januari 2013 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sorien, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Bib..... Verder rustig....

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Bib :D

3. Alf

Alf Niet meer actief

Gut, wat saai... :p :p

4. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    :D :p

Jij was gewoon te vroeg hoor Alf :p

5. Alf

Alf Niet meer actief

Ohja.. dat is ook zo LOL

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wij wachten allemaal gewoon tot 2013 :D

7. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Dat denk ik ook :). Hier iig!

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    BIB

Vannacht een brakke nacht gehad, niet normaal. Begin van de avond al de hele tijd last van het zuur. Vroeg naar bed gegaan. In bed nog steeds zo, maar vertikken om eruit te gaan om te spugen, wel vaak eruit om te plassen. Uiteindelijk midden in de nacht toch alles eruit gegooid. Nu nog steeds last van mijn keel van het overgeven en aan de dia, pfff.

9. Alf

Alf Niet meer actief

Laatste ronde, laatste kansen voor 2012 dames :p

MissQ, Getsie.. beterschap meis.. voorwerk of een griepje?
    Hoe gaat het met je paps? Gaat het goed thuis?

All, Goede jaarwisseling straks en de beste wensen voor 2013!! Maak er een mooi jaar, met mooie gezonde beebjes van!!
    Wel een fijn idee dat al jullie termijnen netjes zijn.. het is aftellen maar het komt goed.. :)

Dank voor jullie steun en lieve woorden het afgelopen half jaar, en de laatste maand in het bijzonder!

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Alf, geen idee meis, manlief is sinds gisteren ook aan de dia, dus zou best griepje kunnen zijn. Met papa gaat het de goede kant op, hij moet 6 weken rustig aan doen.

Voor jullie ook een fijne jaarwisseling en het allerbeste voor komend jaar! Heel graag gedaan hoor.. :)

11. Alf

Alf Niet meer actief

MissQ, Hmm.. klinkt als griepje.. niet leuk met oud en nieuw! Kan me wel voorstellen dat je weerstand naar z'n grootje is na de intensieve laatste weken.. hopelijk kun je je rust pakken en jezelf opladen voor de komst van jullie manneke!!

Ik had trouwens voor vanavond een wensballon voor onze dochter* bedacht, maar het waait hier dus gewoon keihard (NH-kust) :(
    Wat is jouw ervaring? Ik heb in 2010 met die ballon zowat een dak van een huis geraakt en toen waaide het niet eens zo hard.. ben een beetje hufterig nu.. ;)

12. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Beterschap missq ! Vervelend om nu ziek te moeten zijn bleh.

Alf hoe gaat het thuis nu met Jelle? D

Hier zo oliebollen bakken en eten lekker :). Verder niks te klagen slaap nog goed, Iris slaapt tegenwoordig ook uit tot half 9 dus als t zo doorgaat ben ik uitgerust voor de bevalling straks.. Maar ik moet nog ff natuurlijk .

13. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Alf, de 16de waaide het ook redelijk toen wij ze voor Tristan en Kyra de lucht in hebben laten gaan. We hebben ze verder in de tuin omhoog laten gaan (zodat de wind ze niet gelijk tegen het huis aan zou blazen). Is heel goed gegaan. En anders even naar een veldje ofzo, waar je iets meer ruimte hebt om de ballon op te laten stijgen zonder dat ie meteen de kans heeft ergens tegenaan te komen? Super mooi trouwens dat je hem op wilt gaan laten voor jullie meisje*.

Na 3 uurtjes geslapen te hebben gaat het iets beter met de misselijkheid. Nu aan een bakkie thee, hopelijk blijft het erin. De oliebollen ruiken zo heerlijk, maar of het verstandig is om er nu eentje te pakken............. ;) :D

14. Alf

Alf Niet meer actief

MissQ, We hebben hier niet echt een veldje.. wel veel boerderijen met rieten daken in de buurt..;)
    We hebben het de afgelopen 2 jaar ook gedaan voor haar*.. die wensballon..
    Maar anders bewaar ik hem voor rustiger weer.. ik wil wel dat ie mooi 'naar haar toe vliegt'..

Oliebollen, Als je het lekker vindt ruiken is dat volgens mij een goed teken.. maar wel vet op je nuchtere maag.. ik kan er sowieso niet tegen. 1 oliebol is lekker, maar bij ons thuis en bij s.familie ook is het traditie om op oudjaarsavond oliebollen als avondeten te eten.. ik doe niet mee. Neem wel een soepje en boterham met pindakaas. Zo'n zoete vette maag trek ik niet..

15. Alf

Alf Niet meer actief

Zal ik trouwens jullie champagne opdrinken dit jaar? :p ;)

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Haha Alf, dat mag jij !!!!

Is de wind al een beetje gaan liggen bij jullie?

De oliebol is erin gebleven! We zouden pannenkoeken gaan eten, maar denk dat ik beter toch maar een boterhammetje kan kiezen.

17. Alf

Alf Niet meer actief

Haha.. proost dan maar ;)

Nee, waait nog harder en regent er nu ook bij. Ik ga hem bewaren.. vind het zonde anders

Stoer hoor, gewoon oliebollen eten :)
    Misschien ben je er doorheen!
    Fijne avond!

18. Pixel2011

Pixel2011 Niet meer actief

Aan jullie allemaal: fijne jaarwisseling en een goed en liefdevol 2013.
    En voor degene die nog moeten bevallen in 2013: zet hem op!

Her gaat alles goed. Afgelopen zaterdag een newborn babyshoot gehad met Aiden (hadden we gewonnen...). Zie hier het resultaat...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,2 KB
      Weergaven:
      9
  19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wat gaaf Pixel!!!! En wat een mooi kereltje <3

Voor jou ook de beste wensen.

20. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wauw pixel! Prachtig!

Voor jullie allemaal super uiteinde & mooi begin van 2013!
    ©alf drink champagne maar op :p

Deel Deze Pagina