@MayD, aanvullende afspraken: 27 dec controle gyn, 2 jan groeiecho en controle gyn (en verder gaat mijn agenda nog niet!).
Joehoe.. Jelle heeft de bonus te pakken. Vanmiddag heerlijk met hem gebuideld.. en nu óók nog bij zijn vader op de borst! Ben even bakkie koffie drinken, hebben de mannen quality tijd. Morgen gesprek arts, ws mag ie van de ic Ben zóó blij, opgelucht en trots!!!
Wat geweldig Alf! Wees maar een lekkere trotse mama.. jullie hebben het verdiend! Ben benieuwd naar gesprek met arts morgen! Heel veel succes verder en denk aan je
@Alf wat een goed nieuws!!!!! Trost mag je zeker zijn! Gisteren urine ingeleverd en bloed laten prikken. In de middag gebeld voor de uitslag van het eiwit. Hij zit op 0,28!!!! En dat ondanks alle stress en ellende van de afgelopen week. Verdere uitslagen die op zw.vergiftiging konden duiden zijn ook goed. Dat is wel een hele opluchting. Nu hoef ik vandaag in ieder geval niet te worden opgenomen, zou ik ook echt niet trekken nu. Vanavond heeft Silvester kerstdiner op school en musical. Vermoedelijk krijgt papa vrijdag 3 of 4 bypass operaties en maandag is de uitvaart van ons oma.
@ Alf: goed nieuws! Succes vandaag! @MissQ: goed nieuws m.b.t. zw-verg. verder veel knuffels voor jou meid
Zwanger 01-01 Natascha1 - tweede kindje - Jongetje - TH - BV 04-01 Akkoe - eerste kindje - VERRASSING - ZH (poliklinisch)- BV 11-01 MayD - tweede kindje - Jongetje - ZH (poliklinisch) - BV(wens) 16-01 Joycee - tweede kindje - Meisje - ZH - BV 23-01 Dolfijn1882 - tweede kindje - Jongetje - ZH (verplicht) - BV 28-01 Froetsel - eerste kindje - Meisje - 29-01 Tulip- tweede kindje - GEHEIM - ZH - FV 29-01 MissQ - vierde kindje - Jongetje - ZH - BV 30-01 Iris2009 - tweede kindje - VERRASSING - ZH- BV Mama 2-12 Pixel2011 - Zoon - Aiden - 2680 gr 48 cm (33w3d, 17-1 uitger.) 8-12 Josjo - Zoon - Tijn - 2755 gr ?? cm (34w1d, 18-1 uitger.) 12-12 Alf - Zoon - Jelle - 2980 gr 46 cm (35w3d, 13-1 uitger.) Afspraken: 20-12 Akkoe - controle VK 20-12 MissQ - controle Gyn 20-12 Dolfijn1982 - groeiecho Gyn 21-12 Dolfijn1982 - controle VK 22-12 Tulip - controle + groeiecho 27-12 MayD - controle VK 27-12 MissQ - controle Gyn 02-01 MissQ - controle Gyn + groeiecho ***************************************** ze staan erbij hoor MissQ
Missq knuffel meissss Alf klinkt super.. Hier weer veel wakker gelegen maar totaal geen enkele voorweeen etc gehad best gek want heb toch wel anderhalf tot 2week elke nacht flinke onrust en pijn gehad..
@Natascha hmz.... waarom zit het soms allemaal zo vreemd (onlogisch) in elkaar.... njah succes blijft @alf wauw!! Geniet ervan meid!! @missq fijn dat zw verg niet dreigt en je lkkr thuis kunt blijven. Probeer toch ook te genieten.... ook al lijkt me dat nu best lastig... Knufff hier BIB om 12uur controle
Iris ik hoop het durf het niet te denken maar dit is toch heel gek dat vanacht zo rustig was.Heb nu sinds uurtje of 10 zeurderige rugpijn die nu sinds kwartier erger word... Ach ja wie zal het zeggen hè
Oke nou wie weet hihi. Succes dan mocht t beginnen!! Hier ook rugpijn vandaag en voel me niet zo lekker..ene dag voel ik me heel goed en dan weer heel moe enzo..
Spannend hoor Natascha! Ik blijf hier af en aan krampjes onderin de buik houden, kan wel tot 7x voor de grote behoefte naar de WC en verlies keer op keer wat propjes slijm... druk in de buik dus
Zwanger 01-01 Natascha1 - tweede kindje - Jongetje - TH - BV 04-01 Akkoe - eerste kindje - VERRASSING - ZH (poliklinisch)- BV 11-01 MayD - tweede kindje - Jongetje - ZH (poliklinisch) - BV(wens) 16-01 Joycee - tweede kindje - Meisje - ZH - BV 23-01 Dolfijn1882 - tweede kindje - Jongetje - ZH (verplicht) - BV 28-01 Froetsel - eerste kindje - Meisje - 29-01 Tulip- tweede kindje - GEHEIM - ZH - FV 29-01 MissQ - vierde kindje - Jongetje - ZH - BV 30-01 Iris2009 - tweede kindje - VERRASSING - ZH- BV Mama 2-12 Pixel2011 - Zoon - Aiden - 2680 gr 48 cm (33w3d, 17-1 uitger.) 8-12 Josjo - Zoon - Tijn - 2755 gr ?? cm (34w1d, 18-1 uitger.) 12-12 Alf - Zoon - Jelle - 2980 gr 46 cm (35w3d, 13-1 uitger.) Afspraken: 21-12 Dolfijn1982 - controle VK 22-12 Tulip - controle + groeiecho 27-12 MayD - controle VK 27-12 MissQ - controle Gyn 02-01 MissQ - controle Gyn + groeiecho 03-01 Iris2009 - controle ZH *****************************************
Bloeddruk was iets hoger, niet echt gek natuurlijk. Kleine ligt netjes voor de uitgang, nog niet helemaal ingedaald, hoofdje kon nog bewogen worden. Gyn vond het niet nodig om me aan de ctg te leggen. Maar goed ook, want als ik maar 1 "verkeerde" bloeddruk-waarde heb, dan houden ze me ter observatie. Dat kan ik nu er niet bij hebben. Heb zijn hartje weer mogen horen en een hele lieve foto van zijn gezichtje meegekregen! Als er iets is, mag ik altijd bellen.
@missq fijn! En t gezichtje.... Altijd leuk om weer te zien hihi @natas blijft spannend, evenals mayd @hier, op naar controle volgende week..... Beebje wordt nu op goede 8pond geschat bij 40wkn.... Ipv 6 pond wat ze vorige x dachten.... Njah zien t wel Hoofdje nog niet vast in,bekken... Rustig afwachten..... Nieuwe afspr 27-12