januari 2013 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sorien, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Tulllip spannend hoor...

Alf balen dat oud bloed zeg.
    Ik verloor rond 8 week helder bloed toen ook spoed echo gehad en alles was goed, maar heb tot zeker tot16 week last gehad van bruin bloed verlies..

2. Alf

Alf Niet meer actief

Hoe hebben jullie dat nu dan?

Sorry, vies vraagje rond etenstijd..

Hebben jullie veel afscheiding? En wat voor kleur heeft dat?
    Herkennen jullie geel tot donkergeel? (Kleurtje oorsmeer?)
    Ik ben soms bang voor een infectie die ze over het hoofd zien

3. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    alf komt dat gele niet v het oude bloed?? Ik heb meer helder/witte afscheiding en soms ineens heel veel ja irritant. Maar het kan ook een schimmelinfectie zijn doordat je steeds wat bloed verliest.. Heb je ook jeuk en ruikt het raar? Dit moet wel over zijn voor de bevalling idd!

4. Alf

Alf Niet meer actief

Dat is het gekke, geen geur, geen jeuk.. niks!
    Daarom willen ze niet kweken. Maar ik heb het er doorheen geëist ;)

5. Alf

Alf Niet meer actief

Dat is ook best irritant lang zeg!
    Hopelijk blijft het weg bij je!

6. tulip

tulip Niet meer actief

alf, ja wel veel, maar wit. Een ander kleurtje duidt volgens mij op iets...maar dat weet ik niet zeker.

7. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Goed zo beter het zekere voor het onzekere!!

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Alf hier ook veel last van witverlies...Heb nu allemaal katoenen ondergoed aangeschaft en nu is het al stuk minder...
    Maar niet gelig ofzo..

9. Alf

Alf Niet meer actief

Dacht ik al. Volgens echo mw is geel normaal. Ik geloof er niets van. Goed dat ik heb doorgezeurd ;)

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    MayD: al bij gedeeltelijk in zw moet je zes weken van tevoren met verlof... Ik ben hr manager dus kan t weten ;)

Alf ja ik geniet van m'n laatste uurtjes als 34-er :D

Afscheiding hier ook weleens iets gelig, kan geen kwaad zei mijn ha, maar ben wel benieuwd wat er uit die kweek komt.. Als t groenig wordt heb je ws een schimmelinfectie, kan je heel makkelijk krijgen tijdens zwangerschap...

Tulip succes morgen! Spannend altijd maar ook erg leuk om te kijken hoor :)

Maagzuur vandaag gelukkig niet. Heb het ook vaak als ik een broek aan heb met zo'n hoge band. Vandaag jurkjesdag en dan heb ik er minder last van. Mijn bm ligt erg hoog, had ik bij Annelynn ook dus drukte al heel vroeg tegen mijn maag. Rennies helpen minimaal. En als ik teveel of vet eet is het ook erger...

Ben nu barbies baby aan het kijken met n schuin oog. Verschrikkelijke tv eigenlijk maar ach, er is niks op en kon wel lachen om het namen bedenk verhaal. Barbie stelde de naam Likki voor hahaha :p

11. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    *zwaait naar juupje* :D

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik draag alleen maar broeken ben er wel klaar mee.Wil jurkjes aan ik zal donderdag eens naar de prenatal gaan voor positie leggings..

13. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Niet doen, maandag of dinsdagavond is de aftrap van de mama mazzeldagen en op die eerste openingsavond krijgen mama's 25% op positiekleding :)

Bij kleertjes.com nog wat dingen voor 30 en 50% van allerlei merken, Google-en op actiecode kleertjes.com, dan krijg je n hit op zp en daar staat op pagina 2 een code waar je nog eens 20% mee krijgt. Even opletten dat het bedrag hetzelfde blijft, anders de code mailen naar kleertjes.com, dan krijg je de korting alsnog (had ik ook namelijk) :D

14. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Oke josjo ook wel logisch denk ook niet dat mijn manager dat zou accepteren.

Bij de kruidvat kijken daar hadden ze zwangerschapsleggings voor maar 6,95! Heb er gelijk drie gekocht, ze zitten heerlijk :).

15. Joycee

Joycee Actief lid

9 dec 2007
    179
    0
    16
    Helpende
    Even snel een berichtje vanaf hier, heb het erg druk en ben daardoor niet super actief! vanmorgen bij de huisarts geweest omdat ik sinds een paar weken behoorlijk veel pijn heb, het begint ongeveer bij mijn heupen en het straalt uit naar mijn benen (zowel boven als onder) en stuitje. Ook continu een beurs gevoel in mijn liezen. Hij heeft naar mijn rug en bekken gekeken en ook nog op wat gewrichten geduwd. Ik heb beginnende bekkeninstabiliteit.. Heb nu een verwijsbrief gekregen voor fysiotherapie om ervoor te zorgen dat de pijn minder wordt en de bekkeninstabiliteit niet verergerd. Dus ben benieuwd. :) Mocht het wel veel erger worden, kan ik uiteraard meteen terecht bij de huisarts en kijken we voor eventueel een andere oplossing. Verder gaat het met de zwangerschap wel gewoon goed. De baby is heel levendig en ik voel haar echt iedere dag bewegen/schoppen, blijft een heerlijk gevoel! Ook vriendlief voelt haar regelmatig schoppen en hij vind dat natuurlijk ook prachtig. Morgen alweer 23 weken zwanger!

Lunabella kan inmiddels niet meer wachten tot haar zusje er is, hahaha. Ze probeert ook iedere keer 'contact' met de baby te zoeken door haar handen op mijn buik te leggen en tegen de baby te praten, echt lief! :D Binnenkort mag ze mijn buik beschilderen met vingerverf, vind ze vast heel leuk!

Nu ga ik maar eens mijn bedje opzoeken. Heb weer aardig last van mijn bekken en ben weer eens flink misselijk.
    Fijne avond/nacht meiden!

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Joycee... wat omslachtig m.b.t. je bekken... je kunt immers zonder doorverwijzing naar de fysio. Wel fijn dat je HA verstand van zaken heeft. Al denk ik persoonlijk dat hij niet veel meer kan doen dan een goede bekkentherapeut (ik ben helaas ervaringsdeskundige)

@ Leggings: hier in de vorige zwangerschap 2 zw. leggings van Queenmum gekocht... wel duur, maar ze zijn nog steeds mooi en gaan deze zwschap ook nog mee! Die van Mamalicious van Prenatal vallen zo de gaten in. wel goedkoop, maar niet duurzaam....

@ hier: vanmorgen naar de tandarts geweest. Ik heb dus door de zwangerschap erg gevoelig tandvlees en ben doorgestuurd naar de mondhygiëniste... ik ben benieuwd. Verder gelukkig geen gaatjes

17. tulip

tulip Niet meer actief

joycee, hopelijk kan de fysio je goed helpen...

@leggings, ik zweer bij de leggings van miss etam, heerlijke dingen.
    Voor de winter heb ik gewone maillots gekocht en doe die onder mn buik, kan ik ze na de zwangerschap ook nog aan.

@hier, 20 wekenecho gehad...alles goed. Korte beentjes haha.

18. Alf

Alf Niet meer actief

Josjo, gefeliciteerd! 35 whoohoo!!!

MayD, Niets ergs hoor! Gewoon tst verwijderen en goede instructie op maat. Je ben idd extra gevoelig voor tandvlees onstekingen nu.
    Ik ben mondhygieniste.. :p Maar heb desondanks nu zelf ook veel sneller bloedend tandvlees..

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Thnx dames voor de ervaringen met de leggings...

Gevoelig tandvlees balen zeg ik ga altijd standaard na me controle via de mondhygienist.. Vind altijdnwel lekker voelen.

Fijnn dat de echo goed was zeg korte beentjes trekken vast wel bij

Pffttt hier een nacht met heel weinig slaap gehad ons meissie is verkouden dus slaapt heel slecht word steeds benauwd wakker.
    Ze heeft dus ook geen middaguren straks want ze gaat naar de PSZ..
    Hopen dat het goed gaat.

20. Pixel2011

Pixel2011 Niet meer actief

He dames,

Tijdje niet op forum geweest en ook niet alles teruggelezen...:)

Wel over de leggings, ik heb er nu 2 van Miss Etam positie en ben erg tevreden. Heb ook zwangerschapsslips gehaaLd bij de Hema. Heel erg onflateus, maar ze zitten heerlijk.

Vrijdag moet ik weer naar de vk, ben er een beetje huiverig voor. Heb namelijk bij het minste of geringste harde (pijnlijke) buiken en ik doe al bijna helemaal niks... Ze had mij de vorige keer al rust voorgeschreven, maar zal nu wel helemaal bank- en bedrust krijgen...:x
    Ben zo bang dat het weer een vroeggeboore gaat worden. Zal blij zijn als ik volgende week 24 week ben, als er dan wat is zit ik op de levensvatbaar grens....

Deel Deze Pagina