Ja ach, het rijden vind ik niet zo erg hoor! Net van een vriendinnetje vijftig tinten grijs te leen gekregen, weet alleen niet of het zo'n goed idee is om daar nu aan te beginnen
ik ben ook net begonnen in vijftig tinten grijs. Leest wel lekker moet ik zeggen, maar er is ook nog niks heel bijzonders gebeurd.. Zal nu wel komen
MissQ, redt je dat wel? Harde buiken vermijden bij 50-tinten-grijs? *lol* @ hier: de tas van KV kan opgehaald worden JIPPIE! Ook meteen de aanbieding op de jouw-kaart voor gratis Midpak luiers geactiveerd (450 punten kost dat)
50 tinten, Net deel één uit. Kan makkelijk hoor nu Al schijnt deel twee heftiger te zijn (en die is zojuist door de eci bezorgd) Ben niet zo snel geschokt merk ik wil vooral weten hoe het afloopt tussen die twee..
**ff ego** Hier net gebeld door kraamzorg.... Ze heeft navraag gedaan voor t geven van bv na 2x een operatie hieraan..... (medisch).... Kans nihil dat ik volledig bv kan geven.... waars wel deels maar erg weinig schat lactatiekundige in..... Prut.... Valt me toch ff tegen.... Evenals feit dat ik toch enigzins al rekening moet gaan houden met ks.... **einde ego.....**
Lieve Akkoe.. zo'n bericht valt ook tegen.. Hoop dat het je helpt dat ik in zelfde schuitje zit. Ik heb een chronische schimmelinfectie aan mijn tepel, waardoor bv afgeraden wordt. Ik hou hier al een poosje rekening mee en heb inmiddels na info winning besloten er niet aan te beginnen. Kan op besmetting van baby en vice versa is te groot. Inmiddels zien wij ook (enorm) de voordelen van fv. Manlief vindt het stiekem ook leuker dat hij meteen zijn zoon kan gaan voeden, we kunnen de nachten verdelen en ik kan ook rustiger weer gaan werken na drie maanden.. Die ks hetzelfde.. kijk er niet naar uit, maar deze zal worden geplant en dan heb ik iig mijn eigen lieve en kundige gyn.. Het is even superklote (!!!) nu het zo op je dak valt, maar het is niets minder jouw prestatie en jouw kindje.. Hij/zij is zo gewenst en dát zal het voelen en onthouden. Voel je niet schuldig meis .. *knuffel*
@ Akkoe: wat een balen bericht.... hier zeg ik altijd: de hoop sterft als laatst... nooit geschoten is altijd mis toch? Als de wens er is kun je het altijd proberen. Geen vrouwenlijf is hetzelfde en voor hetzelfde geld loopt de BV als een trein! Hier een familiegeschiedenis met slechte BV: moeder en zus hadden maar 2 weken melk, mijn oma had ook maar voor max 3 weken en bij mij is het niet eens op gang gekomen. Toch probeer ik het bij deze stug weer! Maar, met de fles worden ze ook wel groot hoor! Hier een dochter van bijna 11 maand in een maat 86 hahaha @ Alf: ik geloof dat we in Nederland niet zo preuts zijn en dat 50-tinten daarom niet echt als schokkend wordt ervaren
Tsja, weet inderdaad niet of het zo verstandig is als ik mijn bloeddruk laag wil hebben en houden @Akkoe, jeetje wat balen meis. Maar het niet volledig kunnen gaan geven van bv hoeft je er niet van te weerhouden om het gemengd te gaan doen? Wel K als je je helemaal ingesteld hebt op het geven van bv, ik zou me ook erg rot voelen als ze het nu tegen mij zouden zeggen.. @All, vanmorgen urine weggebracht en bloed laten prikken. Daarna even bij dinnetje langs geweest en HET boek mee gekregen (ook de 3 delen op USB stick voor op de iPad). 2 voedings bh's van haar gekregen en een difrax flesje waar je de onderkant vanaf kan schroeven, ideaal om straks ingevroren voeding in te laten ontdooien. Silvester is bij een vriendinnetje uit zijn klas gaan spelen en ik heb een uurtje op de bank gelegen, heerlijk. Daarna nog even bij de slager kipfilet en rundergehakt gehaald (beide 5 euro de kilo ). Om half 3 kwam mijn moeder en zijn we samen nog even terug naar de slager geweest om ook voor haar vlees te halen (ze wilde het in eerste instantie niet, maar dit vlees was zo lekker en in de super is het in de reclame dezelfde prijs). Daarna is ze gestart aan het opruimen van onze kledingkast. Jeeeeeeetje wat een verschil!!!! Kwam aan het eind de moeder van de buurman nog even langs om de babykamer te bekijken. Moeders had 2 grote shoppers met was verzameld, grap ik "neem jij die mee mam?" Ja hallo, echt niet! Waarop de moeder van de buurman zei.. kom maar hier, heb je ze vrijdag gewassen en gestreken terug! Zo onwijs lief, de hulp van iedereen. Ik vind het erg moeilijk om hulp te vragen, maar het is op dit moment helaas nodig. Nu nog wat spannende uren te gaan voor het morgen half 12 is.. Nog steeds positief blijven, want er is nog niets bekend. Hopelijk vallen de uitslagen morgen niet tegen......... xxx MissQ.
@ MissQ: gewoon dankbaar gebruik van die hulp maken hoor! Je moet nu gewoon ff lekker op jezelf letten
Akkoe vervelend nieuwd zeg zeker als je het zelf wel graag wil. Ik heb ook maar 4/5 weken bv kunnen geven, het ging gewoon niet . Maar ga t wel weer gewoon proberen.. Missq hopelijk positief nieuws voor jou morgen! We lezen het wel..
MissQ, succes in het ziekenhuis vandaag, duim voor je! Hier, vandaag eerste dag mijn waarneemster inwerken. Whoehoe... Aftellen dus!!