Alf, fijn dat alles goed was. Wij gaan maandag een midweekje naar cp, dus ik spreek,jullie daarna weer.
@ Alf: Wat fijn dat alles goed was!!! Hier vandaag alle kleertjes voor David gesorteerd, die leg ik morgen in de kast. Dochterlief went gelukkig goed aan d'r nieuwe kamertje... dan hoeft dat straks niet allemaal tegelijk. Morgen denk ik even lekker zwemmen met zijn 3-en.
Hier gaat alles goed, erg rumoerig geweest.. Kaylee (hondje) overleden, bonuszoon en schoondochter verhuist.. dus even heel stil in huis maar het begint te wennen en we zijn lekker bezig om Duco op andere kamer te krijgen zodat Beau straks ook een stoere jongens kamer kan krijgen. Morgen 20wk echo, ben weer nieuwschierig hoe ons kindje is gegroeid en hoop dat alles goed mag zijn. Beau doet het super, rent heel de dag door het huis en de tuin in en vermaakt zich prima met zijn zandbak en glijbaan Hier een buikfoto van 20 wk nu (1e) en 20wk Beau (2e) hihihi toch wel verschil, ondanks dat de maten hetzelfde zijn
@Dolfijn mooi buikje!!! @hier de vakantie weer voorbij.... op naar nog 11 weken late diensten draaien ..... En uiteraard mn zelfstudie
Dolfijn mooie buik zeg. ppfft de kilo"s vliegen eraan bij mij. ik eet ook vreselijk veel. miss moet ik het chips eten beperken tot de weekenden en niet meer elke avond chips eten. oohh maar heb continu zin aan eten echt moeilijk me in te houden :O
Hebben jullie ook wel eens een dagje ertussen met ongi kramp? Net alsof ik spierpijn heb in mijn buik.. Mooie buiken Dolfijn! Natascha, ik hou me nog in, maar ik kan ook wel een paard op.. inhaalslag van de eerste 13 weken..
MayD, David?? Lekker zwemmen! Ik begin in principe vanavond met mijn zwangerschaps-zwem cursus. Moet me nog inschrijven dus ik denk dat het ede erste keer kennismaken, informatie krijgen en kijken wordt. Moet eigenlijk nog op jacht naar een badpak waar alles inpast.. Maar volgende week lig ik in het water! Hmmm...!!
Alf had ik vorige week nog dacht dat ik zwaar ongie werd oohh wat voelde dat verrot zeg. vlgs mij is dat groeipijn
@alf hier ook.... Onderin.... Gevoel of mini ineens kracht uitoefend.... Dan wil mn lichaam niks liever dan liggen haha @natascha hier inmiddels al 10kg erbij .... combinatie v zwangerschapskilo's en eten i think Hier net n rondje op de skeelers gedaan... Best pittig maar moest wat doen van mezelf.... Musical gisteren met mn nichtje was leuk nu tijd om te relaxen en dan straks werken (19uur-21.30uur)
'Fijn' dat jullie dat herkennen.. Ik groei ook inderdaad behoorlijk de laatste dagen. Mijn lijf wil ook het liefste liggen (dat heb ik de laatste 3 weken ivm vakantie ook gedaan) maar ben nu weer op mijn werk en dat staat zo lullig
Hier ook flinke buik gekregen, maar in kg's nog steeds niet veel. Eetlust is nog steeds erg weinig... Vandaag afspraak gemaakt voor belly paint (wordt tevens voorkant vh geboortekaartje). Ben erg benieuwd hoe ons ontwerp erop mijn buik uit gaat zien. Duurt nog wel even, 3 november, eerst nog even wat meer buik kweken....
Ja Alf, sinds we weten dat het een jongetje wordt, noemen we hem ook meteen bij de naam... David. Hebben we bij onze dochter ook gedaan. Gister wezen zwemmen met manlief en de kleine... bleh, voelde niet goed voor mijn bekken. Dus dat was de laatste keer deze zwangerschap. Woensdag begint de zwanger-fit... ik ben benieuwd
@ Akkoe: dat je dat durft, op de skeelers... ik zou veel te bang zijn om te vallen. @ buikpijn (ongipijn), komt me niet bekend voor.... Wel begint de bandenpijn nu goed te komen (flink later dan bij de eerste zwangerschap) @ Pixel: bellypaint, LEUK!!! @ Liggen: op aangeven van de bekkenfysio liefst elk uur 10 minuten liggen. Ik de praktijk komt dat neer op 's middags een uurtje op de bank... maar als ik ergens mee bezig ben doe ik dat zelfs nog niet en uiteindelijk heb ik mezelf ermee.... vanaf deze week maar weer eens regelmaat in brengen.
Wow mayd dus de naam is ook al bekend! Leuk. Hier ook lady v bande pijn, als ik moet niezen moet ik echt oppassen soms doet dat echt enorm pijn onderin m'n buik man pff. Verder vaak zo'n vreselijk lastige harde buik, net of ik veel te veel heb gedaan of gegeten. Dan ga ik het liefst ff liggen, maar ja dat gaar niet op het werk.. Gister even op de weegschaal gestaan schrok ervan ook al 6 kg erbij!
We hadden de namen al ruim voor de eerste zwangerschap op een rijtje, dus daar hoefden we niet lang over te dubben
hey meiden, hier een mooie echo gehad: een heerlijk eigenwijs ventje (ja, het is nu 100% een jongen!) die vooral zijn gezicht niet wou laten zien.. deze verstopte achter handen en zelfs voeten Dus helaas geen mooie profiel foto, maar ach.. alles was compleet en gezond.. de beste conclusie die er was volgens de echoscopiste: GEEN BIJZONDERHEDEN Dus helemaal blij met een nieuwe gezonde zoon <3 Meteen een heerlijk eerste pakje gekocht, zal em snel even op de foto zetten.. net als de echo foto's. maar voor vandaag houdt het even op: wel moe van alles dus op tijd me bed in.. Slaap lekker allemaal! xx
Oh super Dolfijn! Dat is fijn om te weten Ik heb as vrijdag de 20 weken echo, eindelijk. Hoop maar dat alles ok is.