@Mayd thnx voor t lijstje, heb ik wel wat aan!!! En thnx voor de tip met draaien Hier niet echt moeite om uit bed te komen, maar wordt wel wkkr met pijn in mn onderrug, dus probeer zo 'goed' mogelijk uit bed te komen hihi @Iris dacht dat jij je dat af vroeg of mijn naam turks is.... maar was josjo Maar mn naam is dus niet turks... maar geen idee of hier mee lezers zijn, maar is combi van meerdere namen @natascha... vluchttas... ja daar moet ik ook nog over nadenken... moet nog pyjama ofzo hebben waar ik in wil bevallen (want die heb k niet lang leve shirts die te stom/saai zijn om overdag aan te trekken ) Ohja... bij materialen uit t kraampakket die niet gebruikt worden... denk dan aan www.babyhope.nl Zamelen deze materialen in voor ontwikkelingslanden etc.
Akkoe, ja daar heb ik mijn,vorige kraampakket ook aan gedoneerd. Hier tussen de middag een ziek moppie uit school gehaald.
Akkoe, Ik las laatst ook over www.babyhope inderdaad. Volgens mij ga ik veel overhouden, dus het hangt aan mijn prikbord! Zonde om het weg te doen als er elders zo'n gebrek aan is! Tulip, Beterschap voor moppie
Tulip beterschap voor je kleine meid! Vanavond weer n de verloskundige, ben benieuwd hoe het met m'n bloeddruk is, eet nu regelmatig dropjes en heb t idee dat t wel helpt. Ik zal ook het meeste v m'n kraampakket niet gebruiken.. Beval toch in het ziekenhuis bij de gyn.
Tulllip beterschap ... Iris ik ben benieuwd naar je controle.. Goed idee van die stichting. Zal hem onthouden
@ Tulip: beterschap voor je meissie @ Iris: ik ben ook benieuwd naar je BD... en de rst van de controle natuurlijk @ stichting... er zat een kaartje in het menzis-pakket met die naam idd... ik denk dat ik dan beide pakketten bij elkaar gooi en het naar die stichting doe. Morgen naar de VK en de 30 weken groeiecho. Helemaal zin in. Toevallig heeft manlief ook vrij morgen en kunnen we mooi met zijn 3 gaan. Ik moet morgen niet vergeten nog weer een formulier mee te vragen voor glucose prikken
Welkom MissQ! Hier de lijsthoudster... Voor het lijstje zouden we van je willen weten: MissQ - .... (hoeveelste) kindje - Jongetje - ZH/TH - BV/FV Dan schrijf ik je erbij. Ook wel leuk om te weten wanneer je je volgende afspraak bij de gyn (of VK?) hebt
@MayD.. 4de kindje (2de Tristan en 3de Kyra overleden na geboorte bij 18.5 weken), jochie inderdaad!, zal een zh bevalling worden (of de kleine moet wel heel snel zijn!) en wil graag bv gaan geven. Volgende afspraak staat 8 november (26 november groeiecho). Thx dat je me erbij wilt zetten!
MissQ welkom schrijf lekker mee. Alles goed bij de vk, mijn bloeddruk nog steeds laag, 100/54. Maar goed voel me prima, dus alleen maar goed. Kleintje ligt nog in een stuit, ohoh, maar heeft nog alle ruimte om te draaien.
Missq heftig joh 2 kids overleden.Lekker dat je nu al zover zwanger bent. Iris fijn dat alles oké is..
haha missq, je ziet het...we willen van alles van je weten Sylvester vind het wel tof zeker dat tie een broertje krijgt of maakt het hem niet uit?? iris, fijn dat alles goed was. De vk zei tegen mij dat met een paar weken de bloeddruk weer zou toenemen...hoop het maar, want 80/55 is niks
Zwanger 01-01 Natascha1 - tweede kindje - Jongetje - TH - BV 04-01 Akkoe - eerste kindje - VERRASSING - ZH (poliklinisch)- BV 11-01 MayD - tweede kindje - Jongetje - ZH (poliklinisch) - BV(wens) 13-01 Alf - tweede kindje - Jongetje - ZH - FV (waarschijnlijk) 16-01 Joycee - tweede kindje - Meisje - ZH - BV 17-01 Pixel2011 - vierde kindje - Jongetje - Thuis (wens) - BV 18-01 Josjo - tweede kindje - VERRASSING - ZH - BV 23-01 Dolfijn1882 - tweede kindje - Jongetje - ZH - BV 28-01 Froetsel - eerste kindje - Meisje - 29-01 Tulip- tweede kindje - GEHEIM - ZH - FV 23-01 MissQ - vierde kindje - Jongetje - ZH - BV 30-01 Iris2009 - tweede kindje - VERRASSING - ZH- BV Afspraken: 01-11 Joycee - groeiecho 01-11 MayD - controle VK + 30-wkn echo 06-11 Alf - controle Gyn 08-11 Akkoe - controle VK 08-11 MissQ - controle Gyn 13-11 Natascha1 - controle VK 24-11 Akkoe - zwangerschapsverlof 26-11 MissQ - groeiecho 07-12 Josjo - zwangerschapsverlof 18-12 Alf - laatste dag werken *************************************** MissQ erbij maar ook een paar dames die al heel lang niet meer meeschrijven eraf gehaald
wat erg missq.. Een tweeling neem ik aan?? De cranberry sap die ik eerst enorm smerig vond, vind ik inmiddels erg lekker haha. Stom he, zo zie je maar dat smaken wennen..