januari 2013 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sorien, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pixel2011

Pixel2011 Niet meer actief

Welkom!

2. Alf

Alf Niet meer actief

MayD, gefeliciteerd met de goede GUO!! En dus écht een broertje voor R, wat een rijke mama ben je straks!!

Pixel, nog een paar uurtjes dan is je gezin weer compleet. Lijkt me ook moeilijk zolang zonder ze, ookal weet je dat ze het fijjn hebben.

Dinges, welkom!

3. Alf

Alf Niet meer actief

Hier, gisteren babykamer besteld, zojuist gastouder vastgelegd.. het wordt al echter!
    Vanaf wanneer gaan jullie de babykamer klaarmaken?

4. tulip

tulip Niet meer actief

mayd, gefeliciteerd, een zoon op komst...wat leuk!!

pixel, o ja dan zul je ze wel onwijs gemist hebben..

dinges, welkom!

alf, o leuk!! Wij zijn nog niet zover. Meubeltjes hebben we natuurlijk al van onze dochter, maar verder is het nog een rommelkamertje. Eerst nog een weekje cp, de 20 wekenecho en dan kunnen we eraan beginnen:)

hier gister weer controle gehad en alles goed. De vk voelde heel duidelijk een voetje zitten toen ze weer wilde voelen schopte de beeb haar;)

5. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Haha onze beeb heeft ons kitten al geschopt:D. Kitten lag op mn buik te slapen en te spinnen, kreeg ineens een schop en keek mij verontwaardigd aan...alsof ik er wat aan kan doen:p

6. Pixel2011

De kamer is bij ons vorige week leeggehaald, vloer en meubels uitgezocht. Nu alles nog ophalen en dan in elkaar. Ik wil graag zo rond sinterklaas alles klaar hebben, dus dat moet wel lukken....:D

7. Alf

Alf Niet meer actief

Ik wil het denk ik begin oktober laten bezorgen. Heb ik alle tijd om het lekker voor elkaar te maken. Heb zoveel losse spulletjes (veel gekregen) en ik wil het opgeruimd hebben.. nu al.. dat beloofd wat :$

8. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @mayd super gefeliciteerd !!
    @dinges,welkom!

@kamertje..... Hier bijna klaar, morgen meubeltjes erin. Doen we nu aangezien ik nu nog wat kon/kan doen ivm rug. Daarbij mn man druk met werk (eigen bedrijfje) na onze vakantie.....
    T shoppen kan beginnen! Wauw wat heb ik daar zin aan, helemaal blij :)

9. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Wij maken boor onze dochter een nieuwe kamer, de baby krijgt haar oude kamertje.. We hebben haar nieuwe kamer al helemaal leeg gehaald, nu nog nieuwe spulletjes en verf kopen en inrichten maar :). Maar nog alle tijd dus doen rustig aan!

10. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Wij hebben hier de babykamer wel al geverfd en vloer gelegd, maar we zitten op het moment midden in de verhuizing dus pas als we over zijn ga ik me volledig op project babykamer richten...heb er nu al zin in!:)

11. Alf

Alf Niet meer actief

Gisteravond was beep heel rustig. Beetje te naar mijn smaak.. Maar we lagen nog niet in bed of hij maakte het helemaal goed. Manlief heeft hem nu ook luid en duidelijk gevoeld! Zo leuk!!

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Afspraken:

31-08
    MayD (GUO) - 20 wk echo

03-09 Alf (GUO) - 20 wk echo
    03-09 Josjo (GUO) - 20wk echo
    10-09 dolfijn1982 - 20 wk echo
    14-09 Iris2009- 20 wk echo
    17-09 Dribbel1978 - controle
    19-09 tulip (SEO) - 20 wk echo
    19-09 Iris2009 - controle
    20-09 MayD - controle VK
    21-09 Pixel2011 - controle VK
    13-10 MayD - pretecho 3D/4D
    13-10 Pixel2011 - pretecho 3D/4D
    17-10 tulip- pretecho 3D/4D

Wat een blauwe lijst :D hihihi
    Hier nog even druk: vandaag bonuszoon en schoondochter (woonden bij ons) verhuizen.. en dan eindelijk weer wat ruimte dus lekker bezig voor nieuwe kamer Beau.. dan kan zijn broertje straks heerlijk weer op de babykamer.

Fijn dat de echo's weer allemaal goed waren! xx

13. Pixel2011

Ja dat was mij ook al opgevallen dat de lijst wel heel erg blauw wordt....:D:D

14. Pixel2011

Hier soms ook een heel rustig beebje... En net wanneer ik dan denk het mag wel weer, dan laat ie weer vollop van zich horen (nou ja voelen meer dan).

Mijn meiden weten nu ook dat ze een broertje krijgen en kochten vandaag meteen een rompertje met "boefje" erop. Zo lief....:);)

15. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ik weet trouwens niet of ik een jongetje krijg hoor, heb het maar blauw gemaakt omdat ik denk dat het misschien een jongetje is :). Dus kan net zo goed roze worden hihi.

16. Alf

Alf Niet meer actief

Ja, ja..... ;) :p

Ik vind het wel leuk voor de 'statistieken' om de kleur erin te houden.

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Alf: ik ben al een heeeeeeeeeeeeel rijke mama hoor! hahaha

@ Dinges: welkom!

@ babykamer... hier hoeft alleen de vloer voor Reneé d'r nieuwe kamertje nog maar te worden gelegd. Zodra alles erin staat gaat ze ook over naar de nieuwe kamer en kan ik de babykamer klaar maken voor d'r broertje (lees: kast inpakken met jongenskleding)

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Afspraken:

03-09 Alf (GUO) - 20 wk echo
    03-09 Josjo (GUO) - 20wk echo
    10-09 dolfijn1982 - 20 wk echo
    14-09 Iris2009- 20 wk echo
    17-09 Dribbel1978 - controle
    19-09 tulip (SEO) - 20 wk echo
    19-09 Iris2009 - controle
    20-09 MayD - controle VK
    21-09 Pixel2011 - controle VK
    13-10 MayD - pretecho 3D/4D
    13-10 Pixel2011 - pretecho 3D/4D
    17-10 tulip- pretecho 3D/4D

Oeh, Alf en Josjo moeten morgen!!! Succes dames!!!!

19. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Zooooo wknd voorbij.... Laatste,week vakantie is ingegaan......
    Afgelopen zaterdag kamertje ingericht, nog aankleden met accesoires, best lastig als t neutraal moet blijven haha :D
    @kamertjes leuk om te lezen dat ieder op haar manier bezig is met n kamertje :)

Hier vanavond controle vk.....als t goed is nog de waarneemster (echo i hope haha)

Mn rug is wel weer vervelend..... gisteren bijna gehele voetbalwedstrijd van mn,club gestaan (jaarkaarthouder....) Maar denk dat ik de winterstop niet haal.... (baal baal). Tevens verwacht ik dat ik uit de zorg wordt gehaald @work.... Dan blijft er niet veel over ben ik bang :( njah volgende week ff zien....

20. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    @alf & josjo ook succes vandaag!!

Deel Deze Pagina