Hoi meiden, sorrie voor mijn late reactie. Uitslagen waren redelijk goed! Eiwit was gezakt van 0,29 naar 0,15 en bloeddruk zat op 140/90. Kleine ligt nog met zijn koppie beneden en billen omhoog. 26ste weer controle. Moet t nog steeds heel rustig aan doen, dus voorlopig nog niet aan t werk...
Zwanger 01-01 Natascha1 - tweede kindje - Jongetje - TH - BV 04-01 Akkoe - eerste kindje - VERRASSING - ZH (poliklinisch)- BV 11-01 MayD - tweede kindje - Jongetje - ZH (poliklinisch) - BV(wens) 13-01 Alf - tweede kindje - Jongetje - ZH - FV (waarschijnlijk) 16-01 Joycee - tweede kindje - Meisje - ZH - BV 17-01 Pixel2011 - vierde kindje - Jongetje - Thuis (wens) - BV 18-01 Josjo - tweede kindje - VERRASSING - ZH - BV 23-01 Dolfijn1882 - tweede kindje - Jongetje - ZH (verplicht) - BV 28-01 Froetsel - eerste kindje - Meisje - 29-01 Tulip- tweede kindje - GEHEIM - ZH - FV 29-01 MissQ - vierde kindje - Jongetje - ZH - BV 30-01 Iris2009 - tweede kindje - VERRASSING - ZH- BV Afspraken: 20-11 Alf - controle Gyn + liggingsecho 21-11 Iris2009 - controle VK 21-11 MayD - intake kraamzorg 22-11 Akkoe - controle VK 22-11 MayD - controle VK 22-11 Tulip - groeiecho 24-11 Akkoe - zwangerschapsverlof 26-11 MissQ - controle Gyn + groeiecho 26-11 Dolfijn1982 - controle VK 27-11 Dolfijn1982 - groeiecho 27-11 Alf - 3D echo 27 -11 Natascha1 - controle VK 28-11 Josjo - controle VK 06-12 Akkoe - controle VK 06-12 MayD - controle VK + liggingsecho (OVB) 07-12 Josjo - zwangerschapsverlof 11-12 Alf - controle Gyn + liggingsecho 12-12 Josjo - controle VK + liggingsecho 13-12 MissQ - laatste werkdag 14-12 Iris2009 - laatste werkdag 18-12 Alf - laatste werkdag ***************************************** afspraken die geweest zijn verwijderd en controle van MissQ erbij geplaatst
MissQ, fijn dat je waardes stabiel zijn en dat je lekker thuis kunt blijven! Akkoe, fijn weekend! Hier, eerste dag inwerken gisteren ging soepeler dan verwacht. Vanaf 1 december heb ik het echt rustig op mijn werk. Moet wel 2 dgn per week heen, maar zal er niet heel moe van worden
Goeie morgen meiden, @MissQ; fijn dat de waardes voor nu goed waren, en je dus gewoon lekker thuis mag blijven. Doe wel rustig aan en hou je klachten in de gaten.. @Akkoe; veel plezier! @Alf; fijn dat inwerken goed ging Geniet van het rustig aan doen op je werk! @Hier; eindelijk weer een nacht echt door kunnen slapen, was wel weer even fijn. Wel wakker met kramp in mijn kuiten maar dat was om 07u en toen vond Beau het ook welletjes Fijne dag allemaal!
Morgen Missq fijn dat de waardes nu beter zijn zeg.. Vanaf vnaaf slapen mijn vent en ik apart.. Ik slaap zo slecht dat ik hem ook steeds wakker hou..
@ Akkoe: veel pelzier! @ Alf: fijn dat alles goed geregeld wordt! Hele geruststelling of niet? @ Dolfijn: wat super dat je eindelijk eens goed geslapen hebt! Dat doet goed he? @ Natascha: wel balen om apart te slapen... maar ja, je hebt in de kraamweek ook niks aan hem als hij ook bek af is he? @ Hier: gisternacht dus duidelijk de eerste indaling gevoeld. Op FB nu een nieuwe buikfoto, waarbij je goed kunt zien dat mijn buik nu een stuk gezakt is (i.v.m. de foto van 29 weken)
Alf ja vreselijk enig voordeel dat hij ergens anders gaat slapen is dat ik nu gewoon filmpje of tv kan kijken als ik de nacht weer net slaap.
MayD, Zag net je foto op Fb inderdaad.. zit idd stukkie lager, die beeb van jou die snapt het Best wel een geruststelling ja! Zo kan ik mijn patienten met een gerust hart achterlaten. Zie ze in april wel weer haha.. Natascha, Ik snap het. Is ook wel fijn om gewoon je eigen lijf te kunnen volgen. Tis niet zo gezellig misschien (understatement van het jaar ), maar het is maar voor even en voor het goede doel! All, Hoe gaan jullie dat straks doen met de nachtvoedingen? Ik heb een leuke schommelstoel gescoord voor weing, maar hoor nu van alle kanten dat je beter in je bed kunt voeden. Maar dat betekent dus voor ons allebei alle nachten een gebroken nacht.. We gaan FV geven en dus om en om.. en dat kunnen doorslapen lijkt me nu juist een voordeel, helemaal voor manlief die aan het werk moet..
alf ik voed ook in bed (fles)maar mijn man tukt gewoon door hoor. Is gewoon een knoppie dat ze even moeten leren omzetten. Ging bij onze oudste ook prima.
zo kleine meid op bed, die is echt versleten. En een druk weekend voor de boeg, dus ff lekker slapen nu. Vanmiddag zet ik sint muziek op en gaan we onder het genot van een bakje pepernoten de boel in sint stijl versieren.
@ Alf: in het allereerste begin (toen onze dochter de eerste weken nog bij ons op de kamer sliep) heb ik gewoon in ons eigen bed gevoed. Omdat de BV niet op gang wilde komen hadden we FV. Zodra ze in haar eigen bedje lag (na 3 weken, langer wilde ze niet in de wieg liggen), heb ik haar in de schommelstoel op haar kamer gevoed. I.v.m. Reflux was je daar al snel een uur mee bezig en mijn man is een lichte slaper... ik vond het wel prettig om het op haar eigen kamer te doen. Kon ik haar nog even laten morrelen terwijl ik beneden de fles klaarmaakte. Als de BV deze keer gaat lukken, ga ik wel in bed voeden... denk ik