Goedemiddag dames @alf sow dat gaat lekker snel dan! hier a.s zaterdag 10 weekje dan heb ik eindelijk 2 cijfertjes @hoe gaat het met jullie allemaal?
@Alf fijn dat je wat vooruit bent gezet en alles goed gaat!! @Dani... miss stomme vraag... maar ga/kun jij bv geven?? Hebben ze daar wat over gezegd?? Hier nl ook verkl gehad (2003&2007).... dus zit wel een beetje in dubio... wel proberen niet proberen .... @hier zal het ook afkicken worden van de echo's.... vrijdag nog naar de gyn... en dan wachten tot 20 weken... wat lijkt me dat onwijs lang duren haha
Ik heb sinds begin vd middag wat zeurende pijn in mijn buik. Heel vervelend gevoel. Niet als menstruatie krampen maar het zeurt wel. Heb het gisteravond wel heeeel gezellig gehad met mijn man (als jullie begrijpen wat ik bedoel...), misschien dat het daarvan komt, of toch weer oprekken van mijn baarmoeder. Verder geen bloedverlies ofzo, dus maak mij nog (geen) zorgen, maar helemaal fijn voelt het niet...
Herkenbaar.. heb 2 dagen last gehad na zaterdag.. maar gisteren heel blij kind op de echo. van klaarkomen kun je pijn bij je bm krijgen, ik heb het gevraagd aan gyn is onschuldig..
Hey akkoe ik mag geen borstvoeding geven (wilde ik toch al niet) en dat is omdat het erg recent gebeurd is. Na 2 jaar mag je wel borstvoeding geven mocht dit gaan. ligt eraan of je een VTT hebt gehad of niet. ik heb deze niet gehad dus alle klieren enz zijn bij mij nog intact.
Even een vraagje over een vervelend probleem... Ik heb eigenlijk al sinds week 5 ontzettende last van obstipatie. Nu heb ik van de huisarts lactulose gehad, maar dat werkt ook niet erg.. Ik eet al voldoende vezels en drink genoeg water (dat is ook nog het enige wat ik lust). Maar weten jullie misschien of ik lijnzaad in mijn yoghurt zou mogen doen? Ik heb namelijk gehoord dat dat zeer stimulerend werkt Ik word er gek van, ik voel me ontzettend opgeblazen
Ohhh nog een topicccc Ik drink elke ochtend yakult en neem visolie capsules smorgens, nergens last van, door de visolie volgens mij zelfs dunner haha
@ Mich: misschien via de HA toch eens om Movicol(on) vragen? Of anders helpen rozijnen (enkele handjes vol) ook goed. Ik heb beide in huis en gebruik de movicolon echt als laatste redmiddel. Rozijnen (gewone ordinaire sultana's) werken errug goed. Hoi Evie. Welkom terug?
@evie die visoliecapsules zorgen ervoor dat de huid strakker word en glad blijft en ook de vitamine d aangevuld word! weet alleen niet of je die hele zwangerschap mag nemen
Thanks voor de tips iedereen! Ik ga het e.e.a. eens uitproberen @Alf: ik had zo'n steek toen ik vanochtend een beetje gebogen mn brood stond te smeren... nu nog een beetje last van kleine steekjes... ik ga er maar vanuit dat het de baarmoeder is die groeit
En het erge is: als je iets voelt maak je je zorgen en als je niets voelt (gister voelde ik me ineens super, niet eens zo moe...) is het ook niet goed wel fijn dat we het hier met elkaar kunnen bespreken!! vinden jullie ook niet? ps. vandaag make-up van yves rocher besteld, dat is plantaardig, ik las weer ergens dat al die chemische stoffen in make up niet goed zijn (en ik gebruik het toch elke dag...)
Oh lekker! Als ik werk gebruik ik haast geen make up (werk hele dag met een mondkapje voor) en mascara heb ik al jaren van yves! heerlijk spul! Geniet van je nieuwe makeup uitzet, alijd heerlijk om weer ff te rommelen met nieuwe spulltejes!
Heel herkenbaar. Ik voel mij vandaag namelijk helemaal niet zwanger. Mijn buik is platter, mijn borsten slapper en mijn tepels zijn veel minder gevoelig en de misselijkheid is weg. Denk nu gelijk of alles nog wel goed zit... Raar is dat als je beroerd bent wil je dat dat weg is, is het weg is ook ook weer niet ok.... Nou nog een paar dagen en dan echo en zullen we wel zien hoe het met ons fummeltje is...