@All; goede morgen @Akkoe; knuffels! wat een vervelend nieuws.. neem tijd om het te verwerken, maar geniet van je zwangerschap en het wondertje dat je mag dragen. @MissQ; sterkte vandaag! hopelijk goed nieuws.. ik duim! @Alf; succes met inwerken, en geniet van het aftellen
@Alf, veel plezier!!!!! Ik pik mijn moeder straks bij mijn oma op, denk dat ik iets eerder ga zodat ik nog even koffie kan drinken met oma. Om half 12 staat de afspraak. Net nog even "streng" door manlief toegesproken dat ik moet proberen me niet te druk te maken, want das niet goed voor mijn bloeddruk!
Nogmaals succes MissQ.. maak je idd niet druk, is niet goed voor je bloeddruk.. hahah lekker makkelijk gezegd. En geboortekaartjes, wat een keuze hé?! Ik had er eentje gevonden maar die vond ik echt veelste duur.. dus toen zelf aan het ontwerpen gegaan met dat als voorbeeld.. en das best leuk geworden al zeg ik het zelf maar nu nog voor elkaar krijgen om alles op juiste maat aan te leveren bij drukkerij
Thnx dames!! Hier rust redelijk terug..... Is helaas niet anders, probeer me er maar op in te stellen...... @missq succes straks hopelijk goed nieuws! En geboortekaartjes..... Erg veel keus haha. Maar wij zijn er inmiddels uit succes @hoe gaat t met de 50tinten dames....? Tijd dat ik ze ga aanschaffen of....?
missq, suc6!! Ja en veel keuze he in die kaartjes. Wij zijn er inmiddels uit. Superleuk kaartje en kostte 1,79 incl drukken en luxe enveloppen. Heb iets van 60 kaartjes voor 94 euro ofzo...vond het goed te doen iig.
@hier de kaartjes via de drukker waar we ook de trouwkaarten vandaan hebben. Nu nog een passende tekst en hopelijk volgende week de aanvraag de deur uit (gewoon ff 130 kaarten nodig haha). Oftewel ik ga maar vast beginnen met etiketten drukken Programma inmiddels geïnstalleerd op de laptop, dus chop chop aan de slag dan maar.... Heb al wel voorgenomen.... mocht onze lieve kleine uk voor kerst komen, ligt het met kerst in een fantastische kerstmuts
@ MissQ: succes meid! @ kerst: wij hebben hier al een mooi feestje dan! We gaan voor de verjaardagsvisite een paar pannen soep maken met een broodmaaltijd erbij (lekker makkelijk) en hopen maar dat ons mannetje tot na de kerst op zich laat wachten.
Missq succes meiss.. Wij plannen helemaal niets met de feestdagen.. Houden alles lekker voor onszelf.. We zien op dat moment wel of we ergens zin aan hebben... Ik zag vanmorgen een oliebollen kraam bij de intratuin nu spijt dat we niets hebben meegenomen... Denk dat ik manlief nog maar op pad stuur.
Ik wou dat ik de boel maar de boel kon laten met kerst.... Maar dan zou ik geen aandacht schenken aan de eerste verjaardag van mijn dochter. Liefst zou ik ook gewoon lekker niks doen dan. Ach, we houden de verjaardag van 15 uur tot 20 uur (zo'n beetje) en wie mee wil eten kan soep en brood krijgen.
@Natascha... je oliebollen al binnen?? @MayD prima tijd toch wat betreft kinder verjaardag, heerlijk overdag!! 's avonds lkkr rust dan @Kerst hier verder ook weinig gepland, geloof kerstavond of 1e kerstdag naar mijn schoonouders, uiteraard alleen wanneer ik me fit genoeg voel. Hebben eerst nog Sinterklaas 4 december & 8 december gaan we uiteten met mijn ouders en broers. Hier zojuist weer een hoofdstuk afgerond van mn thuisstudie, nog 3 te gaan en dan weer een toets maken hop hop. @ MissQ al nieuws.....?? Nu toch wel nieuwsgierig......
MissQ weet je al meer? Haha natascha, dat heb ik nou ook als ik dan iets wil moet ik het ook hebben, had ze nou maar direct meegenomen he . Kerst zal hier wel weer volgepland worden, maar niet bij ons ..Lekker eten bij ouders en schoonouders verwacht ik .
missq, ik ben ook benieuwd.. @kerst, hier voor het eerst 1 kerstdag niks...wat bijzonder zeg. 2e kerstdag gaan we naar mijn ouders en normaal vieren we ook 1 dag met schoonouders uiteraard, maar die zijn sinds dit jaar de bezitters van een vakantiehuisje in drenthe, dus die hadden bedacht om met alle kinderen en kleinkinderen daar te bivakkeren een paar dagen. Op zich leuk, maar ik en mijn schoonzus gaan niet zo lekker samen, is prima voor een verjaardag, maar niet meer dan dat, dus dat is al niet echt kerstsfeer bevorderend en ik ben dan 36 weken. De vorige keer met 38 weken in 2,5 uur bevallen en nu natuurlijk met die vroege weeen durf ik dat gewoon niet aan. Drenthe is minimaal 2,5/3 uur rijden naar huis en ik wil niet in drenthe bevallen. Snappen ze allemaal niet, maar daar heb ik inmiddels lak aan. Dus 1e kerstdag met zn drietjes...we gaan eens goed nadenken, want willen wel iets leuks gaan doen.
AKKOE goed bezig.... 2december vieren we Sinterklaas bij me Souders.... 15dec eten bij de baas van me vriend en verder niets in de planning gelukkig.. 9december kraambed beneden opzetten..... Hihihi
@ Tulip: kan ik me goed voorstellen hoor. Had ik in jouw situ ook niet gedaan... 1 december hebben we sinterklaas bij mijn man op het werk. 25 december dus verjaardag van mijn dochter 26 december verjaardag van 2 ooms (tweeling) verder hou ik mijn agenda zo leeg mogelijk
Hier ook geen echte plannen met de feestdagen.. Gewoon lekker thuis met Beau en mijn bonuskinderen met hun aanhang bevalt me prima! @MissQ; kwam even kijken of er al nieuws was... hopelijk is laat nieuws geen slecht nieuws.. KNUF!