Mayd, misschien een 2e zwangerschapskwaaltje...ik hoor ook van iedereen dat mijn buik laag zit. Beeb zit ook altijd,onderin in een,hoekje.
Ik bedoelde dat de placenta vrij laag zit, de kleine zit best hoog.... al begint de buik nu langzamerhand wel te zakken alweer zal ik blij zijn als de kleine indaalt en de zuurbrand eindelijk minder zal zijn
Ben weer thuis heerlijk weekend gehad met z'n tweeën , lekker uitgerust, geshopt, gegeten, bioscoopje, museum. Heerlijk! En Iris heeft het ook erg naar haar zin gehad op haar logeeradres. Toch wel goed merk ik om ook af en toe eens met z'n twee weg te gaan, anders gaat je aandacht toch het meest n de kids. Ik maak nu ook echt contact met de baby, hij/zij schopt vaak bovenin m'n buik en dan kan ik zijn/haar handje of voetje gewoon aanraken en terug drukken zeg maar! Zo leuk
hier de eerste keer echt een nacht lang indalingsweeën gehad, waarbij ik het zo warm kreeg dat ik maar op de koude badkamervloer ben gaan liggen. Maar dat was al bij bijna 28 weken... nu nog geen spoor van indaling of hoofd naar beneden liggen. Ligt helemaal overdwars. Maar dat kan bij een tweede zelfs bij de bevalling gebeuren dat het dan pas indaalt of draait. Ik laat me verrassen.
Beeb ligt hiet sinds vannacht ook helemaal links. Apart gevoel Vanaf wanneer moet eerste kindje in de startpositie liggen? Willen hiet mrt 32 wkn liggingsecho maken. Tulip, thnx voor je post bij de babykamers, ik vond het ook ongepast (klamboe opmerking)
Alf, graag gedaan...sommigen zeuren graag overal over. @indalen, hier ook veel pijn, kwam denk ook omdat ons moppie nog overdwars lag met 34 weken, moest toen dus nog helemaal draaien ook.
Morge dames. Bij ons meissie totaal geen indelingen weeën gevoeld.. Alf als jij die echo hebt moet de beeb vlgs mij al wel aanstalten maken om in te dalen.. Maar weet het niet zeker.
Indalen kan bij de eerste al vanaf 28 weken en uiterlijk 36 weken geloof ik.... maar pin me er niet op vast
Ik ben in januari geopeerd aan mijn bm, had een groot tussenschot. Nu is mijn baarmoeder nog wel wat afwijkend van vorm en de kans dat het niet goed voor de uitgang gaat (kan) liggen is aanwezig. Ik voel dat hij erg wil draaien, maar niet draait. En uiteindelijk ligt ie al vanaf 12 weken dwarsover. Vroeg me af wanneer het in een normale situatie in de goede richting indaalt. Ben erg benieuwd naar de echo morgen..
Tja, wat is normaal bij een vrouwenlichaam... Bij een enkeling draait de kleine ook bij een eerste zwangerschap pas met 36 weken, bij een andere ligt de kleine dus al met het hoofdje vast in het bekken met 28 weken.... Hier ook nog een dwarsligger en ik voel het hoofdje continue aan de rechterkant. Ben ook benieuwd wanneer het kereltje van plan is te draaien. Met 30 weken een groeiecho, dan kunnen we wat meer zien.
M.b.t. dat babykamertjestopic... ik reageer op dat soort dingen al helemaal niet meer... net als op de topics over earosleeps enzo... Sommige dames zijn ronduit bot en vergeten even dat het wel gezellig moet blijven hiero. Ik heb ook een klamboe bij het bedje en als je het mooi vindt, moet je het gewoon doen! Je kunt de klamboe eventueel ook inkorten, zodat deze net 10cm van bovenaf over de rand hangt. Knappe baby die dat in het ledikant trekt hoor! En idd... er gaan bij een pasgeboren kind meer gevaar uit van een (te) warme slaapkamer, dan van een klamboe waar ze toch nog niet bij kunnen.
Mayd zo je hart is gelucht hahahahaha Je hebt gelijk hoor meiss. Iedereen moet toch zelf weten wat hij of zij doet hè vind ik wel. Ik zal zo eens in dat topic gaan lezen
Natascha, was een reactie op mijn foto's. Ik werd gewaarschuwd op een redelijk botte toon. Door een mw die zelf niet met een kamertje bezig is maar graag anderen de les leest (ook elders)
Aa heb het gelezen. Hoop gezeik om niets.Als jij een klamboe wil prima toch.. Je kunt uiteindelijk overal wel gevaar inzien.. Er zijn zoveel kindjes met een klamboe.. Niets van aantrekken je hebt hier altijd van die "rel" meiden