@ hier: Altijd Aventflessen gebruikt en dat ben ik nu ook weer van plan, maar eerst BV proberen! Leuk Josjo die foto's, mooie meubels. Ik vind het zelf ook heerlijk om door de diverse babywinkels te lopen, maar hier is (bijna) alles 2e hands (moeten het met heel weinig doen op dit moment...). Wij hebben een bedje en commode (van Bopita, kleur zwart) voor 100,00 over genomen en een zwarte Mutsy 4rider ( overcompleet: maxicosi, reiswieg, wandelwageninzet, voetenzak, echt alles erbij) en whitewash box (inclusief 2 boxkleden en speelgoedtas voor aan box) kunnen overnemen voor 125,00 samen. Daarnaast veel kleertjes kunnen overnemen van een vrouwtje vlak bij ons (2 tassen vol met 56 en 62) voor 25,00..... Het is ook moeten op dit moment maar moet zeggen dat ik het een sport vind om alles wat we moeten/willen hebben zo goedkoop mogelijk maar wel precies onze smaak te kunnen krijgen. Zo zochten we nog 1 of 2 planken (zwart) voor boven de commode (die is 115 cm breed met 3 hele grote laden) en we liepen laatst in de Ikea... Zag ik precies wat we zochten maar die waren boven ons budget.... Bleek toen ik nog eens goed keek dat ze die showroom wegdeden en we die 2 planken (die je "onzichtbaar" kunt ophangen) voor 5,00 per stuk mee mochten nemen. Nou die lagen heel snel in het karretje. Laminaat en gordijnen zijn wel nieuw en die komen er volgend weekend in. Aan de muur komt een aquablauwe plaat (zelf geverfd en plaat hadden we nog) met daarop een muurtekst die ik bij de wibra voor 1,49 heb gehaald en zo kan ik nog wel even doorgaan. Als alles klaar is spam ik wel even een foto.... P.s. Hebben jullie ook zo 'n last van kramp? Pfff ik vooral ik mijn kuit en onder mijn voet. Iemand tips ter voorkoming, wordt er namelijk vooral 's nachts crazy van.....
Tegen kramp helpen magnesiumtabletjes... of anders 1 banaan per dag. Je voeteneind omhoog leggen kan vaak ook helpen en SRL Gelei doet hier ook wonderen! (insmeren voor je naar bed gaat). Bij onze dochter hebben we ook veel tweedehands gekocht en veel gebruikt gekregen en zelf naar smaak gemaakt. Nu hebben we voor haar nieuwe kamertje alleen het bedje en de kinderwagen nieuw. Maar ook die hebben we bij een soort outlet die altijd restposten heeft die voor weinig weg mogen.
Thankx MayD. Bananen had ik wel eens van gehoord, de rest niet, ga ik proberen, want die kramp is niet te ut te houden.... En welke Outlet bedoel je als ik vragen mag... Ik stond er bij de "echte" babywinkels echt versteld van wat een kinderkamer tegenwoordig nieuw kost....
veel water drinken pixel! enne met tweedehands is niks mis hoor! Hebben wij ook veel gedaan bij onze eerste. Nu hebben we al een hoop maar krijgt Annelynn wel nieuwe meubeltjes.. en kleertjes daar koop ik me ziek aan, meestal nieuw maar wel graag in de opruiming
Wij hebben veel gekregen van mijn broer en zus, meubels wel nieuw toen. Krijg ook altijd veel kleertjes voor Iris, maar mag ook erg graag zelf shoppen . Voor iris haar nieuwe kamer nu op zoek n gordijnen en een kast, morgen maar even bij ikea kijken! Niet te duur, we moeten ook zuinig aan doen...
pixel, zelf geen last van, maar mij laten vertellen dat je je been moet strekken en dan je tenen naar je toe moet trekken voor de kramp. Van het weekend willen wij beginnen met het uitruimen van de "babykamer" en dan aan het project beginnen een keer. Zitten van de oude bewoners mooie limegroene muren die we wit moeten krijgen.
Ik weet niet waar je woont, maar hier in het oosten zit www.babysdroomparadijs.nl het is niet echt een baby-outlet, maar ze hebben veel restpartijen van oude collecties enzo en zijn daarom flink goedkoper met bepaalde artikelen (niet met alles hoor) En anders hebben ze bij www.baby-outlet.nl ook veel dingen in de aanbieding.
@MayD: ik woon in Assen, dus misschien idd wel een keer de moeite waard om te gaan kijken, bedankt vd tip.
@MayD inderdaad.... hebben ze wel mooie artikelen Of gewoon marktplaats voor meubeltjes etc.... Hier een mijlpaal.... 26 weken!!! Toch heerlijk!! En wat gaat de tijd snel... rrrr Kan toch niet wachten tot dat onze kleine er is...
@tullip je bent er zo.... Net gebeld door assistent gynaecologie. Uitslag uitstrijkje, schimmelinfectie... vanmiddag langs apotheek medicatie ophalen (eenmalig inbrengen....) Zou er dan hoop zijn en ik weer aan het werk kunnen/mogen?
Ja 26 weken alweer mooie mijlpaal!! Ik ben daar nog laaaang niet Fijn dat je weet wat er scheelt Akkoe
Heerlijk hè die 26 week.. Wij hebben gister nieuwe meubels binnen gekregen vandaag op en slakkentempo alles wat ingedeeld.. Heb afgelopen dagen teveel last van mijn bekken flink balen, want dit heb ik bij ,mijn meissie nooit gehad..
akkoe, gelukkig dat je weet wat het is...hopelijk ben je er ook snel vanaf. natascha, ik merk ook dat nu de 2e keer alles veel sneller zwaarder wordt. Ik merk nu al ongemakjes van mn been met afdrogen niet zo hoog op kunnen tillen enz. Mn buik is ook veel groter dan toen.
Tulllip maf hè dat je nu sneller overal last van krijgt juist omdatnje lichaam weet hoe het werkt zou je verwachten dat je minder last zou moeten hebben.. Sorry trouwens voor de vele komma's en punten etc ben nog steeds niet gewend aan me iPad
ja misschien toch de omvang die sneller groeit...hier wel iig. Of het feit dat je toch overdag nog een kindje hebt om voor te zorgen.
@Natascha balen dat je last hebt van je bekken, hopelijk wordt dit geen belemmering. We twijfelen hier over de kleur vd maxicosi.... Vinden onderstaande wel erg gaaf, maar toch... mocht het een meisje worden... misschien een beetje raar om hierin te leggen? We houden beide wel van n stoere uitstraling.... Anders wordt het een zwarte... zonder kleur...