Ik doe ze ook gewoon in de vaatwasser.... geen probleem M.b.t. RVS poetsen: ik gebruik Dasty ontvetter van Wibra. Prachtig spul!
Mayd, rustig aan dan he, zelfde advies als hier dus. Vk viel ook bijna van dr stoel toen ze hoorde dat ik de,kledingkast van dochters kamer naar de babykamer geduwd had En stofzuigers van boven naar beneden sleepte. Spannend dan nog even van die glucose.
soms valt het tillen ook niet te voorkomen hoor, net boodschappen gedaan en die zware tas moet toch v de auto naar m'n huis! Verder probeer ik het wel zoveel mogelijk te voorkomen, vind mezelf vaak alleen zo lastig! Even afwachten dus mayd op de glucose waarde..hopelijk niet natuurlijk.
Iris, nee is ook zo, gelukkig doen man en dochter op zaterdag samen boodschappen, dus ik hoef door de week alleen kleine dingetjes te halen. Nu wil ik eigenlijk een was aanzetten, maar wacht dan tot man,thuis is met naar boven sjouwen, want ik,krijg er dan echt last van. Dan gaan we maar gezellig strijken
Ik heb een 9,5 maand oude dochter van 11,5 (bijna 12) kilo die nog niet kan lopen.... dus ik moet wel Gelukkig aankomend weekend manlief thuis en hij heeft me beloofd onze dochter dan te sjouwen etc. Heb ik 2 dagen rust!
Ja, ik heb een reusje... maat 86 en 12 kilo. Ik ga er vanuit dat de kilo's verdwijnen zodra ze gaat lopen
exact gemeten is onze dochter 82 cm, maar ik verwacht dat ze nu meer lichamelijk aan het werk gaat en minder groeit... in 9 maand tijd naar maat 86 is best rap hahaha Wel jammer dat ze zo snel groeide dat ze sommige kledingstukken nooit aan heeft gehad.
Lekker boerenkool. Wij bakken,frietjes, papa heeft weer eens een etentje op het werk en mama heeft zin in een vette hap
Boerenkool hadden wij de afgelopen 2 dagen... vandaag sperziebonen, aardappels en rundervinken. Frietjes hmmmmm Uit eten hmmmmmm ikke is stiekem een beetje jaloers.....
MAyD is zit er nog wat leuks bij het kraampakket? Bij die van mij zat nog een leuk verschonings kleedje van snooze baby
@tulip.... Boodschappen moeten er idd uit.... Maar bij klachten laat ik t,wel. Heb laatste keer beetje voor beetje uit de,auto gehaald haha @mayd hopelijk valt t mee met je glucose.... Hier vanavond wokpakket met noodles ofzo... En vnaaf lkkr gezellig maken in huis met mn man, heerlijk!