Hallo meiden, Sorry dat ik zo lang niets heb laten horen We kletsen met het andere topic op FB en daar ben ik dus veel meer te vinden. Ook vond ik het wat moeilijk om hier te schrijven omdat ik niet echt kan genieten van deze zwangerschap.. Het is eigenlijk teveel, veel last van mijn schaambot en bekken.. ook ben ik erg emotioneel en kan daardoor weinig hebben. Eerste groeiecho gehad aan het begin van deze week en alles is vooralsnog gelukkig prima! Baby-Boy woog ongeveer 1129 gram en was al ligt in gedaald: dus dat doen we gelukkig goed! Mijn bloeddruk was ook nog prima. Ik vind het erg spannend of het goed blijft gaan en merk dat ik daar erg veel mee bezig ben. Ondertussen natuurlijk ook gewoon verder gaan en genieten hoor, Beau heeft een nieuwe kamer gekregen: een echte jongenskamer De babykamer is weer helemaal leeg en schoon, straks weer beginnen met wassen en strijken zodat de kasten weer vol komen te liggen Heb al met de wiegbekleding in handen gestaan maar vind het nog te vroeg.. hahah anders straks alles nog een keer moeten doen.. dus nog even geduld.. Knuffels voor iedereen!
Missq, fijn dat je naar huis mag. Rustig aan,he?? Dolfijn, vervelend dat je je zo voelt. @fb, wie is met die mooie trouwfoto ???
Thx voor jullie lieve meelevende berichten!! @Josjo, die 6.4 was als reactie op Tulip aangezien mijn ziekenhuis buurvrouwtje met 35 weken naar de kraamkamer gereden was. Ik zou willen dat ik "al" zover was, natuurlijk is het beter voor mijn jochie om nog wat langer te blijven zitten, maar die termijn is een heel stuk beter dan nu geboren worden.
Dolfijn vervelend dat je je zo voelt . Als je ook op fb wil, moet je me je fb naam maar even pb'en dan kan ik je toevoegen in de groep .
@tulip dat ben ik @dolfijn vervelend dat je je zo voelt, knufff @hier boodschappen gedaan met manlief. Genoeg fris & sap voor de komende maanden haha nu eerst wasjes draaien en horren voor de ramen weghalen heujjjjj Vanmiddag/avond ons zelf verwennen en een lkkr toetje in elkaar flansen
@ Dolfijn: wat vervelend idd, dat je je zo voelt.... @ hier: weer druk met enkele vertaalopdrachten... eigenlijk helemaal geen puf voor, maar aangezien onze wastafel is gebroken kunnen we het geld daarvoor wel gebruiken
Zwanger 01-01 Natascha1 - tweede kindje - Jongetje - TH - BV 04-01 Akkoe - eerste kindje - VERRASSING - ZH (poliklinisch)- BV 11-01 MayD - tweede kindje - Jongetje - ZH (poliklinisch) - BV(wens) 13-01 Alf - tweede kindje - Jongetje - ZH - FV (waarschijnlijk) 16-01 Joycee - tweede kindje - Meisje - ZH - BV 17-01 Pixel2011 - vierde kindje - Jongetje - Thuis (wens) - BV 18-01 Josjo - tweede kindje - VERRASSING - ZH - BV 23-01 Dolfijn1882 - tweede kindje - Jongetje - ZH - BV 28-01 Froetsel - eerste kindje - Meisje - 29-01 Tulip- tweede kindje - GEHEIM - ZH - FV 29-01 MissQ - vierde kindje - Jongetje - ZH - BV 30-01 Iris2009 - tweede kindje - VERRASSING - ZH- BV Afspraken: 13-11 Natascha1 - controle VK 14-11 MissQ - inleveren urine en bloedprikken 15-11 MissQ - controle Gyn 20-11 Alf - controle Gyn + liggingsecho 21-11 Iris2009 - controle VK 21-11 MayD - intake kraamzorg 22-11 Akkoe - controle VK 22-11 MayD - controle VK 22-11 Tulip - groeiecho 24-11 Akkoe - zwangerschapsverlof 26-11 MissQ - groeiecho 27-11 Alf - 3D echo 06-12 Akkoe - controle VK 06-12 MayD - controle VK + liggingsecho (OVB) 07-12 Josjo - zwangerschapsverlof 11-12 Alf - controle Gyn + liggingsecho 14-12 Iris2009 - laatste werkdag 18-12 Alf - laatste werkdag *************************************** Afspraken van MissQ erbij gezet
Leuk leuk op FB! Wat ga je voor lekkers in elkaar flansen Akkoe?!!! Hier de hele dag al rustig aan aan het doen, word er wel een beetje lamlendig van! Hahaha
Hier is het ook morgen. Silvester had zijn lichtje van mij meegekregen van de week naar school. Wat blijkt, lichtje pleitos. Manlief had Sil vrijdag nog terug gestuurd naar de klas voor zijn lichtje, maar nergens meer te vinden. Vette baal natuurlijk. Dus alleen een mooie vuurtoren lampion gemaakt en manlief heeft vanmorgen bij de Intertoys nog een lichtje gehaald voor in zijn lampion. Ik twijfel of ik morgen mee moet gaan. Eerst de intoch van Sint Maarten in de kerk (komt te paard de kerk in!) en daarna langs de deuren....... het is ieder jaar wel heel leuk, maar ben een beetje bang dat het allemaal te veel van het goede is. Straks maar eens overleggen wat manlief ervan vind. @Alf, heeft er niets in het regionale krantje gestaan? Anders even googlen? Kiddos;s vinden het lopen wel erg leuk, zeker nu de dagen wat korter zijn en de lichtjes erg mooi te zien zijn.
hier vandaag een productief dagje... met de vertalingen begonnen, boodschapjes gedaan, erwtensoep voor morgen (snert) gemaakt, was gedaan en tussendoor ook nog mijn dochter sjouwen.... Geef mijn portie vanavond maar een fikkie!
Netjes MayD! Jij hebt je avondje met de beentjes op de bank weer verdiend MissQ, kan er niets over vinden. Zal wel morgen zijn dan. Wat wordt Sint Maarten leuk gevierd bij jullie zeg!! Maar ik hoop eerlijk gezegd dat jij voor de rust gekozen hebt.
Ik heb de bak met snoep klaar staan.Meestal komen hier niet veel kids. Ze gaan allemaal het centrum in