januari 2013 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sorien, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

smakelijk natascha!!

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    lol :D

Ik was tot de geboorte van mijn dochter werkvoorbereider in de bouw (tekenaar/constructeur), maar nu ben ik thuismoeder en freelance vertaalster Ne/En/Du

3. tulip

tulip Niet meer actief

zo das heel wat anders nu;)

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Natascha: gewoon eten die reep! Had ie anders maar niet zo lekker in de kast moeten liggen

@ Iris: oh, lekker... pannekoeken... kan ik zondag wel weer eens gaan doen!

Babynaam: mocht het onverhoopt toch een meisje zijn (wat ik niet denk na 3x een jongensecho), gaat ze Madeé heten (betekenis: 2e geborene van hetzelfde geslacht).

Maar aangezien we een jongetje krijgen, gaat ie David heten (betekenis: geliefd).

Geboortekaartjes zijn hier dus al een tijdje in kannen en kruiken.

Ben nu bezig met een kraamlijstje voor David en een verjaardagslijstje voor Reneé op www.lijstje.nl

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Officieel ben ik vertaler, maar mijn hart ligt echt in de bouw. Daarom omgeschoold tot werkvoorbereider.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat het me thuis ook goed bevalt hoor. Ik verveel me geen moment

6. Alf

Alf Niet meer actief

Hebben een neutraal eerste pakje. Ik vind zo'n verse witte baby zoooo schattig.. wil ik ook :p

7. Alf

Alf Niet meer actief

Wat grappig!! Hoezo ben je dan vertaler gaan doen? Wel ideaal omdat je dat freelance kunt doen! Dubbele cappaciteiten zijn zo gek nog niet!! :)

Mooi trouwens; Madee! (ik kan geen streepjes op deze laptop!)

8. Alf

Alf Niet meer actief

Tulip, ik heb dat bij Josjo ook hoor.. die krijgt een jongen! ;)

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik ken mijn talen en wist nog niet wat ik wilde met mijn leven toen ik 17 was en klaar was met de HAVO... toen maar voor vertaler gekozen. Van oudsher kom ik uit een ondernemersgezin met een bouwbedrijf... daar ook veel van meegekregen en vaak in meegewerkt en dat wereldje beviel me beter dan als vertaler in een hokje van 2 bij 2 zitten

Als ik weer de arbeidsmarkt op wil als de kids naar school gaan heb ik veel keus in wat ik kan gaan doen hahaha

Madeé vond ik ook mooi klinken bij Reneé... ik vind het wat de naam betreft al bijna jammer dat we een jongen krijgen lol (nee hoor, ben blij met een jongen!!!)

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    :d:d:d:d:d

11. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @natash hoe smaakte je reep :p
    @mayd wauw! Wil ik ook in de bouw! Nu wijkverpleegkundige, maar a) vind ik directe,pat zorg niet leuk genoeg meer & b) vrouwenwereld.... Hou ik niet zo van.... Maar goed wie weet wat de toekomst brengt ;)
    @alf.... Mh... Nee niet wat voor mij haha

1e pakje..... Hier nog niet wat gevonden...
    Namen staan wel zo goed als vast....in afwachting wat t wordt :D

12. Alf

Alf Niet meer actief

Vrouwenwereld is ook niet zo mijn ding. Daarom werk ik tegenwoordig zelfstandig ;)

Hoe was 'help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt'? (Kreeg je ook een sabon-bon?)

13. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ik werk ook het meest samen met mannen haha. Bevalt me ook wel prima:).

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Morge dames..Me chocoreep smaakte heerlijk ..

Vlgs mij is de beeb bezig met groeien heb sinds gister echt vreselijke rugpijn.
    En die rugpijn heb ik elke keer als er weer een groeispurt is.

Dus vandaag niets byzonders doen alleen lekker fietsen met me meissie

15. Alf

Alf Niet meer actief

Fijne dag meiden!

Is het bij jullie een beetje (het beloofde) mooie weer?
    Had me erop verheugd, maar hier aan de kust weer gewoon grijs, regen en wind :(

16. tulip

tulip Niet meer actief

hier ook grijs

natascha, kun jij uitleggen waar jouw rugpijn zit en hoe het voelt.

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Alf hier ook grijze lucht..

Tulllip het zit onderin me rug aan beide kanten van me wervelkolom..
    Is een zeurende pijn...

18. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Hier klaart het op beetje blauw in de lucht. Gaat vast goed komen :). Gister was het iig heerlijk!! Blauwe lucht en 20 graden, heerlijk gefietst met Iris en mijn moeder. Had niet gedacht dat dat nog zou kunnen dit jaar .

Lekker rustig aan natascha heel goed op zo'n dag..

19. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hier is het ook grijs... We zitten in het huis vd buren, uk ligt boven in bed. Er komen zo kijkers met aankoopmakelaar. Zouden dit kijkers zijn die bijvoorbeeld op de open huizen dag zijn geweest? Onze makelaar is door die makelaar benaderd dus geen idee wie er komt. Wel serieus als je iemand meeneemt zeg ik? Duimen jullie mee?

Natascha, naar, dat is ook je bekkengebied. Ik krijg altijd last als ik ietsje teveel heb gedaan... Haha. Wat bij mij super helpt, is op je rug liggen op bed of op de bank en dan de onderkant van je voeten tegen elkaar aan, knieën naar buiten laten vallen en dan je handen op je knieën en dan van links naar rechts wiegen, je benen zeg maar. Nog fijner als manlief het doet :). Op een gegeven moment voel je het echt ergens van binnen, heb t idee dat je dan je bekken van binnen een soort massage of oefening geeft. Dat laatste is het ook natuurlijk haha. Heb deze oefening toen met Annelynn gekregen van mijn bekkenfysioen heeft me nu ook weer vaak geholpen. Doe datdan een paar keer per dag... Hopelijk helpt t jou ook.... :)

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Josjo thanxx voor de tip..

Oeeh zou fijn zijn als serieuze kopers zijn.

Deel Deze Pagina