Tja lastig akkoe ik vind hem ook erg mooi, maar voor een meisje weer niet zo. Hoewel het natuurlijk best kan!! Ik zou iig nooit een roze kopen haha. Wij hebben trouwens gewoon grijs/zwarte stoeltjes, blijft mooi.
Denk toch dat t zwart/grijs wordt dan...... Nu lkkr op de bank, wachten tot ovenschotel klaar,is.... Vanochtend lkkr saampjes gewandeld, pracht weer!
Akkoe klinkt relaxt jou dagje watvoor ovenschotel heb je gemaakt? Wij eten patatjes vnaaf.. Vanmorgen is me vriend met ons meissie naar de dierentuin gweest. Vanmiddag hebben we geboortekaartje uitgezocht.. En nu lekker niksen...
@natascha patat ook lkkr relax de dierentuin! Hier nog geen kaartjes uitgezocht. Zijn jullie er,al uit? Was ovenschotel met italiaanse groente & gehakt & tomaat afgedekt met kaas hmmmm Was ook n heerlijk dagje, manlief wil nu nog wel naar n tentfeest..... Maar ik vind t wel goed haha. Maar hij blijft geloof ik toch lkkr thuis
AKKOE klinkt heerlijk die ovenschotel. Ja we zijn eruit en hebben nu het definitieve geboortekaartje.. Nu beetje gedichtjes aan bedenke we twijfelen of we er .1 of 2 gedichtjes opzette.
zo lekker natascha dat jullie het geboortekaartje al hebben...ik heb wel een leuk versje gevonden, maar hij is zo veel voorkomend, dat vind ik weer jammer.
Wij gaan waarschijnlijk deze gebruiken: Al was mijn leven zonder jou wel lekker vrij. Vanaf't moment dat ik je zag dacht ik,jij hoort bij mij. Dus met dit bericht wil ik iedereen even storen,'t aller-liefste zusje van de hele wereld is geboren! En het belangrijkste moeten we niet vergeten,dat mijn zusje.....gaat heten. Deze heb ik elders nog niet behoort dus vond hem wel leuk. Maar ben nog steeds opzoek voor als ik iets leukers vind hahahaha
die is zeker leuk melanie.. ik heb tot nu toe deze gevonden, maar die hoor ik heel vaak: papa blijft papa mama blijft mama maar mij wacht nu de grootste klus ik ben grote zus!
ahh leuk, jij hebt echt een bekend gezicht, maar kan eigenlijk niet, want je woont aan de andere kant van het land
Leuk Natascha! En een heerlijk vrolijk meisje!!! @tulip, dat gedichtje had ik op Facebook staan als zwangerschaps aankondiging! Mama is mama Papa blijft papa Maar ik ben stoer, Want ik wordt grote broer!!
Wij hebben heel lang zitten te dubben wat we erop zouden zetten.... Ik heb 3 dochters uit mijn eerste huwelijk, die wonen hier, dus geen probleem, maar mijn man heeft ook nog 2 kids uit een eerdere relatie waar hij door omstandigheden met zijn ex op dit moment helaas geen contact mee heeft. Om niemand te vergeten en ook niet vh hoofd te stoten hebben we uiteindelijk besloten dit op het kaartje te zetten: Een groot gezin? Daar zie ik wel wat in 1 broer en 4 zussen Daar pas ik best nog wel tussen Zo klein als ik ben Ik hoor nu al echt bij hen. @hier: straks de vk bellen... Voel mijn kleintje steeds minder bewegen en zaterdag en gisteren bijna niet. Waar ik eerst wakker werd geschopt 's nachts is het nu helemaal stil. Vind het eng en wil even weten of ie gewoon gedraaid is, of gewoon rustiger is omdat ie aan het groeien is of wat anders. Bel niet zo snel, maar nu toch wel even....
Morge dames.. Pixel ik voel de kleine ook iets minder. Maar de bewegingen voel ik wel veel harder nu. Ze krijgen natuurlijk steeds minder ruimte nu misschien heeft dat er iets mee te maken? Goed van je dat toch ff belt.
Ik heb gebeld en moet vanmorgen rustig aan doen en tellen hoe vaak hij beweegt. Kan inderdaad zijn dat hij gedraaid is, aan gezien mijn buik ook anders voelt (hij lag vaak met zijn rug tegen de rechterkant van mijn buik en dat zag en voelde ik ook goed). Nu is mijn buik helemaal zacht, dus de vk denkt dat hij gedraaid is waardoor ik hem nu veel zachter en minder voel, omdat hij dan nu meer naar "binnen" schopt dan naar de buitenkant... . Het schijnt vaker voor te komen dat je je kindje minder voelt om deze tijd, blijkbaar hoef je hem ook nog niet eens iedere dag te voelen om deze tijd... Moet dus nu bewegingen tellen en rond de middag weer bellen, als ik er dan nog niet gerust op ben komt ze langs om het hartje te luisteren. Ben wel wat gerustgesteld en heb voor mijn doen ook een druk weekend gehad en was grieperig vorige week dus even lekker op de bank is wel een goed idee....