januari 2013 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sorien, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik ben volgende week woensdag aan de beurt... inderdaad ook de vragen: zit het goed? Is het er 1? Wat is nu eigenlijk echt mijn termijn?

Spannend weer allemaal!

2. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    idd het blijft spannend he!! :) :) Leuk dat je al terrecht kon :)

ik wil ooooook haahaha

3. Mich85

Mich85 Actief lid

31 mei 2012
    196
    0
    0
    hallo allemaal,

Mag ik me er ook bij voegen? Ik ben inmiddels 6 weken zwanger (van de eerste en meteen in de eerste ronde!!). Dat is gister gebleken. Na hevige buikpijn en lichtroze bloedverlies ben ik gisteren al voor een echo geweest. Gelukkig geen reden voor verdere zorgen volgens de gynaecoloog. Ik zag al een hartje kloppen!

Nu dus maar afwachten en hopen dat het goed blijft gaan...

4. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @mich welkom :D Leuk dat je ook al een hartje zag!! :) :)

5. Mich85

Mich85 Actief lid

31 mei 2012
    196
    0
    0
    @eendje: thanks!! Het was heel bijzonder inderdaad om het hartje te zien :) dan wordt het pas echt!

@ iedereen: doen jullie al mee of zijn jullie van plan om mee te doen aan moeders voor moeders? Ik denk er zelf aan om mee te doen...

6. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @mich ik ben uit België en hier doen ze dit jammer genoeg niet... Anders zou ik zeker meedoen! :)

7. Mich85

Mich85 Actief lid

31 mei 2012
    196
    0
    0
    @eendje Ja, ik ga me aanmelden als ik bij mijn vk ben geweest, dat is maandag 11 juni. Het is in principe weinig moeite en je kunt er vrouwen mee helpen om ook een wondertje te kunnen krijgen!

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    echo gehad:

het was niet goed :( of in elk geval te vroeg om er iets over te zeggen..
    kwam op termijn van 5wk en 4dgn.. maar geen duidelijk vruchtje in bm (wel vruchtzak) en ook een stukje onbekend naast de bm..

er wordt nu gedacht aan BBZ, moet maandag naar gyn voor verder onderzoek..

ik hou even afstand meiden, hou jullie op de hoogte maar kan even niets met de onzekerheid.. :(

hoop dat jullie allemaal beter nieuws hebben..

9. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @dolfijn ach meiss hopelijk snel goed nieuws!! Ik duim...

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Mich: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik doe nu al 2 weken aan MvM mee

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ dolfijn: knuf meis.... kan me voorstellen dat je dan even afstand neemt.... hou je ons wel op de hoogte?

12. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Ik meld me toch weer hier.... :) Blijft goed gaan.... over 2 weekjes 3e echo... leuk leuk leuk :)

@ Dolfijn... ik duim voor je dat het maandag alsnog goed blijkt... Knuff

13. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    hoi akkoe :) fijn had je al 2 echo's :) geschiedenis met mk?

14. Pixel2011

Pixel2011 Niet meer actief

@ dolfijn, ik duim voor je dat alles toch goed is.

@ Mich85: Ik doe ook mee met mvm, nu 2e week. Vind het een kleine moeite.

Ben vandaag naar de ha geweest, ben al bijna 2 week aan de diarree en gisteren hoge koorts dus er gaat nu wat op kweek.
    Ik was al moe en slap, ook door de fibro, maar ben nu al dik 2 kg kwijt en totaal energieloos....
    Heb ook ORS moeten nemen vanavond en daar knapte ik toch wel wat van op.

Ga nu hopelijk lekker slapen.

15. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @eendje, helaas bekend met 2x mk (aug '11 & okt '11). In oktober wisten we nergens van tot dat ik een bloeding kreeg langs de kant vd weg.... Was helemaal in shock.... Gelukkig was mn man erbij en bleef hij rustig en belde de ambu ;). Heb beide keren curretage gehad, waarvan 1 dus met,spoed anders qas ik er ws niet geweest.... Heb toen ook flink wat bloed bijgekregen, mag dan ook niet meedoen met mvm....

Vandaar nu al erg vroeg echo's.... Stelt me wel aardig gerust. En blijf volhouden dat mn moeheid nu 'n goed teken is haha
    lkkr aan toegeven wanneer dat kan ;)

Wat leuk bij jullie 3e op komst... Wauw!

@pixel, balen dat je zo ziek bent. Hopelijk doet de ors je goed!

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Pixel: meid... wat een toestand... hopelijk doet de ORS je goed en wordt het allemaal een beetje beter

@ Akkoe: Wel fijn dat je nu extra in de gaten wordt gehouden.

@ hier: nog 3 daagjes tot de eerste echo...... spannend

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Morgen voor verder onderzoek naar de gyn.. duimen jullie voor een positieve uitslag??

@Pixel; hoop echt dat je snel kunt gaan genieten meis, dit is ook niets.. knuffel!

@Akkoe; fijn dat de echo's jou gerust kunnen stellen :) en idd toegeven aan vermoeidheid wanneer het kan!

@MayD; spannend! hopelijk bij jou wel alles goed ;)

xx

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Dolfijn: ik gan vandaag voor je duimen in de hoop dat je positief nieuws krijgt! TOI TOI TOI!!!

19. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @dolfijn hier draaien de duimen overuren meid! Succes!!

@akkoe: goed dat je nu extra in het oog gehouden word! Is toch een geruststelling he :) Wel naar dat je het zo hebt moeten beleven!

@may goh vind het zoooooooooo spannend!!!!! :) Ik tel ook af hihi

20. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Hallo allemaal,

Ik kom me ook melden, we weten nu bijna 2 weken dat we zwanger zijn van de eerst. Niet geheel gepland maar ZEER gewenst! We zijn er hardstikke blij mee, en vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie gerekend ben ik morgen precies 6 weken. Erg spannend dus. Ook nog de vraag of het dan nog een januari kindje word, want ben 29 januari uitgerekend volgens de calculator hier!
    We hebben het onze ouders inmiddels verteld, gezien het feit we allebei nog bij onze ouders wonen. Mijn vriend en ik zijn al sinds februarie 2007 samen (nu dus 5 jaar) en sinds 2 jaar opzoek naar een woning. Helaas wil het niet echt flotten. Nu hebben we toevallig anderhalve maand terug te horen gekregen dat we een nieuwbouw woning hier in de buurt krijgen (4-kamer), alleen deze is dus nog niet af en zal (als alles goed gaat) in september worden opgeleverd. Erg spannende tijd nog.
    Owhja ik ben zelf nu 20 (word in augustus 21) en me vriend is 21. En heb helaas vorige week te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd word, daar baal ik enorm van maargoed niets aan te veranderen. Inmiddels heb ik al ander werk als oppas aan huis gevonden. En dit ga ik met veel plezier doen.
    Verder is het zo dat ik de vk al gebeld heb, 26 juni hebben we een intake gesprek, die dag zal er een afspraak gemaakt worden voor een echo vlak daarna. Dan zijn we inmiddels 9 weken zwanger.
    Ik heb wel al veel klachten moet ik zeggen, ben namelijk al 3 weken nogal vaak misselijk, en heb vreselijk pijnlijke borsten. Verder herken ik wat veel vrouwen hier zeggen over krampen en ongesteldheids-pijn. Daarnaast ben ik ook echt heel erg moe en ga ik regelmatig zodra ik thuis kom en gegeten heb eerst een uurtje slapen (wat regelmatig inhoud dat ik om half 8 op bed lig en dan gewoon doorslaap tot half 9 smorgens!)

@ Dolfijn: alles gelezen, wat een spannende tijd meid!! Ik ga zeker voor je duimen!

Deel Deze Pagina