januari 2013 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sorien, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    MayD, wauw, je bent morgen ook al gewoon 30 weken en toen bedacht ik me ineens, ik morgen 29, joepie!

Missq heb je verhaal gelezen.. Schrok wel een beetje omdat ik zelf vrijdag in het zkh heb gelegen 1 nachtje en nu niks mag doen. Voelt af en toe beetje overdreven, in m'n hoofd voel ik me niet ziek en ik wil gewoon mijn dochter kunnen tillen, het is zo balen, maar zodra ik iets doe voelt t al gauw teveel, dat wel... En sterkte met de buikpijn, niet fijn meis...

Ml is vandaag ziek thuisgekomen... Mijn zwager is net hierheen gereden (40 min) en ik had n pizza voor ons besteld. Hij heeft Annelynn meegenomen en ze komt pas weer als ml ook beter is...morgen, zaterdag, zondag, maakte niet uit. Lief hè? Ik mis haar wel hoor, elke dag is ze ergens anders en als ze er is kan ik niet lekker met haar dollen, dansen, haar tillen... Bleegh en de eerste week zit er nog niet eens op. Wat als dat tot het eind moet?? Sorry voor mijn gezeur hoor, ben gewoon n beetje verdrietig al weet ik dat tvoor een goed doel is...

2. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Josjo ik begrijp je heel goed hoor!! Je wil er ook graag voor je kleine meid zijn natuurlijk en van haar genieten. Dat is niet leuk, maar op dit moment niet anders. Ik heb dat ook wel, hoewel ik natuurlijk niet zo rustig aan hoef te doen als jij.. Je wil er toch graag zijn voor dr. Het is voor een goed doel waar je dochter uiteindelijk ook alleen maar meer aam heeft!

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Tulip, mijn vader zei gisteren dat ik me maar gewoon moest voorbereiden op een paar daagjes ziekenhuis, dan kan het andere alleen maar meevallen. Het is nu redelijk te doen, als ik maar niets doe.. en dat is lastig als je van nature een bezig bijtje bent. Huis is in mijn ogen ook een troep (valt voor andere best mee), maar zelf zie je alles!

@Josjo, dat is nooit leuk als ze je opnemen. Maar het is voor een goed doel. En natuurlijk is het niet fijn als je je kleine meid niet kunt tillen, hopelijk heb je een beetje hulp thuis. Doe je het rustig aan.

Om 9 uur intake kraamhulp, ml is nu ook thuis omdat hij van mij mee moet naar het ziekenhuis straks. Om half 12 hebben we de ctg en om kwart over 12 gesprek met de gyn. Ben erg benieuwd.

4. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @Missq succes met kraamhulp en CTG!!!

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Missq succes vandaag meissss...

Josjo hè bah naar hè als je ineens zo hulpbehoevend bent...

6. Pixel2011

Pixel2011 Niet meer actief

Dames,

Ben al een tijdje niet meer op zwpagina geweest door een hele hectische tijd in onze prive sfeer, waar we helaas nog middenin zitten...
    Ik wil er niet teveel over uitwijden maar het blijkt dat mijn man niet 2 kinderen uit eerdere relaties heeft maar dat hij bij een nog andere vrouw jaren geleden (voor mijn tijd) ook nog een kind heeft gemaakt.... Hier kwam ik achter doordat het LBIO hem een brief heeft gestuurd of hij even dik € 7600 aan alimentatie per omgaande wil betalen....:$

We waren al met een rechtszaak bezig voor 1 kindje van hem omdat zijn ex heel veel alimentatie eist en nu komt dus rechtszaak nummer 2 eraan.
    Dt heeft een enorme impact op onze relatie en financien en we kunnen het al amper redden, knoop al anderhalf jaar iedere maand de eindjes aan elkaar...

Ondanks dat ik zwanger ben en heel veel om hem geef, denk ik er toch aan om in onze relatie een time-out in te lassen, want ik trek het allemaal niet meer en zit vol stress en kan merken dat dat nogal invloed heeft op mijn zwangerschap...

Ik zal dus niet veel meer online zijn en zal ook niet veel meer mee kletsen.

Dikke kus voor jullie allemaal en draag het allemaal uit tot een goed eind he.

7. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @Pixel....
    Jeetje wat een heftige situatie!!! Wou dat ik iets voor je kon doen...... (als er wel iets is vragen he...!!!)
    Dikke knuffel

*veel meer woorden weet ik even niet in deze situatie.... *

8. tulip

tulip Niet meer actief

missq, suc6 meis!!
    En van die rommel herken ik hoor, ik mag huishoudelijk eigenlijk niks meer doen en ik ben echt een poetsfreak maar ik moet mij er maar overheen zetten.. Ik zie werkelijk alles.

pixel, jeetje ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Wat een nachtmerrie voor jou. Ik hoop dat je ondanks alles nog kan genieten van het kindje in je buik, want dat verdien je hoor. Hoop dat alles goed blijft gaan met je.

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Pixel hele dikke knuffel voor jou meisss...

10. tulip

tulip Niet meer actief

hier weer wat rugpijn sinds gister, dus ff pas op de plaats....vanochtend toen de kleine naar school was alleen maar op de bank gelegen. Straks naar schoonouders, maar dan hoef ik alleen maar te zitten:)
    Man haalt straks de geboortekaartjesboeken op. Kunnen we alvast eens snuffelen.

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Pixel: wat een nare situatie... hopelijk komt er een goede oplossing

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ MissQ: idd, in een ziekenhuis met neo-afdeling is het vanaf 24 weken... hier in de regio hebben ze die niet, dus is het 26 weken. Succes met de CTG... was alles goed?

13. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @pixel, jeetje meis, weet niet goed wat ik moet zeggen. Wat onwijs K voor jou. Kan me heel goed indenken dat je een time-out wilt. Dikke knuffel.

@Tulip, heel goed dat je bent gaan liggen, probeer aan jezelf te denken he. Weet dat dat heel gemakkelijk gezegd, maar heel moeilijk gedaan kan zijn. Leuk leuk leuk, geboortekaartjes kijken!!!!!

@MayD, in Veldhoven hebben ze idd de neo-afdeling, daar heeft de kleine van mijn vriendinnetje ook gelegen toen zij met 28 weken was bevallen van haar zoontje. Bij ons in het "gewone" ziekenhuis, kunnen ze pas kleintjes vanaf 32 weken opvangen.

@All, CTG vanmorgen was goed. Kleine was wel een beetje verstoppertje aan het spelen, dus het hartje was af en toe weg. Verder genoeg activiteit in de buik. Daarna bij de gyn langs. Moesten een uuuuur wachten. Das normaal al niet zo leuk, maar nu ging het erover of ik moest blijven ja of nee. Na een uur heb ik ml gevraagd me even naar de afsprakenbalie te rijden, ik was het wachten zo zat. Bleek ik aan de beurt te zijn. Maar heel kort binnen geweest. Gyn heeft snel mijn bmm opgemeten, nog steeds netjes op 4 cm, dus gyn was tevreden. Wel erg vervelend, want ik ken gyn niet en hij mij niet (ook onze voorgeschiedenis niet). Hij vond het allemaal onnodig dat ik bleef. Moest het rustig aan doen en af en toe een paar uurtjes gaan liggen. Stonden na 5 minuten al weer buiten de deur. Had zoveel liever even een goed gesprek gehad met een van de gyn's die ik al vaker gezien had. Maar goed, niet klagen. Ben lekker thuis bij mijn mannen en slaap vanavond heerlijk in mijn eigen bedje. Donderdag staat er weer een controleafspraak en mocht het nodig zijn, dan heb ik altijd een telefoonnummer van de kraamafdeling die ik mag bellen.
    Vanmiddag mijn baas gelijk gebeld en uitgelegd dat ik rust moest houden. Hij zei gelijk dat ik daarnaar moest luisteren en vroeg of hij me ziek moest melden. Dinsdag zou ik eigenlijk afspraak met arbo hebben op het werk, dat gaat hij ook laten verzetten. Ben erg blij met zijn reactie. Nu eerst controle donderdag afwachten en hopelijk de week erop weer aan het werk, dan hoef ik nog maar 5 weekjes tot aan mijn verlof, hoop die tijd toch vol te mogen maken! Nu eerst maar aan mezelf en de kleine denken (hoewel dat niet meevalt soms, want heb reuze leuk werk!).

Sorrie voor mijn lange verhaal...... *bloos*

14. Alf

Alf Niet meer actief

MissQ, wat heerlijk dat je weer thuis bent en dat de ctg goed was! Goed op de signalen van je lichaam letten maar dat hoef ik jou niet te vertellen ;)
    Wat een fijne werkgever heb je zeg, ik zou het aangrijpen.. ondanks dat je reuze leuk werk hebt (en ff nieuwsgierig.. wat doe je?? :))
    Geniet van je weekend!

Tulip, Gelukkig lekker weekend. Rustig aan doen en heerlijk bladeren in al die boeken!

Pixel, jee.. weet niet zo goed wat te zeggen.. sterkte dekt de lading geenzins.. maar ik wens het je toch..!

15. Alf

Alf Niet meer actief

Josjo, Beterschap voor je man.. rustig aan voor jullie beiden. Wat lief dat je zwager voor jullie kindje zorgt!

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ MissQ: fijn dat je weer lekker thuis mag slapen. Ook erg fijn dat je zo'n meedenkende baas hebt! Ik hoop dat de rust je goed doet en dat alles een beetje rustig blijft met wee-activiteit enzo.

17. Alf

Alf Niet meer actief

Meiden ff genant maar superpijnlijk vraagje.. Aambeien? Iemand? :) :(

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Missq fijn dat je lekker thuis mag blijven.Snap dat je liever een bekende gym had gehad...

Alf jaa hier ook hoor.
    Nog geen last van gehad tot vanmiddag toen bloedde er 1tje auwieauwie

19. Alf

Alf Niet meer actief

Pijnlijk zijn ze.. mag je er iets opsmeren? Sperti mag niet hoor ik..

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Curanol zalf en tabletten mag je gebruiken

Deel Deze Pagina