Hhaha bedankt, maar froetsel heeft besloten om alvast aan haar weekend te beginnen. Ik zit in me laatste jaar me theorie heb ik al achter de rug het was enkel deze 20 weken stage en dan de praktijk examens de praktijk examens zou ik doen als de kleine er is dan had ik de keus in Feb en/of in mei. Maar ik heb begrepen dat je minimaal maar 26 weken stage hoeft te lopen gedurende opleiding om te kunnen slagen ik zit al op de 20 (mijn vorige stage plekken) dus ik hoef eigenlijk niet veel uren te lopen dit jaar. Maar goed we zullen zien of school moeilijk gaat doen anders gewoon als de kleine er is stage inhalen de overige uren. Oh spannend hoor. Ik heb besloten om vandaag ook maar thuis te blijven en begin gewoon maandag. Ik durf ze denk ik niet onder ogen te komen, maar goed me meisje gaat op dit moment voor. Dames slapen jullie ook zo slecht in de nacht pff, ik mis mijn goede nachtrust.
Yep, slapen is knudde! Plassen, bekken, dorst, voel ik de baby nog? Kramp in mijn kuiten en weer plassen.. haha..
Ja, erg is dat he... Hier dan ook nog eens een flink snurkende man en die stomp ik dan ook regelmatig wakker.... daarnaast ben ik een buikslaper, maar ja dat gaat nu ook even niet meer, gebeurt mij nog weleens dat ik op op mijn buik draai, maar dan komt er al snel gebonk van binnen, of ik mij effe om wil draaien.... Pffff ik verlang zoooo naar een heerlijk lange doorslaap nacht....
Echo gehad en alles prima gelukkig !!! Kindje was zo actief, constant aan het draaien en bewegen, echt prachtig om te zien!! Wel 10 foto's meegekregen, ze heeft echt super mooie foto's kunnen maken! Dus ik ben helemaal blij!!!! Hier ook slechte nachtrust trouwens... elke nacht plassen en idd ook dorst. Vervolgens kan ik niet meer slapen en lig ik zo 2 uur wakker. Tja hoort er allemaal bij. Straks heb je ook weinig nachtrust de eerst maanden dan haha.
Met mijn telefoon gemaakt, dus niet zo heel duidelijk misschien. Kleintje was mooie gymnastiek oefeningen aan het doen
Geweldige foto's Iris, ben blij dat de kleine het goed doet. Dames, ik heb letterlijk net een potje lopen janken. Met als resultaat buikpijn en hoofdpijn. Ik krijg dus net een mailtje van me stagebegeleidster van school dat ze contact heeft opgenomen met me stage plek, uit het mailtje gaf ze me dus de tip om vandaag weer contact op te nemen met me stageplek. Omdat ze het idee kreeg dat ze het niet leuk vond dat ik vandaag niet had gebeld. Ook vertelde ze me dat iets wat zeker kan gaan spelen als ik minder stage ga lopen, kan de vraag oprijzen of ik voldoende heb laten zien om me te laten beoordelen en of ik genoeg tijd heb om aan kerntaak 3 ( 1van de praktijkexamens) te werken. Maar dit is niet om paniek te zaaien bij mij. Wat dus wel het geval is.Dus ik neem contact op met stage vertel dus dat ik me niet toppie voel. Ik krijg al gelijk te horen dat ik maandag een gesprek heb omdat ze vinden dat ik de laatste tijd begin in te kakken toon geen initiatief meer zoals voorheen (huh?? meen je dit ) Want ze waren in het begin zeer tevreden over mij maar nu toon ik niet echt initiatief dus daar willen ze over praten. Want ik moet tenslotte als laatste jaars wel alles zelfstandig kunnen doen (DAT DOE IK OOOK). Ik vroeg dus in wat kak ik in dan? Ja maar daar gaan we het maandag over hebben. Ik ben dus echt teleurgesteld wat als resultaat geeft een potje janken, hierdoor heb ik er helemaal geen zin in. Ik wilde zo graag me stage afronden voordat de kleine er is. Maar ik ben bang dat hun het voor mij onmogelijk maken. Me man is op dit moment echt woest en wil een gesprek aanknopen met school. pff.
oh Iris wat een prachtige foto's zeg!! Wauw, die zijn echt heel mooi gelukt! Fijn dat alles goed was! Froetsel, wat sneu zeg. En nu moet je ook tot na het weekend wachten.... jee wat balen allemaal! Ik kan me wel voorstellen dat je een minimaal aantal uren moet stage lopen om de stage te kunnen halen, maar ben dan meteen duidelijk denk ik dan? Sterkte meis... Kan me voorstellen dat je even niet happy bent! Sorry meiden, heb niet teruggelezen. Ben zo druk geweest deze week... vorige week en nu nog beetje ziek. Had blaasontsteking, verkoudheid eroverheen (ik klinkt als n zeeleeuw), maar ben wel aan het werk... nog 2 uurtjes en dan is het weekend! Fijn hoor!
hoeft niet hoor, bij mijn dochter kreeg ik direct al meer slaap dan in de laatste maanden van de zwangerschap! Ik kon heerlijk bijslapen hahahaha (ze kwam maar 1x 's nachts) Maar wel fijn dat alles goed was met de echo en leuk, extra veel foto's! Zien er goed uit hoor!
@ Froetsel: meid, dit is zo naar voor je! Is het sinds ze weten dat je zwanger bent???? Dan zou je alsnog een gesprek met de directie aan kunnen vragen en kunnen voorleggen dat deze situatie nu tegen je wordt gebruikt, terwijl je naar je huidige kunnen in probeert te zetten..... komt helemaal goed meis! LAAT JE NIET KISTEN!
Jeetje Froetsel wat een nare situatie. Of het nu wel of niet waar is wat ze zeggen, het is toch sowieso logisch dat je, doordat je nu zwanger bent, je ook wat anders aan je hoofd hebt en meer rust nodig hebt. Dat moeten ze niet vergeten! Ik zou maandag heel duidelijk aangeven dat je ontzettend graag deze stage wilt halen en daar ook je uiterste best voor zal gaan doen, maar dat je ook zwanger bent en dat ze daar rekening mee moeten houden. Ook al werk je ipv 8 uren per dag 6 uren, dan heb je toch voldoende tijd om te leren van deze stage. Succes maandag en sterkte, ik snap dat je je vreselijk rot voelt.
Hallo allemaal! Hier nog een januari mama, wist niet dat er op het forum ook een soort clubs waren! Ik ben uitgerekend op 1 januari, een jongen! Wat gaat de tijd snel he, zo kom je erachter dat je zwanger bent en nu zijn we al over de helft!
Middag dames Iris fijn dat alles goed is mooie foto's ook. Froetsel nou jeetje joh wat belachelijk hoe ze jou behandelen zeg. dat is toch te gek voor woorden ik snap je man helemaal meisss Youngmama welkom hier leukkk ik ben ook op 1 jan uitgerekend ook van een BOY
@froetsel alles terug gelezen, wat naar! Succes maandag en probeer je rust nog ff te pakken t,wknd @iris wauw! Mooi dat de echo goed,was. Lkkr genieten. @youngmama welkom! Gefeliciteerd met jullie zoon in spe Hier ff veel met nieuwe ontwikkelingen werk/thuisstudie bezig geweest. Vanavond & morgen late dienst.... Fijn wknd
Ja komt wel goed me man heeft een verassing na deze vervelende week dus ben benieuwd. Ik hoop dat het allemaal meevalt maandag. Precies, het ergste is ik ben niet 1 van de domste ik deed zelfs 2 opleidingen mijn cijfers zijn uitstekend iedereen is tevreden. Ik pak dingen snel op, de eerste dag zat ik al aan de telefoon. En nu krijg je zoiets, ik hoop dat het gesprek goed zal gaan. Het ergste is dat ik mijn zomervakantie had opgeofferd om stage te lopen zodat ik voordat onze kleine meid geboren word ik mijn stage had afgerond. Maar dat zien ze ineens niet. Hun wisten vanaf het begin dat ik zwanger was in het begin had ik zoveel last van het braken ik rende soms wel om de haverklap naar het toilet om te braken, niemand heeft ooit gezegd hey misschien moet je naar huis. Maar toch zette ik door nu ik vervelende klachten heb wil ik het rustiger aandoen en ineens krijg je ja we zien dat je inzakt. Ik wacht gewoon het gesprek van Maandag af, als het vervelend gaat net zoals aan de telefoon vraag ik een gesprek aan met school. Aangezien ze nu al negatief doet weet ik niet eens of het verstandig is om stage te lopen om aan het einde voor niets stage te hebben gelopen omdat ik het ''niet gehaald '' heb. Me man was er vandaag bijna naartoe gereden hij zo ik bemoei me normaal nergens mee maar het gaat nu wel om het welzijn van jouw en me dochter.
Froetsel, kun je het verslag van je vk niet opvragen en maandag meenemen? Hebben ze zwart op wit waarom je je voelt zoals je je voelt. Zijn ze nou helemaal! En vraag desnoods of je begeleidster van school bij het gesprek kan zijn.. Ik hoop dat je evengoed een leuk weekend hebt, lief van je man!!
Youngmama, welkom! Nog een januari jongetje.. zet je jezelf in de lijst? Iris, wat een geweldige foto's! Vooral die laatste is geestig.. of een meisje, of een Epke Zonderland.. hoe lenig!! Josjo, beterschap!!
Froetsel: wat vervelend dat ze zo reageren, ik hoop dat het maandag toch een goed gesprek wordt en dat het meevalt. En ik ben het met Alf eens. Vraag je vk als backup of neem een brief van haar mee waarin eea saat. Youngmama: welkom hier en ook een jongen, super! Hier hopelijk een rustig weekend, mannetje voelt zich lang niet fit, dus wordt geen laminaat leggen in de babykamer, nou ja volgend weekend weer een weekend. Fijn weekend allemaal.