Hallo dames hoe maken jullie het? Ik had een vraagje wij zijn van plan om toch nog een echo te laten maken we zijn benieuwd naar de kleine en aangezien we hier in Nederland dat niet zomaar krijgen. Willen we een pretecho laten doen wat raden jullie aan een 3d echo of wat? Wat hebben jullie zelf gedaan?
Nu jullie het hebben over voetenzak van de maxicosi wij hebben besloten om een ski jasje aan te doen voor d'r als ze in de maxicosi zit ( enkel in de auto) of snel ff boodschappen doen met een dekentje erover heen. Bekijk bijlage 280836 Deze hebben we aangeschaft, we nemen trouwens de Izi sleep van stokke.
Froetsel, wij hebben vanavond de pretecho in 3d/4d, hartstikke leuk hoor. Je krijgt al een goed beeld van,je kindje. Ook al kun je je dat dan nog niet voorstellen, maar achteraf zul je wel zeggen...o jaaaa
Morge... Froestsel wij hebben ook 3/4 d echo gehad was erg mooi. Ik zou het alleen nooit weer doen vind 95 euro echt teveel geld. Maar wel leuk om keer mee te maken. Leuk skipakje trouwens.. Tulllip 4 jaar dus ze mag naar de basisschool.. Jeetje mina grote stap hè. Enne ik wil wel verslag hè vnaaf van de echo
Natascha, ja ik ga dr onwijs missen overdag. Al,is een,beetje rust ook wel lekker, want haar bijnaam is kwebbel haha
Froetsel, Leuk pakje! Zoiets bedoel ik idd! (waar heb je hem vandaag als ik vragen mag?) Tulip, 4 jaar, da's een hele mijlpaal! Lijkt me ook best gek.. na 4 jaar de hele dag om je heen ineens overdag naar school. Gaat het vandaag met je buik?? Natascha, 95 euro dat is best veel geld inderdaad! Hier kost een heel 'pretpakket' (3x echo, 3x 3d/4d -rond 16, 27 en 32 weken- met usb/dvd en foto's) 140,-
Uit de Bijenkorf hij is van ralplauren. Vraagje waar woon je precies en waar laat jij je echo doen? Ik vind 95 euro ook veel voor een echo dus ik twijfel best wel maar goed om te wachten totdat ze er is kan ik ook weer niet. Bekijk bijlage 280868 Dit is trouwens mijn buik van gisteren avond gewoon al 10kg aangekomen!!
Thnx voor de Tip! Mooi buikje hoor!! Leuk zo naar voren Ik kom van vlakbij Alkmaar. Daar zit het PCA (google maar eens)
Alf dat is niet duur! Wij hebben bij iris ook geen 3d echo gedaan dus nu ook niet.. Vind het ook te duur eerlijk gezegd en niet echt nodig. Op t laatst ih ziekenhuis krijg ik vast wel weer echo's. Ik heb me vandaag toch last v m'n buik! Kan amper lopen zo zeer doet het dan. Net of er iets geïrriteerd is ofzo.. Irritant weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.
http://i.imgur.com/0ts8W.jpg Ik kom ook ff spammen kan niet kiezen dus ik kom 2 foto's spammen hahaha
Lekker buikkie Natas! Ik vind van opzij altijd ff duidelijker Maar beide fraai hoor! Hier ook 10 kilo inmiddels..
@ Froetsel: mooi buikje! @ Natascha: ook al zo'n mooie buik! @ Akkoe: wij hebben wel een zak voor in de MC... lekker warm en weinig gedoe. Bleek afgelopen winter ook warm genoeg. In de kinderwagen hebben we gewoon een dekbedje. @ 3d/4d echo... hier in de regio bij de goedkoopste aanbieder geweest en dat kostte 95 euro (incl. DVD en 3 kleur en 3 zwart/wit foto's) de 2D geslachtsbepaling was 30 euro. En het maakte niet uit of je het doordeweeks of in het weekend deed, want die vrouw heeft geen weekendtarief
Zwanger 01-01 Natascha1 - tweede kindje - Jongetje - Thuis - BV 01-01 YoungMama - eerste kindje - Jongetje - Ziekenhuis - BV 04-01 Akkoe - eerste kindje - VERRASSING - ZH (poliklinisch)- BV 11-01 MayD - tweede kindje - Jongetje - ZH (poliklinisch) - BV(wens) 13-01 Alf - tweede kindje - Jongetje - ZH - FV (waarschijnlijk) 14-01 Non18983 - eerste kindje - Meisje - 16-01 Joycee - tweede kindje - Meisje - ZH - BV 17-01 Pixel2011 - vierde kindje - Jongetje - Thuis (wens) - BV 18-01 Josjo - tweede kindje - VERRASSING - ZH - BV 23-01 Dolfijn1882 - tweede kindje - Jongetje - ZH - BV 28-01 Froetsel - eerste kindje - Meisje - 29-01 Tulip- eerste kindje - GEHEIM - ZH - FV 30-01 Iris2009 - tweede kindje - VERRASSING - ZH- BV Afspraken: 22-10 Joycee - controle VK + bloedprikken 22-10 Natascha1 - medische echo 23-10 Natascha1 - controle VK 26-10 Alf - pretecho 3D/4D 31-10 Iris2009 - controle VK 01-11 MayD - controle VK + 30-wkn echo 24-11 Akkoe - zwangerschapsverlof 07-12 Josjo - zwangerschapsverlof 18-12 Alf - laatste dag werken *************************************** @ pixel: vandaag 3D/4D... veel plezier!!! @ Tulip: succes bij de VK vandaag!
@Froetsel mooi buikje!!! We gaan hier geen extra 3D echo meer laten maken. Hebben bij 30wkn nog extra controle bij gyn en daarna nog een groeiecho..... @Natasch mooie buik!!! Hier moet ik er toch echt een gaan maken haha loop in mn 9maanden boek wat achter met foto's.... (schrijven doe ik wel haha). @Mayd ik heb maandag ook een controle bij gyn (is verdwenen). Hoor dan ook of ik terug ga naar VK (en wat ik wil....) of dat ik bij gyn blijf. Wat zouden jullie doen?? Sta nu dubbel, maar is eigenlijk niet nodig... nu toch bij gyn blijven aangezien het nog om paar weekjes gaat of terug naar vk?? (Wil sowieso in het ZH bevallen) @Pakje... Zie foto.... Hebben het pakje ook in creme (wibra) en toevallig bij de Zeeman hebben ze een witte voetenzak (maar ik kon de verleiding weer staan dus heb niet alles gekocht hehe). Leuke winkels om een beetje te snuffelen.. moet zeggen dat ik meeste over het algemeen wel bij prenatal oid koop