling? Hier ook al een paar daagjes weeïg in de buik. Wss bedoelt MissQ dat ze dan in week 36/37 zit en het dan een stuk veiliger is voor d'r beebje om te komen
voor FB een PB gestuurd aan MayD misschien dat ik jullie daar wat beter kan volgen.. hier eigenlijk nauwelijks online momenteel