januari 2013 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sorien, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alf

Alf Niet meer actief

Hikt jullie kindje ook zo vaak? Ik voel het elke dag wel, maar vandaag maakt ie er een potje van ;)

Net een schommelstoel in elkaar geschroefd.. dit was het laatste wat nog actie vroeg in de babykamer. Valt toch een beetje tegen klussen in deze positie Hihi.. Ga mezelf trakteren op een grote mok choco en daarna een tukkie

2. Alf

Alf Niet meer actief

Tulip, gezellig! Sinterklaas tijd is zo leuk! Zag ook je foto's op fb, schattig!

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Alf nee hoor..Manlief slaapt dan gewoon bij ons op kamer.
    Nu ook gewoon zegt Hij me net hij gaat alleen ergens anders liggen zodra hij niet meer in kan slapen...

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik ben om 15 uur nog bij de vk geweest.

Ik had weeen.
    Dus ze heeft me ff nagekeken en het blijkt dat ik indelingsweeen had..
    Deed me vreselijk pijn..
    Maar alles zag er goed uit.
    De kleine ligt nu dus wel met hoofd omlaag in me bekken maar nog niet vast..

5. tulip

tulip Niet meer actief

natascha, ja hier deed dat indalen ook zo'n zeer.

alf, ja hier dus ook een megahik(st)er.

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Tulllip vreselijk.

Hoe wist jij dat het geen " echte" weeen waren?

7. tulip

tulip Niet meer actief

uhh niet eigenlijk:) was met 34 weken en bij de 1e was ik zo onwetend dat ik gewoon heb gedacht dat het erbij hoorde.:D:)

8. Alf

Alf Niet meer actief

Natascha, Och jee.. was je erg geschrokken? Gelukkig is het de indaling.. ook naar dat je daar zo'n last van hebt maar het moet gebeuren..:(

Hihi... Lekker onbevangen ;)

En ook een hikkertje dus.. vind het zo'n raar gevoel.. beetje engig ofzo ;)

Hier, Is vriendje volgens mij zowaar aan het draaien :$
    Voel ineens geschop boven en onder ipv links en rechts. Zou het dan toch?

9. tulip

tulip Niet meer actief

alf, grote kans hoor!!

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hi ladies,

Heb gisteren van22.30-2.00 uur bij vk en in het zkh doorgebracht aan de ctg, weer met weeenactiviteit. Gelukkig mocht ik daarna naar huis en hoefde ik niette blijven slapen dit keer. Voordeel is nu wel dat vk en ik samen beter kunnen inschatten een volgende keer of het nodig is naar het zkh te gaan. Maar hell wat was ik moe en dan lig je daar pff

MayD over de lijst: mag ik die niet zelf aanpassen? Zag dat meer mensen dat zelf hadden gedaan en heb verder niks veranderd en was de laatste versie toch? Als ik iets verander dan ga er maar vanuit dat het iets bij mezelf is ;)

Missq fijn dat de waardes gezakt zijn. Onderdruk 90 is nog wel wat aan de hoge kant denk ik? Of is dat bij jou goed juist?

Geboortekaartjes, hier zijn we er al uit gelukkig :) hier zijn de kosten 2,30 ex postzegel, incl envelop en sluitzegel..

11. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ah natascha dat wasvff schrikken dus..heb je bij de vorige zwangerschap geen indalingsweeen gehad? Maar goed mooi iig dat de kleine nu is ingedaald heb he dat weer gehad :).

12. tulip

tulip Niet meer actief

josjo, o joh..das een lange vermoeiende avond.

13. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Mijn kindje heeft ook vaak de hik idd!!

14. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ook schrikken josjo zijn de weeen nu weer gestopt dan?? Verder zag alles er nog goed uit ed?

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Josjo pppfft ook schrikken joh..

Iris nee bij Charlot geen indelingsweeen gehad.
    Toen ik met 32 week in zkh lag met weeen toen lag Charlot al vast in me bekken.

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @josjo, dat is wel schrikken geweest. En nu? Rust houden?

Onderdruk van 90 is inderdaad nog aan de hoge kant, maar gelukkig zag de gyn en de arts wel dat ik heel erg zenuwachtig was voor de uitslag.

Vandaag komt de Sint hier aan, helaas gaat dat dit jaar zonder mij. Vanavond maar erg goed mijn best doen om mee te zingen bij het schoentje zetten!

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Morge dames.

Gister aaf weer dik 3kwartier last gehad van indelingsweeen gelukkig wel minder heftig..

Hier vandaag lekker pyjama dag lui opmde bank.
    Me schoon zusjes komen de intocht op tv kijken.

Gisteravond via bol.com flink wat cadeaus voor ons meissie bestel voor Sint viering.
    En ook klein cadeautje voor vnaaf kan ze haar schoentjezetten..

18. tulip

tulip Niet meer actief

Hier is man met een stuiterend zwarte pietje boodschappen gaan doen:D hopelijk kunnen we dr nog een beetje rustig houden tot 2 uur.

19. Alf

Alf Niet meer actief

Leuk hè.. sinterklaastijd!

Ben er vandaag niet, dus kan de intocht niet zien. Altijd zó leuk met Dieuwertje.
    Zijn in Zwolle op een beurs. Dwz manlief loopt op de beurs en ik zit in het restaurant met mijn phone, bord frietjes en 50 tinten grijs :D

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    pfff, niet fijn hoor zo'n gat in de nacht en aan een CTG... Gelukkig wel weer thuis

m.b.t. de lijst... je mag hem van mij best aanpassen hier, maar het is wel zo prettig om er even bij te zetten wat je gewijzigd hebt. Omdat er dus al meermaals een verkeerde lijst is aangepast hier, was ik als "lijstbijhoudster" benoemd... De lijst op FB is makkelijker bij te houden omdat die niet op andere pagina's kan verdwijnen...Maar ook daar is het wel prettig om even te weten wat er is aangepast. Hier hou ik telkens bij op welke pagina de meest recente staat en pas die aan.

Deel Deze Pagina