januari 2013 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sorien, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Alf: mooie buik!!!

@ Natascha: nog van harte... helemaal de felicitaties vergeten (bloos en schaam)

@ Tulip: hahahaha, dus ook geen MegaMindy meer? hahahaha... wel fijn dat je het leuk hebt gehad.

Zo, de eerste afspraak van vele deze week is achter de rug... Morgen fysio, woensdag tandarts - orthopeed (laatste keer voor Reneé) - zwanger-fit, donderdag vlos en vrijdag heb ik ook wat, ik weet alleen niet meer wat het nu precies was...

En aankomend weekend maar eens goed uitrusten.

2. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @nataschaniet,gezien t feit van 24 jr.... Alleen ben ik dan nog net,paar maandjes ouder.... Maar niet echt boeiend :p :D
    @mayd drukdruk dus.... Ook ff tijd voor jezelf he ;)

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Middag dames

Vanmorgen ons meissie voor het eerst naar de PSZ gebracht.
    Ze moest vreselijk huilen toen wij weggingen, ik dus ook.
    Na een uur belde de juf op dat het super ging.
    Toen ik Charlotte weer ging ophalen zat ze op stoeltje in de kring echt superschattig zat ze dus op mij te wachten..

Ben nu online vanaf mijn iPad das wel ff wennen hoor om zo te typen..

4. tulip

tulip Niet meer actief

Natascha, och,jeetje das een hele mijlpaal he, voor moeder en dochter.

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Akkoe: volgende week heb ik gelukkig een heel rustige week! Tussendoor probeer ik wel netjes mijn halfuurtje op de bank te doen hoor

@ Natascha: och meis, wat een mijlpaal weer! Wel fijn dat je dochter het naar de zin heeft gehad na het tranenafscheid.

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Heb hier trouwens flink last van soort spierpijn onderin me buik.Voelt alsof alles letterlijk opgerekt word..
    En dan beetje aan de zijkanten van me buik dus gooi het maar op bandenpijn

7. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Pff lange dag op stage gelukkig ging het gesprek niet zo erg als ik dacht. Waar het op neer komt is omdat ik minder uren ga draaien ik me meer moet bewijzen om mijn kerntaak te halen. Ze vonden de afgelopen ik mezelf ook niet echt bewees, maar goed heb uitgelegd dat het komt door de pijn. Ik ga eind November al met zwangerschapsverlof, maar goed ik zie het allemaal wel.
    Ik loop nu 6u per dag hoop dat ik dat trek en de harde buiken minder word anders wordt het halve dagen.

Maar goed k vertrouw erop!

Ohja, ik ben 20jr. dus de jongste!!

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Froetsel: wat een opluchting dat het gesprek toch minder erg was dan verwacht. Hopelijk nemen ze je pijnklachten en de reden waarom je niet zo had liep serieus in overweging mee.... verder gewoon voor jezelf kiezen, dat zouden ze bij een HA toch wel moeten weten hoe je je als zwangere dient te gedragen bij klachten! Wat niet gaat, dat gaat niet hoor.

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Froetsel fijn dat het gesprek meeviel.. Hoop dat het je allemaal gaat lukken meiss...

Hihihi 20 jaar mooie leeftijd

10. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Natascha ja dat weet ik ook nog wel toen mijn dochter voor het eerst n de psz gong, ook huilen. Logisch ze moet het ineens zonder mama doen in een groep vol onbekenden! Maar ze went vast snel en dan wordt het steeds vertrouwder en het afscheid makkelijker :).

Froetsel gelukkig viel het mee! Nu kijken hoe het gaat idd.

Hier ook nog steeds elke werkdag om 15 uur komt de hoofdpijn opzetten en krijg ik last v m'n buik... Woensdag maar even overleggen met de vk. Ik wil alleen heel graag tot 4 weken voor de uitgerekende datum doorwerken, maar dat kan natuurlijk niet als ik nu al aangeef klachten te hebben. Vind de tijd na de bevalling anderd zo kort! Maar goed moet de zwangerschap ook goed door natuurlijk.

11. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Alf ouwen knar! Ik word woensdag 35 :D

MayD: proficiat met je nieuwe baan. Je beseft je wel dat dit vrijwilligerswerk betreft he? Of een onbetaalde stageplaats voor onbepaalde tijd haha

Sorry ladies, heb jullie verwaarloosd. Ga denk ik stoppen met 16-31 jan mama's, wordt me een beetje teveel haha.

Vanaf nu beterschap ladies!

Hebben jullie ook zo'n last van maagzuur? Ik word gek! Had ik de vorige keer ook hoor haha gaat wel weer over, alles voor het goede doel he!

Oh en net een supermooi kaartje die leuk is in meisjes en jongensvariant gevonden op kaartmix. Leuke site :)

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Tuurlijk weet ik dat het vrijwillig is hoor Josjo, maar ik doe het graag hahaha

Fijn dat je weer een beetje meer komt kletsten.... maagzuur? Oh ja, aanwezig hoor! Werd hier de vorige keer minder na de eerste indalingswee... hoop dat ie niet te lang op zich laat wachten hahaha

@ Iris: ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij geldt die 6-weken-norm toch alleen als je fulltime in de ZW zit? Misschien nog even een keer nakijken of navragen bij het UWV-webcare-team hier op het forum?

13. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Oh bestaat er zo'n team dan hier op zo? Waar staat dat onder?

Hier ook maagzuur, maat alleen als ik te vet gegeten heb..

14. Alf

Alf Niet meer actief

Josjo, oude knar?? Ik spreek je morgen wel dame.. :p ;)

Maagzuur, valt erg mee de laatste tijd! Ik slaap met hoofdkussen extra. Was even wennen maar scheelt stukken. Rennies alleen als ik gezondigd heb :)

15. tulip

tulip Niet meer actief

Vervelend meiden dat maagzuur.

Hier morgen vroeg de 20 wekenecho...ben wel zenuwachtig.

16. Alf

Alf Niet meer actief

Is ook spannend Tulip! Gelukkig mag je lekker vroeg. Veel succes en hopelijk ook plezier alvast!

Hier, ben net nog ff voor echo geweest. (Ivm aanhoudend oud bloed door lage placenta) Bijzonder om te zien hoe hard manneke groeit! Heeft al een stuk minder ruimte om baantjes te trekken dan drie weken terug :D

17. tulip

tulip Niet meer actief

Fijn dat het allemaal goed was alf.

18. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Spannend morgen tulip! Succes vast en plezier natuurlijk :).
    Alf vervelend dat oude bloed, heb je dat allang?

19. Alf

Alf Niet meer actief

Iris, yep al vijf weken. Tis niet veel, maar het gaat niet over ook..
    Blijkbaar placenta ligging..

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Heb je een echte voorliggende placenta ALf? Of ligt ie niet voor de ingang? Wel fijn, weer ff kunnen spieken.

@ Tulip: komt vast goed morgen! Alvast veel plezier!

Deel Deze Pagina