Zwangergym is meer je lijf versterken met gymoefeningen t.b.v. de zwangerschap (rekening houdend met wat je wel en niet mag)... zwanger-fit is eigenlijk meer fitness met een beetje zwangerschapstheorie erbij. MOOIE BUIK HEB JE TROUWENS!!!
Hier voelde de indaling als dat ik moest poepen en overgeven tegelijkertijd en enorme hittevlagen door mijn lijf. Ben toen maar op de koude badkamervloer gaan liggen hahahaha, na 1 avond was het gedaan.
@iris mooie buik @tulip.... Nou ben benieuwd dan haha Hier gisteren ff stukje gelopen en koffie bij mn schoonouders. Kon op n,gegeven moment niet meer zitten..... beebje drukte voor mn gevoel met hoofd op schaambot.... Naar huis gewacheld.... In bed en ja,wel.... Weer n lkkr wakkere nacht gehad.... Damn! Nu beroerd te pas, kan mn draai niet vinden bleeehg
Een pijnlijke plek in je buik, herkent iemand dat? Net of ik een spiertje verrekt heb voelt het? Of kan het groei zijn?
Akkoe, dat klinkt ook niet fijn...het begint echt (al) zwaarder te worden nu hè? Merk het ook. Het verbaasd me enigszins en valt ook een beetje tegen eerlijk gezegd..
alf, voelt het een beetje alsof er iets gescheurd is van binnen? Klinkt een beetje dramatisch, maar dat is idd bandenpijn, ik vertelde het een paar weken geleden aan de vk en ze herkende het meteen.
Alf ik denk ook bandenpijn. Bij akkoe misschien ook, ik kon vorige week woensdag ook ineens bijna niet meer lopen zo pijn deed het. Dat was ook bandenpijn..volgende dag was het over. Dan groeit de baby ineens heel hard
alf, ja ik had het helemaal aan de zijkant hoogte van mn navel, dus ook vrij hoog. Ik draaide om in bed en dacht dat er van binnen iets afscheurde.
Exact hetzelfde dus... Vervelend, maar wel een opluchting ergens Ik heb mezelf getrakteerd op een relax dagje. En ga het vanaf nu serieus rustiger aan doen.
Toen ik het kreeg wat het ff schrikken, maar achteraf gezien viel het reuze mee hoor... En voor hetzelfde geld heb jij hooguit een beetje krampjes in de buik en is dat je indaling... elk vrouwenlichaam werkt anders
@Iris oke thnx.... toch enigzins blij dat beebje dan groeit... (zit nu op ongeveer 1500g (maandag iig bij controle hehe) @May D.. oke... dan laat ik de vloerverwarming in de badkamer nog wel even zo staan ipv hoger doen
vandaag geen verzendkosten bij Drogisterij.net... dus meteel maar even de caulophyllum tabletjes besteld voor de laatste weken. Ik ben benieuwd of het nu weer zo goed werkt als de vorige keer. Zeker in combi met de framboosblad
@MayD wat voor een tabletjes.....??? Moet hier nog wel Vit D & K halen. Buikspam (29+2, afgelopen zondag)