januari 2013 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sorien, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Doe ik MayD, het wordt nl. steeds erger.. En niet doordat ik te veel loop, juist bij het opstaan dus na lang liggen... Maar zal met verweking te maken hebben idd. Meld het volgende week iig bij de vk.

Hier een echt K dag! Jemig eerst bots ik tegen een andere auto op die geparkeerd stond, men ik kan echt niet inparkeren!! Gelukkig alleen wat lakschade, maar ja wel weer gedoe ervan.. zucht. Vervolgens wil ik het geboortekaartje gaan bestellen wat we uitgekozen hebben uit 8 boeken, is deze er niet meer!!! Ze had me per ongeluk een oud boek meegegeven..........dus nu kunnen we weer opnieuw beginnen. Ik hoop dat het weekend wel leuk wordt. Morgen naar plopsaland, gezellig hoop ik :)

2. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    En ik zal ook eens nadenken over die thee... het klinkt wel goed nl. :)

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Je kunt ook de capsules nemen hoor... thee krijg je zo'n aanslag van op je tanden *lol*

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Bah, wat een narigheid! Hopelijk morgen beter.

En meld het idd bij je VK... maar bij twijfel gewoon naar de bekkentherapeut gaan hoor! Een VK weet wel veel, maar kan er m.b.t. bekkenklachten wel eens naast zitten (better safe than sorry)

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Vanmiddag even druk geweest met de bekleding voor de "nieuwe" tweedehands opvouwbare box voor mijn dochter straks.

Boxkleed en hoekbeschermers gemaakt.

IMG_4134.jpg

6. tulip

tulip Niet meer actief

joycee, doppler is alleen hartje luisteren volgens mij.

iris, jeetje wat een dag!

mayd, zooo crea bea!!!

7. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @iris fijn wknd en ook je rust pakken he ;) succes met kaartje uitzoeken...!
    @mayd lkkr creatief, leuk! :)

8. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Leuk mayd:). Ik ben helemaal niet zo crea..mijn man wel die maakt v alles hier in huis. Fijn weekend allemaal!!

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    thnx meiden!

Fijn weekend Iris

10. Alf

Alf Niet meer actief

Iris, oh.. Wat een pech dag! Slordig ook van de drukkerij zeg.. nu zit dat kaartje natuurlijk toch in je hoofd.. succes met de tweede ronde!

MayD, mooi gedaan hoor! Creatief inderdaad!!

11. Joycee

Joycee Actief lid

9 dec 2007
    179
    0
    16
    Helpende
    @MayD, ziet er mooi uit!
    @Iris, wat een pech dag! Hopelijk gaat het morgen wat beter. ;)

12. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Creatief mayD! Maar waarvoor die hoekbeschermers? Zijn die hoeken zo scherp ofzo?

Iris niet fijn! Bij twijfel altijd ff overleggen hè..

Hier: lig sinds gisteren in zkh ter observatie met weeën. Lichte weeën maar wel regelmatig. Inmiddels is het heel erg gezakt en wacht ik op de arts.. Volgend de beddenservice mag ik naar huis maar vd eetservice kreeg ik wel een formulier.. We zullen zien! Had al de hele week veel harde buiken dus ben niet echt verbaasd achteraf, echt stom, ik had eerder rustig aan moeten doen.. En omdat bij Annelynn ook prematuur de vliezen zijn gebroken zijn ze nog eens extra voorzichtig... Dus, duimen dat ik naar huis mag en dan t roer om ofzo ;)

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Josjo hè Sjit joh...Dat word dus bedrust?

Hoe voel jij je?

14. Alf

Alf Niet meer actief

Jee Josjo, dat is schrikken!! Goed dat ze je ter observatie hebben gehouden, al kan ik me voorstellen dat je naar huis wilt. Hoever was je met Annelynn dan?
    Denk aan je!

15. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @Josjo!! Jeetje zeg... schrik ik toch een beetje van... Hopelijk mag je naar huis, maar dan wel rust houden he!!! Geen risico's.
    Hoe is het bij Annelynn gegaan dan??

Knuffel

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Oeh Josjo! Da's ff schrikken!!! Wel blijven zitten hoor kleintje! Nu maar kalm aan en goed op jezelf letten hoor. Maar hoe ging het met je dochtertje dan bij de geboorte?

m.b.t. hoekbeschermers, die zitten erop omdat de box opvouwbaar is en je je dan niet kunt bezeren aan de bodemplanken in opgevouwen staat.

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    vandaag met 29+1 weer een nieuwe buikfoto gemaakt....

29w1d.jpg

ter vergelijking de buikfoto van 28+4 van de vorige zwangerschap

28w4d.jpg

18. Alf

Alf Niet meer actief

MayD, stuk meer naar voren nu hè? Mooi hoor!!

Ik heb in mijn album foto van mijn hemeltje geplaatst. Het is een handdoeken stang. En met maar één schroef *zucht*
    Wel blij mee, hoewel ik zo'n krul eraan nóg mooier had gevonden ;)

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Och meid, zo staat het ook heel mooi hoor... Het past wel bij het bed

Mijn buik is idd een stuk meer naar voren nu

20. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Ben thuis, bm mond was nog mooi lang en gesloten, weeenactiviteit is n stuk minder. Mag nu twee weken niks, of bijna niks en als het dan rustig is voorzichtig weer wat doen en oom wat werken weer..

Annelynn is met 36 weken geboren, toen braken de vliezen. Valt best mee dus en ze hebben niet kunnen vinden waarom. Ze zeiden steeds dat ik niet bang hoefde te zijn dat t weer zo zou zijn maar nu zeiden ze dat ze het juist vaak zien. Ze doen in elk geval extra voorzichtig bij mij en dat is natuurlijk prettig. Al slapen die nieuwe matrassen in rijnstate echt voor geen meter, djeeez. Maar goed, ben thuis, doodop dus dat rustig aan doen komt goed ;)

Alf, mooi hoor, met die stang zo, ik vind het ook wel passen, al vond ik die gekrulde ook mooier. Waarom luister je dan ook naar ml? ;) haha

MayD mooie buik!

Deel Deze Pagina