ik dacht ook met 13 weken... Pretecho is ook al snel Mich! Wij gaan een pretecho plannen eind juli... dan ben ik ongeveer 16 weken zwanger, mooie overbrugging van de 12 naar de 20 weken echo
Geeft niet, maar volgens mij hadden er wel een paar meiden mij hier verwelkomd hoor Hou het idd maar op de zw dementie. Dat gebeurt mij zo vaak joh En betreft de echo, ja als ze het niet kunnen zien, vraag ik zeker een 2e gratis echo. Ze is er van overtuigd het vanaf 13 weken te kunnen zien, en dan ga ik daar idd ook vanuit. We zullen zien....vind het wel heel spannend worden.
Ach Pixeltje toch.. komt vast goed meis! Het is ook zo bloody eng als je weet dat het ook niet goed kan zijn.. i know Ik duim voor je! Hier echo en nekplooi om 14.. brr...
@Alf en Pixel: heel veel plezier vandaag bij de echo's! En sterkte met de zenuwen ervoor!! Ik ben erg benieuwd hoe jullie echo zal zijn hopelijk is het kindje erg beweeglijk, dat is zo leuk om te zien
Thankx, ik hoop dat ook wel te zien, maar nog meer hoop ik "gewoon" te horen dat het hartje nog klopt en het goed gegroeid is.... Ben zo bang voor herhaling van vorig jaar.....
Nee wij hebben na lang nadenken besloten om "alleen" de 20 weken echo te doen en geen combitest oid. Maar ik wist niet dat je ook alleen een nekplooi meting kon laten doen... Doe jij ook nog meer testen of laat je dat afhangen vd uitslag vd nekplooi?
Dat zegt mijn man ook steeds, ben eigenlijk niet zo n stress kipje maar als het om ons frummeltje gaat...
heel herkenbaar ik vind het wel eens jammer, want doordat ik me steeds druk maak over ons kindje en me steeds afvraag of het nog wel goed zit, heb ik eigenlijk geen tijd om te genieten hopelijk lukt dat bij jou ook beter als je vanmiddag je echo hebt gehad!
Alleen nekplooi zegt niet zoveel. Er komt geen kansbereking uit. Maar volgens mijn gyn geeft een verdikte nekplooi naast kan op trisomie ook info over evt hartagfwijkingen en middenrif problemen. En dat kan volgens hem van belang zijn voor de begeleding tijdens en na de bevalling. De echoscopiste kijkt er sowieso naar. Net als naar bijv hoofdomtrek en vruchtwater. Dus een verdikte plooi komt er hoe dan ook uit. Nouja, toen had ik zoiets van: als zij het dan weten, wil ik het ook weten. Vandaar eigenlijk. Maar ik ben als de dood dat ze op basis van de nekplooi vervolg onderzoek advisren. Wat dat wil ik eigenlijk echt niet.
Dat kan ik mij goed voorstellen. Dat is eigenlijk ook waarom wij geen combitest wilden. Want wat doe je als je uitslag twijfelachtig is, hoeveel spanning brengt dat mee, etc.... Pfff hier is mijn man net thuis (gelukkig op tijd, dat was nog even de vraag) en zo mijn jongste ophalen en dan over een uurtje de afspraak....