@ Alf en Pixel: hoe waren jullie echo's!? @ hier: dag ging snel. Veel gedaan. Luiers gewassen, jam gemaakt, vaatwasser uitgeruimd, beetje opgeruimd... morgen nog zo'n snelle dag en vannacht een goede slaap... daar hoop ik op.
Net terug vd vk: helemaal superblij!!! Heel mooi actief beebje gezien met af en toe de beentjes gestrekt in de lucht. Ons frummeltje is 5,5 cm en de uitgerekende datum blijft 17-01-2012. Hartje weer gezien en gehoord, heerlijk. Heb wel een traantje gelaten toen ik dat zag hoor... Mijn man en jongste dochter ook helemaal blij, mijn dochtertje kon maar niet geloven dat dat kindje op het scherm in mama s buik zit.... Ben nu een stuk meer ontspannen en hoop dat ik/we nu kunnen gaan genieten... Ik hoop dat bij Alf ook alles goed is...l
Hoi meiden! Ik heb ook weer een super echo achter de rug. Alles was goed, kindje lekker bewegelijk hartje gezien en gehoord, en nekplooi was keurig. Geen reden tot vervolg onderzoek.. fieuw!
Pixel, gefeliciteerd met je goede echo! Ik hoop oprecht dat je zorgen verleden tijd zijn en het grote genieten mag gaan beginnen!
Alf en Pixel: wat fijn, dat goede nieuws van jullie! EN NU GENIETEN!!! (hebben jullie geen echo-foto's om te spammen hier?) Bah, wat duurt het nog lang voor het 16.30 uur is... Thnx voor je succeswensen Alf... ik hoop dat vanaf vandaag het genieten ook bij mij kan beginnen!
Jij ook heel veel succes vandaag, ik zal voor je duimen! Ik heb net de foto's overgezet op mijn pc ik zal eens even kijken of het lukt om hem hier te krijgen. Ik heb 2 foto's. Bij eentje kun je heel goed zien dat het beebje zijn of haar beentje(s) in de lucht heeft.....
Ja daar stond ik zelf ook wel van te kijken dat alles er al op en aan zit en te zien is... was wel grappig, toen de beentjes omhoog gingen zei mijn jongste dochter: ah ik zie het al een jongetje...., we hebben in een deuk gelegen... we konden er nog niks van zien wat het wordt, maar dat geduld hebben we wel. Alles is ok en dat is het allerbelangrijkst!
Goedemorgen Hoe gaat het hier met iedereen? Hier gister de termijn echo gehad en sta definitief op 30 januari 2013. Beebje zwaaide zelfs even naar ons erg leuk en mooi om te zien. Hoe gaat het hier met iedereen? En met de symptomen? Hier alleen nog erg moe (ook door stage) en slaap echt 11/12uur. Ook mijn buik begint flink te groeien post hieornder de fotos van de echo en mijn buik. Mijn buikfoto van vanmorgen: 2 echo foto's van gister Heb over 4 weken weer een afspraak bij de VK en ze gaat dan proberen hartje te laten luisteren en ook om het geslacht al te bepalen dus ben benieuwd.....spannend. Groetjes Dani
@ Pixel: wat een details... mooi @ Dani: mooi buikje al! Ook mooie echo... veel te zien al he, met 10 weken? Thnx voor de succeswensen dames... nog 5 uur te gaan pfffff
Haha ja dat dachten wij ook. Zelfs de vk lag in een deuk. En ik maar roepen: dat zijn de beentjes Daan (ze heet Danika maar nem haar altijd Daan...) en mijn man een knalrood hoofd natuurlijk....
Fijn dat je ook een goede echo had, mooie fotos. Mijn buikje groeit ook al aardig, moet echt shoppen voor positiekleding, heb niet veel meer wat nog past of lekker zit....