Blugh vlgs mij word ik ziek.Heb overal pijntjes, steekjes vooral onder en bovenin me rug. Heb het steeds koud BRrrrrrr. Zal wel griepje aankomen.
De meter van onze dochter is wel RK, de peter niet... ze hoeven geen van beiden gedoopt te zijn hoor. Dus als je "kandidaten" hebt die niet gedoopt zijn of een ander geloof hebben (moslim of ik noem maar wat) is dit geen enkel probleem
Hele ziekenboeg hier dus? Natascha, Iris en Tulip: beterschap meiden! Vandaag een paar dingetjes opgeruimd samen met manlief. Box in de kamer? Bij onde dochter hebben we hem pas na de kraamweek opgezet. Nu staat ie er natuurlijk al, en we hebben de opklapbox voor mijn dochter ook al in de kamer staan (maar ingeklapt neemt ie amper ruimte in. Kleding ligt hier al gewassen en stofvrij in de kast... ik ken mijn lijf en weet dat ik dat wassen enzo in de laatste weken niet meer trek (nesteldrang of niet)
pfff.. beetje te druk geweest geloof ik nog meer hier die zoveel vocht vasthouden?? ik wordt er echt vervelend van.. benen staan op springen zo strak staat mijn huid.. doet gewoon zeer... Nu een mega drukke babyboy in me buik die even flink mijn ribben en schaambeen aan het bewerken is.............. Denk dat ik volgende week toch ook maar moet gaan beginnen met wassen.. anders ga ik het allemaal te snel en te veel achter elkaar doen, komt dan dus ook niet goed.. Ook nog steeds in afwachting of het goed blijft gaan: vorige keer in week 35 een oplopende bloeddruk en opgenomen met 38 ivm zwangerschapsvergiftiging..
Weer iets bijgeleerd van die kaarsjes en de krans, wist ik hier ook niet! Thx Silvester heeft het erg leuk gehad met Sint Maarten, kwam met een big smile en een tas met snoep thuis! Hier geen kindjes aan de deur gehad, had ook mijn gordijnen dicht gedaan en geen kaarsje neergezet... rust houden werd er gezegd he, en niet 10 keer naar de deur op en neer blijven lopen !
Box komt hier ook pas begin januari te staan, straks eerst de kerstboom. Kleertjes: al druk bezig met wassen. Zusjelief heeft toestraks een hoop droge kleertje meegenomen en gestreken. Scheelt een hoop! Zondag.. best rustig aan gedaan. Moe nu, zo nog even bankhangen en dan naar bed. Kleine is nu lekker aan het duwen, zie mijn buik zelfs af en toe naar voren verplaatsen
@ Dolfijn: ik hoop dat je dat van de vorige keer bespaard blijft. M.b.t. vocht vasthouden kan brandnetelthee misschien uitkomst bieden... of anders asperges of iets anders vochtafdrijvends eten
Middag hier een rustig dagje tot nu toe...Net ff lekker twilight gekeken heerlijke film. Zo me meissie ff uit bed plukken..
@ziekenboeg.... Dames weer aan de beterende hand??? @Natascha heerlijk dat je n filmpje hebt gekeken, lkkr tot rust en nu lkkr stoeien met je meid @Missq hoe gaat het nu??? wat beter... wel rust blijven houden he Donderdag had je weer controle?? @Mayd vochtafdrijvend, brandnetelthee?? Oke... misschien toch maar proberen. Houd niet zo heel veel vocht vast (steunkousen aan), alleen licht in mn handen en gezicht.... En jawel.... we gaan as vrijdag ochtend nog ff 2 daagjes weg, hotel met zwembad & bioscoop, oftewel heerlijk ontspannen weekend!! En btw.... in de kamer zit als het goed is ook een ligbad... dus mn zwitsal potjes gaan lkkr mee
Lekker Akkoe!! Mooi vooruitzicht. Hotel met een bioscoop?? Vandaag voel ik mij al weer topfit gelukkig, nou ja voor een zwangere dan he haha. Ik zat gister foto's te kijken van mn zwangere buik bij Iris , bij 29 weken was mijn buik echt nog laaaaang niet zo groot als nu. Wat een verschil!! Gaat nu echt veel meer naar voren. Dus dan zal het nu wel een jongetje zijn haha. We zullen het zien
Beterschap meiden! Akkoe, Oei.. dat klinkt wel heel erg prettig ! En heerlijk vooruitizcht; badderen met zwitsal! MayD, dank voor je antwoord. Zwager is wel rk, schoonzus niet. Willen hen vragen omdat ze zelf geen kinderen hebben kunnen krijgen en het zowel confronterend als ook vooral prachtig vinden dat hun jongste broertje (nakomertje na 8 jaar) papa wordt.. Op deze manier hebben ze voor altijd een grote rol in het leven van hun neefje
@ Akkoe: lekker genieten dan! @ Iris: fijn dat je je alweer wat beter voelt. m.b.t. de buik, hier ook een duidelijk verschil hoor! Was ik bij mijn dochter al groot, nu ben ik helemaal huge! @ Alf: wel een heel lief gebaar
Iris hier ook duidelijk verschil in me buik.... Van Charlot was ik overAl zwanger hahah... Nu vooral me buik heel veel zeggen dus ook dat ik zwanger ben van jongetje maar bijna niemand weet het hihi.
Iris heb je mijn pb niet gehad voor fb? Dolfijn oh vocht, zoooo naar! Had t bij Annelynn, nu gelukkig (nog) niet.. Brandnetelthee liters gedronken, yak, maar hielp niet. Kussen o der matras aan voeteneind, hielp matig. Speciale gel om in te masseren kan je bij de Hema kopen, hielp ook wel maar steeds maar ff.. Het is echt balen als je het hebt meis, ik kon alleen maar slippers aan nog maar ja toen was t zomer hè... Sterkte meis! Hier eerste dagje met dochter alleen weer. Ze speelt lief alleen en komt af en toe knuffelen, volgens mij heeft ze toch de daagjes met mama alleen ook wel gemist Nu n buikgriepje maar dat heerst hier hè, bleegh!
alf wat een mooi idee!!! natascha, heerlijk zo'n dagje...lekker aan de hello kitty duplo Ik ben weer beter gelukkig, nu kwakkelt mare en is man ziek thuis gekomen.