Alf: fijn inderdaad dat ze meteen een echo maakten!! ben je weer heerlijk gerust gesteld en kan je weer even heerlijk genieten!
@alf, mooi dat alles goed,was! @hier bij vk geweest...... Ze zette het aparaatje erop en hop daar was t hartje al prachtig!! Baarmoeder goed te voelen om en nabij navel.... geen echo meer gehad, maar ach t hartje klopt en heb er tenslotte al 4 gehad bij de gyn hihi Gelijk de felicitas zwangerbox opgehaald hihi nu echt gaan genieten! Nu ff eten en rust.... straks werken en dan 3dgn niets haha. Hoe is t bij de rest?
@alf @pixel @mayd @mich dank je wel voor jullie reactie. Ik heb hoe dan ook voor mij en het kindje gekozen en nu is VL helemaal om. vanaf 15 augustus gaan we samenwonen en zijn ouders wennen met en met steeds meer dus heb er wel vertrouwen in. Geniet er wel van (alleen vandaag even wat minder) hier net thuis van stage vanaf 15uur hele tijd krampen en steken in onderbuik die naar linkerkant trekken. ook 3 druppels bloed verlies gehad dus hbe vk gebeld en kan vanavond nog terecht voor controle. Ben zo benieuwd. VL kan helaas niet naar huis komen om erbij te zijn dus dnek dat ik zo mijn mams bel. Maak me wel zorgen :O
@akkoe: wat mooi dat je het hartje weer gehoord hebt! @dani: sterkte! hoe is het gegaan bij de controle? hier: alles was weer goed! Gisteren bij de vk geweest... eerst voelde ze al dat de baarmoeder goed gegroeid was (was al een opluchting) en toen ze de doptone op m'n buik zette, ja hoor, meteen het hartje! Ik hoorde zelfs meerdere tikjes en de vk zei dat dat het kindje was dat tegen de buik aan trapte ik ben dus weer helemaal happy ik had ook nog even gevraagd naar dat zeurderige gevoel in m'n liezen en bij m'n baarmoedermond, maar dat schijnt heel normaal te zijn en inderdaad de groei van de baarmoeder veroorzaakt het..
@ Akkoe: mooi dat alles weer goed was @ Alf: fijn, snel een echo gekregen! Wel lekker om nog even te spieken he? @ Dani: hoe was de VK? @ Mich: fijn dat alles weer goed was!
Hallo dames \Met de baby was alles goed. Blijkt flinke hartenpijn te zijn Ivm maagbandje. Moet dus rustiger aan gaan doen, warm houden met een kruik, rustiger qua stage en activiteiten, niet tillen enz als ik dit niet ga doen grote kans op bekken instabiliteit Dus ga mijn best doen Dank jullie voor reacties
@Dani fijn dat je weet waar het vandaan komt. Nu dus wel een pas op de plaats maken he @Mich fijn dat bij jou ook alles goed was!! Toch heerlijk die controle dat alles nog oke is.... Kan niet wachten om onze mini te kunnen voelen.....
Hoi hoi, Idd rustig hier..... Bekkeninstabiliteit lijkt mij ook geen pretje nee.... Hopelijk krijg ik er geen last van in combinatie met heupklachten die er al geruime tijd zijn.... Afwachten dus Nog plannen t wknd?
Ik had bekkeninstabiliteit in de zwangerschap... nu hoop ik dat het bij alleen de Ischias blijft en er geen BI meer bijkomt. Plannen.... boodschappen en relaxen. Verder niet veel. Onze dochter heeft het flink te pakken, dus ik weet niet of ze in het weekend weer een beetje beter is. En jij?
Ben er nog steeds... Weinig gereageerd alleen... Heb een rustig weekend gehad... 1 dagje (vandaag dus)... Morgen weer werken voor 6 dagen..... Dus vooral rustig aan en lekker veel slapen!! Hoe is jullie weekend geweest??
hallo allemaal, Beetje een chaotisch weekje achter de rug... auto kapot, nieuwe auto nodig.. en al wat zaken voor de vakantie regelen en al even gedag zeggen tegn wat mensen.. maar verder alles goed nog 4 daagjes werken en dan EINDELIJK vakantie!!! @ alf: beterschap!
@ Alf: beterschap @ RiverRV: phoe, een werkweeg van 6 dagen en 1 dag weekend. Dat hakt er wel in @ Mich: lekker, bijna vakantie! Is inderdaad wel chaotisch: regelwerk en ook nog de auto kapot... Hopelijk vinden jullie snel een nieuwe