Hey dames, ik zou willen dat ik ook iets van mijn zwangerschap merkte! Ik voel helemaal niks... Ik heb dat bij mijn eerste zwangerschp ook niet gehad dus ik maak me niet heel veel zorgen of zo maar voelen dat je zwanger bent geeft gewoon iets meer overtuiging. Doe mij dan maar wat misselijkheid of iets dergelijks, dan weet ik in ieder geval dat er iets gaande is. Naast mijn positieve test heb ik dus nog geen klachten en natuurlijk weet ik ook wel dat ik niet mag klagen maar ja, het is ook nooit goed he?
Goedemiddag! Hier sinds 2 dagen af en toe misselijk, maar verder weinig last. de krampjes herken ik hier ook. Het voelt allemaal nog onwerkelijk. We hebben het inmiddels vertel aan zus en schoonouders, dat maakt het een beetje 'echter'. Over 1,5 week mag ik naar de Vk, dan ben ik 8+1 wkn. Morgen lekker 4 dagen weg met 2 vriendinnen. Ik wilde eerst niet vertellen dat ik zwanger was, maar ik geloof dat dat heel moeilijk wordt. Toch maar vertellen. Meer mensen met een lang weekend?
@Stefanie: Ja had op 5 DPO een innestelingsdip dus het testen begon bij mij heel vroeg te kriebelen. Toen ik op 10 mei positeste was de verbazing echter wel heel groot hoor... Maar ja dat was dus al 5 dagen na de innesteling en dan is het best logisch dat je al een goede test in handen hebt. Maar des te spannender. En voor mij hoeft het ook allemaal niet zo druk... Maar hier is het wel heel erg rustig. En wat de kwaaltjes betreft... die komen toch vaak pas echt vanaf week 6?
Hoi hoi Ik meld me ook aan. Wij zijn 1,5jaar bezig na alle onderzoeken en een hcg nu eindelijk zwanger onverwachts want stond een kijkoperatie gepland dus erg blij maar blijf ook onzeker en bang dat t fout kan gaan krijg met 7 wk de eerste echo gelukkig. Hebben geen bloed hoeven prikken voor hsg moet dat altijd? Wij zijn als ik het goed berekend heb 20 jan. Uitgerekend Hoop dat het hier gezellig wordt we we dingen kunnen delen!
@Pjpj: Welkom en gefeliciteerd. En nee als je zeker weetdat je zwanger bent hoef je niet HcG te prikkel. Volgensmij hoeft dat alleen bij twijfeltests.
Hoi dames! Hier ook een onzeker typje, maar wel 2 positieve testen! Heel anders als bij de eerste... nu veel enger, hoop dat alles goed gaat! x
Nou, gister en vandaag niet misselijk geweest... hoop dat het daarbij blijft. Bij mijn dochter helemaal niet misselijk geweest (maar wel een k*tzwangerschap...)
Dag allemaal, mag ik me ook aansluiten? Ik heb deze week positief getest en mijn berekening is dat de datum 20 januari 2013 is. Het is mijn 2e zwangerschap en belde met de VK, mag pas met 10 weken een echo dus moet voor mijn gevoel nog heeeel lang wachten! Vorige zwangerschap had ik hem al met 6 weken, maar goed.....we wachten af!!
Ik had dat ook gemerkt inderdaad! Veel topics over januari-mama's! Op zich niet heel erg want hoe kliener je clubje, hoe makkelijker het bijhouden is want in somige topics zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik vind het dus niet zo erg maar dat is mijn mening! Ik heb een abbonnement op dit topic genomen zodat ik het niet meer kwijt kan raken! Hoe is het met jullie allmeaal? Zijn er al buikjes te zien? Ik had vanmorgen echt een 3 maanden buik hoor! Jee, wat gaat dat hard. Alleen zijn het nu nog mijn darmen maar goed, ik zou het niet meer verborgen kunnen houden! Kan nog even geen foto plaatsen maar dat doe ik binnenkort. Ik pas al bijna geen broek meer aan!
Ik vind het gewoon handiger om hier in dit forumgedeelte (zwangerschap clubs) lekker te kletsen en het andere forumgedeelte (bevallingslijst forum) te houden om alleen de lijsten bij te houden... ik blijf hier
hoi, ik wil mij ook aanmelden, heb mij ook aangemeld bij de andere omdat ik niet weet welke ik moet hebben haha.. ik heb vandaag een knaltest gehad en ben nu 4 weken zwanger. ik heb nog niet echt ergens last van, maar bij mijn zoontje begon het ook pas met 7/8 weken. nu mijn symptomen, opgezette buik, soort menstruatiepijn en steekjes.
Ik blijf ook lekker hier... Waar ik bij de eerste nergens last van had, ben ik hier misselijk als een malle! De hele dag door, nu 1,5 week. Steeds gevoel dat ik moet overgeven. Maar wat bij mij heel goed helpt, Seaband! Twee bandjes om je pols met een soort van dopjes erin die drukken op je energiebanen. Weird, maar t werkt! Vrijdag intake gehad bij de vk, maar gewoon algemeen. Echo pas bij 10 wk... Sinds gisteren verhuisd, was best een uitdaging als je je zoooo slecht voelt! Maar tis gelukt.... Fijne dag dames!
Ik word ook een januari 2013 mama (als alles goed gaat natuurlijk). Volgens mijn eigen berekening ben ik 14 januari uitgerekend. Vanmorgen moeders vr moeders gehad, as vrijdag extra echo ivm miskraam vorig jaar en op 11 juni dan de intake en de termijnecho. Voel mij redelijk goed, alleen heb ik door de zwangerschap moeten stoppen met mijn medicijnen (Tramadol bij Fibromyalgie) en dat is mij nogal zwaar gevallen, vooral 's nachts. Maar ben er nu een dikke week helemaal af en het slapen gaat steeds wat beter. De pijn overdag gaat redelijk. Maar ik weet waarvoor ik het doe en dat sleept mij er wel doorheen!
Hoi Pixel! Welkom. Ik ben ook de 14e uitgerekend. Tramadol heb ik bij mijn vorige zwangerschap aan het eind gekregen ter pijnstilling... wel een echte pijnkiller inderdaad. Hoop dat je ermee doorkomt zonder.