Beterschap allemaal meiden en neem genoeg rust!! Hier alles in orde, behalve dat ik vanochtend bij de peutergym op een,haar na flauwviel. Voelde mij steeds verder weg zakken. Wel even eng, maar hopelijk eenmalig.
Tulllip hè bah eng is dat hè , ik heb standaard dropjes in mijn tas. Zo net via babydump ff een positie legging besteld van mamalicious is nu 50% korting... Net heerlijke ovenschotel gegeten en zo een douche en dan languit op de bank. Heb wat last van me darmen ben al 2 dagen niet naar de wc geweest dat begin ik nu te voelen..
Oh eng lijkt me dat idd tullip. Heb je ook een erg lage bloeddruk? Mijn onderdruk is maar 55 dus ook snel duizelig.
@tullip dat lijkt me idd niet zo prettig.... Hopelijk blijft t bij 1x @pixel flink tijd voor jezelf nemen dus!!! @natascha die zitten wel erg fijn. Hier bij kruidvat 2 leggings gehaald, kijken of t wat is. Heb ook van noppies, maar dacht kan t ff proberen Hier geen blaasontsteking....had stiekem gehoopt dat,t,dat,was, iets geruster dan geen oorzaak.... Mjah op naar,rust
Morge dames. Pppfft wat een rellen hè gisteravond in haren jeetje heb met open mond naar RTV noord zitten kijken .. Akkoe idd ff goed rust houden..
Ja verschrikkelijk idd hier ook hele avond etc noord aan gehad, wat een idioten!! Zo jammer, laten ze de schade maar op die relschoppers verhalen. Heb cranberry sap en thee gekocht en veel fruit, als ik nu nog blaasontsteking krijg haha. Fijn weekend allemaal
wat een gedoe in haren idd. iris, hopelijk komt het ook niet meer terug. akkoe, veel rust nemen idd. @hier, net lekker wat dingetjes voor de beeb geshopt.
Gm Hier weer n volle zondag overleeft, gesloopt.... (gaven concerten op 2 locaties, heel de dag onder de pannen.....) Wel leuk btw, nadien om half 9 in bed tv kijken 22uur zzzzzzzzz Nu zo maar eens opstaan. Btw.... mn 1e module thuisstudie afgesloten.... Met een 9 Ga hier deze week naar mn schoonzus kijken wat ik over kan nemen aan spulletjes (badje, lakentjes, etc). Daarna heerlijk shoppen ! Nog mensen die voor controle gaan oid?
Akkoe, een 9 goed man!! Gaat er hier nog iemand naar de mamamazzeldagen?? Zag dat ze vanaf dinsdag de hele week s avonds open,zijn. Scheelt ook veel op flesjes en speentjes.
Netjes Akkoe! Ik mag morgen weer op controle bij de gyn. Hier, Verder niet veel aanwezig op zp, schoonmoeder (82) ligt in ziekenhuis, gaat niet goed. Voorbereidenop sfscheid nemen.
Morge dames.. Alf sterkte meiss. De mama mazzeldagen Miss neem ik nog wel even een kijkje. Pppfft ben bezig met een nieuwe telefoon uit te zoeken maar het lukt me niet. Mocht 3 maand gelede al een nieuwe uitzoeken maar kan geen keuze maken. Ik vinden belachelijk duur helemaal omdat je nu moet leasen. Maar me Blackberry is sinds gister echt kapot dus moet nu een knoop doorhakken.
alf sterkte, dat is altijd zo'n nare tijd.... blaasontsteking: hier ook regelmatig maar als je het niet vertrouwt inderdaad op kweek laten zetten hoor. Infectie kan vroeggeboorte veroorzaken dus ze moeten niet zo laks doen daarover vind ik. zou ik ook wat van zeggen eerlijk gezegd... die cranberrysap moet ik ook echt gaan kopen, of van die pillen, verrekte duur maar als het helpt... mamamazzeldagen, was eerst altijd een koopavond speciaal voor de mama's toch? Is dat dan vanavond? Meestal begon het toch op woensdag? Had gehoopt dat de phil en teds promenade in de aanbieding was... zag wel iets over de explorer dus ga wel even kijken. Anders wordt het gewoon de mima kobi hoor haha. Stikduur maar mooooooi natascha, bij tmobile hoef je niet te leasen hoor, heb net n nieuw abbo weer met iphone... wel beetje bijbetalen maar dat vind ik wel logisch. Ik vind dat leasen zo stom...
Josjo, koop flessen cranberrysap bij de super. Staat bij de dubbelfris enzo. Niet duur, effectief (maar zuuuuur!) Maar goed daar houden bacteriën nou juist niet van in de blaas en dat willen we!
Sterkte Alf! Ik drink nu ook elke dag een glas cranberrysap, idd zuur. Bleh vind het echt niet lekker, maar ja alles voor een goed doel he . Waar zijn de mamamazzeldagen?
Ja fijn dat zuur voor m'n maagzuur... Daar word ik zo al gek van hihi dan neem ik toch maar die dure pillen
iris, bij prenatal, alle winkels vanaf morgen. Ik heb net alle flesjes uitgezocht en gekeken wat we allemaal nog nodig hebben.
Josje klopt idd bij tmobile niet leasen heb daar nu een abbo afgesloten met een Samsung galaxy s advance.. Mamamazzeldagen zijn bij de prenatal
Gek genoeg heb ik van die cranberry geen zuur. In tegenstelling tot jus 'd orange of koffie.. Pillen zit ook zuur in, da's de werking dus komt ook in je maag.. maar is proberen waard.. Ik slik ook vitC van Roter. Dat zijn kauwtabletten. Maakt je urine ook zuur..