Ik hoop dat wij weer dezelfde kraamverzorgster als de vorige keer kunnen krijgen..binnenkort maar eens even bellen.
MAlf er is speciale borstencreme, net zoals buikcreme om de boel soepel te houden. Van zwitsal of gewoon kruidvat bv.
Dacht ook dat dat er van Zwitsal was, maar kan net bij DA niets vinden Zo maar ff een grote kruidvat zoeken. Thnx
@ Tulip & Joycee: wat leuk dat de kleintjes zo meeleven! Geweldig! @ Melanie: wat leuk, een dochter!!!
@MayD inderdaad.... het gaat redelijk maar 's avonds is wel helemaal gedaan.... pfff haha FF doorbijten en hopen dat t snel voorbij is... @hier... hier ook al meisjes.... (1-15januari topic bevallingsverhalen) ook veel meisjes.... En hier willen we niets weten haha. T weekend werkend t/m dinsdag, dan een dagje vrij en weer hops... Weet iemand waar pijn rechts achter onderin de rug, eigenlijk net boven de stuit (iets rechts van t midden) vandaan kan komen...?? Irritant....
Patti, hier ben je! We maakten ons al zorgen bij de mmmama's omdat we weken geleden van je man het laatste bericht hadden dat je in het zkh was opgenomen.... Kom je daar nog vertellen hoe dat is afgelopen? Verder ben ik ook n januari mama, de 18e uitgerekend mijn dochtertje Annelynn is gisteren 1 geworden . Mag ik ook meekletsen
Hoi Josjo, natuurlijk mag je hier meekletsen! Mooie datum, 18 januari (is mijn verjaardag!). En nog gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je dochter! @ Hier: bekkenklachten zijn nu weer een feit. Jammergenoeg is mijn eigen bekkenfysio bijna aan haar zwangerschapsverlof toe, dus moest ik een ander zoeken. Woensdag de eerste keer weer... ik ben benieuwd. Gister voor het eerst de kleine gevoeld!!! Eerst met de doppler geluisterd en toen verdween het hartritme van de kleine en toen voelde ik een duidelijke veeg hahaha... 3 weken eerder dan bij mijn dochter!
MayD, thx! Gisteren gevierd met vrienden en familie, heerlijk weertje, was een topdag Hè bah bekkenklachten, had ikbij de eerste ook. Wat ik een goede oefening vond was op je rug liggen, onderkant voeten tegen elkaar aan, knieën naar buiten laten vallen en dan je knieën vastpakken en naar rechts en links schommelen. Voelt niet heel lekker en je hoeft niet ver naar links en rechts maar het helpt echt! Twee keer per dag, deed veel bij mij... Nog beter als vl met z'n gezicht naar jou bij je benen gaat zitten en jou schommelt het is per slot v rekening ook zijn kind hè sterkte!
@mayd... Vervelend idd..... Hier as vrijdag n afspraak bij fysio zn naar bekkenfysio.... Stel dat t dat is..... Betekend dat dat t werken naar kunnen wordt....? Werk in de thuiszorg.... Avondzorg is goed te doen, maar sommige ochtend clienten niet.... Hmz.... Ff afwachten dus....
He he even een momentje voor mijzelf, mannetje aan het werk, oudste 2 dochters naar de stad en de jongste ligt uitgeteld op de bank tv te kijken (heeft net 3 uurtjes in het zwembad rondgedobberd...). Dus ik kan eindelijk even zelf op internet. Hier gaat het redelijk, nog heel moe (vooral met dit weer) en geen eetlust. Gister op de weegschaal gestaan en afgevallen, oeps... Mijn buikje groeit wel gestaag door dus kleintje zal wel krijgen wat hij/zij nodig heeft. Zolang ik mij rustig hou en niet zo heel veel doe gaat het met mijn bekken redelijk. En gelukkig hebben mijn meiden goed door dat mama zich rustig moet houden en redden zichzelf heel goed en helpen zelfs mee in huis.. Volgende week eindelijk weer controle, wat duurt dat dan lang 4 weken....
akkoe en mayD, balen van die bekkenklachten!! pixel, hier ook afgevallen hoor, 2,5 kilo. Maar heb ook 3 weken geen avondeten op, heeft er natuurlijk ook mee te maken. Hopelijk gaan we nu weer aankomen. Buik groeit flink, dus dat zit wel goed tis wel rustig nog hier..
Ik mag helaas niet alle oefeningen doen omdat ik HD heb (heupdysplasie)... ik ben dus echt afhankelijk van de oefeningen die ik van de fysio krijg. Toch lief dat je de oefening wil delen en goed dat jij er wel gemak van hebt gehad.
Succes bij de fysio morgen Akkoe. Als je echt te veel last hebt met de ochtendklanten, dan zou ik het bespreken met je leidinggevende. Werken mag geen pijn doen hoor, want dan ga je te ver. Het wordt dan echt werken naar kunnen ja.