Goedemorgen dames, Wij vertrekken vanmiddag t/m Maandagochtend naar Weerterbergen in Weert. Even lekker een weekendje ertussenuit met zijn tweeën. Lunabella gaat gezellig een weekendje naar opa en oma, ze heeft er heel veel zin in. Zal wel even wennen worden, ons eerste weekend weg zonder Lunabella. Maar dat zal wel goed komen denk ik. En ik weet dat ze het altijd erg leuk vind bij opa en oma! Wil jullie allemaal een fijn weekend wensen en tot maandag!
@LadyLupos welkom!! Geniet van je zwangerschap, al is die op t moment al aardig gevorderd @Joyce fijn weekend!! @Tulip had het gelezen.... verschrikkelijk!! Pfff @Hier vandaag thuisstudie middagje. Vanavond komen ouders en schoonouders eten, maak met dit regenachtige weer een grote pan stamppot. Als het droog wordt gaan we nog een stuk lopen maar zie t somber in haha.... Straks misschien nog even de babykamer opruimen (gekochte spullen staan her en der....) Mn ouders hebben het nog niet gezien, dus misschien een beetje orde scheppen haha.
Joycee: leuk daar ben ik vorig jaar geweest! Mijn man en ik gaan volgend weekend weg samen naar een hotel. Ook voor het eerst zonder onze dochter! SPannend, maar ik merk dat het goed is om af en toe tijd aan elkaar te besteden zonder de kids... Bovendien vindt ook onze dochter logeren helemaal geweldig.
Zwanger 01-01 Natascha1 - tweede kindje - Jongetje - Thuis - BV 01-01 YoungMama - eerste kindje - Jongetje - Ziekenhuis - BV 04-01 Akkoe - eerste kindje - VERRASSING - ZH (poliklinisch)- BV 11-01 MayD - tweede kindje - Jongetje - ZH (poliklinisch) - BV(wens) 12-01 ladylupos - tweede kindje - Meisje - 13-01 Alf - tweede kindje - Jongetje - ZH - FV (waarschijnlijk) 14-01 Non18983 - eerste kindje - Meisje - 16-01 Joycee - tweede kindje - Meisje - ZH - BV 17-01 Pixel2011 - vierde kindje - Jongetje - Thuis (wens) - BV 18-01 Josjo - tweede kindje - VERRASSING - ZH - BV 23-01 Dolfijn1882 - tweede kindje - Jongetje - ZH - BV 28-01 Froetsel - eerste kindje - Meisje - 29-01 Tulip- eerste kindje - GEHEIM 30-01 Iris2009 - tweede kindje - VERRASSING - ZH- BV Afspraken: 04-10 Natascha1 - pretecho 3D/4D 08-10 Iris2009 - controle VK 11-10 MayD - controle VK 13-10 MayD - pretecho 3D/4D 13-10 Pixel2011 - pretecho 3D/4D 16-10 Alf - echo (bm halslengte onderzoek) en controle gyn 17-10 Tulip- pretecho 3D/4D 18-10 Pixel2011 - controle VK 22-10 Joycee - controle VK + bloedprikken 22-10 Natascha1 - medische echo 23-10 Natascha1 - controle VK 24-10 Akkoe -30 wkn echo gyn (extra) 01-11 MayD - controle VK + 30-wkn echo 24-11 Akkoe - zwangerschapsverlof 07-12 Josjo - zwangerschapsverlof ******************************** ladylupos erbij gezet. Welkom!
@ Joycee: veel plezier meid!!! Geniet ervan. Lunabella zal het vast naar d'r zin hebben bij opa en oma hoor! @ Akkoe: drukke middag gehad dus? @ Hier: druk geweest... alle kraambedankjes/geboortesuikers zijn helemaal af, alle kaarten (omslagen) zijn gevouwen en voorzien van lint en de badkamer geboend... ben kapot en zal vanavond wel weer halfdood zijn denk ik, maar ben wel voldaan.
MayD goed bezig hoor.. Hier druk met mijn meissie die heeft een off day. Alles gaat fout ze doet zich steeds pijn, en ze wil ook geen luier om dus Hihihi moet haar steeds naar de wc brengen.
Mayd goed bezig! Wat zijn eigenlijk geboortesuikers? Ik zal volgende week ook eens boeken ophalen, wordt nu wel een keer tijd denk ik....
Geboortesuikers zijn van die pastilles in zo'n tule zakje met een klein hebbedingetje eraan en een kaartje met de naam en geboortedatum van de kleine eraan (een beetje hetzelfde als huwelijksbedankjes) Wij hebben deze keer exact dezelfde kaarten als bij onze dochter, alleen dan een andere kleur. Wij hebben nu deze: Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Rgalb Ribambelle - C.999 In het echt is ie meer aqua dan blauw. Voor onze dochter hadden we de lime-kleur: Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Rgalb Ribambelle - C.984 In de vrije hoek komt een zelf-ontworpen cartoon en de tekst en namen komt onder de flappen.
Mijn mannetje is trouwens ineens super druk met Iris haar nieuwe kamertje. Wordt echt zo mooi! Maak wel een foto als het klaar is. Daarna kan ze over en kunnen we haar kamer weer klaar maken voor de baby
Leuk MayD! Hier komen as dinsdag de meubeltjes. Kamertje zelf is al helemaal klaar voor de start dus gaat nu echt beginnen hier