@alf hier is t bij 100kg+ dat je beneden moet bevallen geloof ik.... @hier intake/kennismaking gehad met kraamzorg. Gezellig (bekende) Op naar de bevalling
kijk, dus iemand van hier is de boosdoener? magpijn, darmkrampen en diarree bleeeeegh en bedankt dan he
Zwanger 01-01 Natascha1 - tweede kindje - Jongetje - TH - BV 04-01 Akkoe - eerste kindje - VERRASSING - ZH (poliklinisch)- BV 11-01 MayD - tweede kindje - Jongetje - ZH (poliklinisch) - BV(wens) 13-01 Alf - tweede kindje - Jongetje - ZH - FV (waarschijnlijk) 16-01 Joycee - tweede kindje - Meisje - ZH - BV 17-01 Pixel2011 - vierde kindje - Jongetje - Thuis (wens) - BV 18-01 Josjo - tweede kindje - VERRASSING - ZH - BV 23-01 Dolfijn1882 - tweede kindje - Jongetje - ZH (verplicht) - BV 28-01 Froetsel - eerste kindje - Meisje - 29-01 Tulip- tweede kindje - GEHEIM - ZH - FV 29-01 MissQ - vierde kindje - Jongetje - ZH - BV 30-01 Iris2009 - tweede kindje - VERRASSING - ZH- BV Afspraken: 14-11 MissQ - inleveren urine en bloedprikken 14-11 Josjo - oefenecho (uk gluren ) 15-11 MissQ - controle Gyn 20-11 Alf - controle Gyn + liggingsecho 21-11 Iris2009 - controle VK 21-11 MayD - intake kraamzorg 22-11 Akkoe - controle VK 22-11 MayD - controle VK 22-11 Tulip - groeiecho 24-11 Akkoe - zwangerschapsverlof 26-11 MissQ - groeiecho 26-11 Dolfijn1982 - controle VK 27-11 Dolfijn1982 - groeiecho 27-11 Alf - 3D echo 27 -11 Natascha1 - controle VK 28-11 Josjo - controle VK 06-12 Akkoe - controle VK 06-12 MayD - controle VK + liggingsecho (OVB) 07-12 Josjo - zwangerschapsverlof 11-12 Alf - controle Gyn + liggingsecho 12-12 Josjo - controle VK + liggingsecho 13-12 MissQ - laatste werkdag 14-12 Iris2009 - laatste werkdag 18-12 Alf - laatste werkdag
josjo, ja graag gedaan Hier hebben we het nu inmiddels allemaal gehad. Op school heerst het ook al een dolle, dus ben blij dat wij er nu voor de feestdagen vanaf zijn.
ja dat is inderdaad mooi gezegd, voor de feestdagen er vanaf zijn.. weet je wat ik zat te denken? Je zal maar diarree hebben tijdens de bevalling of zou moeder natuur daar niet aan doen, van die rotgeintjes?
nou ik had geen diaree tijdens mn bevalling, maar moest wel. Blijkt dat dat dus supervaak gebeurd he...dacht dat ik weer de enige was...dus dames: suc6 he
Haha heerlijke praat hier . Maar ik heb toevallig net geleerd op de zw.cursus dat tijdens de bevalling alle ontlasting er uitgedrukt wordt, omdat het geen andere kant op kan als de baby er langs komt. Dus...heel normaal . Haha
Hahah bij de bevalling van Charlot had ik de avond macaroni met heel veel ui gegeten en vreselijk veeel verse ananas.Haddus ook wel veel krampen en toen we rond 24 uur naar bed gingen zoveel kramp dat ik moet poepen, Dus ik opstaan braken me vliezen en ik heb wel half uur op de plee gezeten alles eruit gepoept hahah.
@ Josjo: mag ik je vragen wat je aan de lijst veranderd hebt??? Raak zo een beetje overzicht kwijt als er weer aan de lijst wordt gesleuteld **edit** ik zie het al...
haha bij Beau geen ontlasting tijdens bevalling gehad.. ging allemaal zo snel! maar ben er wel bang voor.. hihihi juist omdat ik het bij de eerste niet heb gehad..
Nou, om van de ene ontlsting maar even over te gaan naar de ander Nog maar 20 minuutjes urine opvangen en dan is dat ook weer achter de rug. Om half 9 ga ik even bellen met de poli om te vragen of ik ook hier in Z'bommel mijn urine in kan leveren en bloed kan laten prikken of dat ik naar Den Bosch moet. Scheelt me zo een uur (onder)weg zijn.
Helaas! De mevr. van de poli vind het toch beter als ik de urine rechtstreeks in het JBZ in kom leveren. Heb mijn spullen gepakt, nog even plassen (voor de tigste keer vanochtend!) en dan maar richting Den Bosch. Morgen om half 12 afspraak bij de gyn, dan krijg ik weer een echo en gaan ze de bloeddruk opnemen, krijg dan ook de bloed en urine uitslagen.