Haha ben benieuwd! Bij mij is het de vraag alleen hoe ik moet bevallen... Mijn bekken is gekanteld, dus vraag me af hoe dat gaat gedurende de zwangerschap... Maar we zullen zien... Zou wel grappig zijn als je mee gaat zitten puffen haha....
Ik zou liefst voor of op 2 januari bevallen. Dan ben ik één jaar tijd geopereerd, zwanger geworden en bevallen. Iets wat volgens mijn oude ziekenhuis geen optie was, haha..
Wel zo gezellig nietwaar ? Zal je zien: ik 1 januari en jij de 13e Wat vervelend van je bekken. Houden ze dat nu al wel extra voor je in de gaten dan?
Nee, eigenlijk helemaal niet... Heb het wel direct gemeld en het enige dat de vk zei was als ik last zou krijgen van me bekken dat er hier een speciale fysio is voor bekken... Ben zelf eerder bang dat t tijdens de bevalling mis zou gaan... Maar misschien als het niet goed zou zitten dat is fysio dat dan verder communiceert....?
Mijn bekken waren ook gekanteld met de zwangerschap van de 2e. Ben gewoon normaal bevallen, niks van gemerkt. En heb na de bevalling fysio gehad, geloof dat het manuele therapie was. Werd als het ware weer recht gekraakt. Daarna geen last meer gehad.
Het is lastig! Ik zit in dezelfde situatie, ik heb 3 kids uit mijn vorige relatie, en mijn vriend 1 zoon die hij niet mag zien van zijn ex. Wat mijn vriend en ik heel erg sneu vinden. Maar toch gaan wij alle namen erbij zetten, want ja alle kids krijgen in principe toch een nieuw broertje of zusje bij. Wij hebben er over nagedacht om het gewoon zo neer te zetten; Broertje/zusje van ( en dan alle voornamen van de kids op het kaartje) Stel dat het contact ooit weer goedkomt, staat het ook een beetje raar om te vertellen dat zijn naam er niet bij kwam te staan, omdat er destijds geen contact was. Zou zeggen, denk er goed over na.
Bij mij is dit al een jaar of 6 bekend en een manueel therapeut krijgt hem ook niet recht... 1 kans was nog tijdens een zwangerschap, dus ben benieuwd....
Ik had bij de vorige zwangerschap zware bekkeninstabiliteit en ischias, maar omdat je nooit weet wat hormonen gaan doen met je lijf is er geen specifieke extra controle.... zodra ik (te veel) last krijg moet ik gewoon weer naar de bekkenfysio. Leuke vrouw, dat scheelt hahaha Tijdens de bevalling heb ik nergens last van gehad. Ook niet van mijn HD (heupdysplasie)... je kunt er dus geen pijl op trekken.
@ Pixel: da's ook een mooie optie! @ mamavan3bengels: welkom, was je hier al eerder? Ik zie in je handtekening dat je met 14 weken al een geslachtsecho wil laten maken... ik hoop dat je het dan al kunt zien... want 14 weken is wel vroeg hoor. Bij mij was het met 16 weken vorige keer net te zien... Wel spannend. Wij wachten ook deze keer tot 16 weken.
Hoi, ja ik had mij al eerder voorgesteld Ik laat de eccho in lommel-belgie doen, zij heeft de nieuwste app. Ze meet nauwkeurig tot 3 mm. Op haar website staan echo foto's vermeld vanaf 13 weken geslachtsbepaling. Zelfs voor ons is het overduidelijk te zien. Zij vermeld ook op haar website dat zij met haar app vanaf 13 weken het geslacht kan zien. Vandaar dat ik het nu idd laat doen, heb niets te verliezen denk ik dan. En na het gastenboek gelezen te hebben, was ik overtuigd
oeps, sorry, dan heb ik je helemaal over het hoofd gezien. Mijn excuses.... (zwangerschapsalzheimer hahaha) Ow, dus een speciale echo-maker die dus vervroegd kan... spannend. Hoop dat het duidelijk is! En zo niet, gewoon gratis een tweede echo verlangen! hahaha
Thanks! Ik denk dat het even een extra spannend weekje wordt @iedereen: vanaf wanneer kan de vk ongeveer het hartke horen via een doptone?
Je kunt het proberen natuurlijk.. maar als ze het hartje niet kunnen vinden zou ik zelf een week in de stress zitten..
Klopt! Als ik mag kiezen, vraag ik wel of ze het pas bij de volgende afspraak (4 weken later) wil proberen.... nu dan maar geduldig afwachten tot 19 juli: de pretecho