januari 2013 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sorien, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Otrivin neusspray hoor ik als tip van veel dames... dat mag wel

ik heb er gelukkig geen last van

2. tulip

tulip Niet meer actief

alf nee sorry, gelukkig niet.

missq, fijn dat de controle goed was. Hou je maar goed rustig tot donderdag. Wel prettig zo'n reactie van je baas!!

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Tulip, zwager is ook peetoom ;) en peettante is m'n zus dus ze vermaakt zich daar wel... Ze slaapt daar nu nog n nachtje... Mis haar wel hoor!

Missq, jouw verhaal lijkt wel op de mijne (jouw huidige verhaal dan hè). Ik hoop na volgende week ook weer te mogen werken, zal niet meer hele dagn zijn, maar halve dan toch... Dan nog vier weekjes...

Balen vd gyn zeg, ik had juist iemand die ik erg goed ken, waar we ooit het medische molen traject zijn gestart en zij was er ook toen vorig jaar prematuur m'n vliezen braken... Ik zei al, hé gezellig, jij weer dienst :D. Mijn bm hals was nog 4,7, was bij de 20 weken echo zelfs 6 cm! Haha lang ding hè :)

Eh sperti is bij aambeien en otrivin bij verkoudheid? Wat is de kwaal??? :D

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ben een beetje manusje van alles, voornamelijk probleem gevallen oplossen (is altijd smullen!!), beetje automatiseringsdingetjes, bankzaken, plannen, contact met "buiten" onderhouden en nog tal van andere dingen die niet echt bij de afdelingen horen.

Jij ook een fijn weekend!

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dat is inderdaad een hele lange :D Hahahah! Ik werkte al een paar weken 2 uurtjes minder per dag en heb geen idee hoe ik het straks ga doen als ik weer aan de slag mag. Loopt nu een groot project, waarvan de uitvoering helaas niet in november (zoals eerder de planning was) zal starten, maar pas in januari. Gelukkig heb ik wel een heel groot deel van het voorwerk kunnen doen en hoop dat nog wel af te kunnen maken voor ik met verlof ga.
    Is inderdaad wel heel fijn als je een bekende gyn krijgt. Weet je, ik heb helemaal niets tegen een onbekende gyn, maar wel als het zo kortaf gedaan word terwijl je net een uur hebt zitten wachten (en gyn wel vrolijk 10 minuten bij het afsprakenburo heeft staan kletsen met een stel wat eerder aan de beurt was..... :x). Nu weet ik in ieder geval dat ik hem liever niet meer voor mijn controles heb! Kwam toevallig een gyn tegen van de fertiliteitspoli terwijl we in de wachtruimte zaten. Die gaf idd aan dat deze en nog 1 ALTIJD uitlopen. Laat ik donderdag nou net een afspraak hebben bij uitloper nummer 2! Afspraak staat wel om 09:40 uur, wellicht dat dat scheelt ;)

6. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @missq fijn dat je naar huis mocht! Wil je niet ontmoedigen.... Maar hou,er in je achterhoofd toch stiekem rekening mee dat t,werken gedaan is als je t mij vraagt.... Succes met rust houden & ondanks dat toch n fijn weekend :)
    @alf hier niet echt last van aambeien gelukkig....

Hier weer n waardeloze nacht, vanaf 1uur elk uur op de wkkr gezien, lang leve de draaimolen.....! Net ff stofgezogen, rug weer drama dus zo niets (ff cake bakken, nichtjes komen vanmiddag met mn schoonouders).
    Vnaaf uiteten, hopelijk kan ik n btje zitten..... :D

Rare vraag misschien..... Maar iemand ook last van n spierpijn achtig gevoel letterlijk bij vag uitgang...? Als ik me om wil draaien en benen wil wisselen van kant pfff
    Of valt dat ook onder bandenpijn....?

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    http://i.imgur.com/g3xCC.jpg

Zo net ff foto geschoten hihi.. (Jammer van me versleten laken)
    Heb ook nog andere buikfoto gemaakt gister aan maar die is aardig close up.

Hier ook verrot geslapen heb zelfs nog op de bank gelegen totdat manlief boos naar beneden kwam haha oeps

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
  9. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Zooo 1 dag niet gekletst en wat hebben jullie alweer veel geschreven!!
    Mooie buik Natascha!
    Vervelend dat jullie slecht slapen zeg, ik heb daar nog geen last van hopelijk duurt dat ook nog ff.. Maar erg vervelend is dat.
    Missq gelukkig mocht je weer n huis, ook rustig aan nu dus.
    Akkoe dat heb ik ook, hoort er ook bij verweking van he schaambot.
    Hier gisteravond uit eten geweest met mijn werk en bowlen :). Heb een paar x gegooid ging wel.
    Vanavond alweer uit eten, maar dan met mijn man zijn werk hihi, hoef ik weer niet te koken
    vanmiddag nog met Iris naar een clown show
    Druk weekend dus hier...

Pixel wat een rot situatie zeg!! Moeilijk hoor wat je ook beslist nu.. Erg veel sterkte! En je kan hier je verhaal altijd kwijt he.

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Iris bowlen woude wij laatst ook doen maar werd mij afgeraden.En ik had er zown zin aan bowlen vind ik echt superleuk.
    Wij doen vaak eers 2 uur bowlen en daarna tot sluitingstijd steengrillen...

En vnaaf alweer uit eten wat een luxe haha

11. tulip

tulip Niet meer actief

akkoe, precies wat iris zegt, verweking van je schaambot. Ik werd ook een keer of 20 wakker van een dansende beeb. Als ik mijn handen overdag op mn buik doe, reageert die er wel goed op, dus voor ik ga slapen doe ik dat een tijdje en moet zeggen dat het s nachts veel rustiger is...gewoon ff afmatten haha.

natascha, mooie buik!!

wij gaan vanavond ook steengrillen en bowlen...met de fam. Ik doe uiteraard niet mee, maar geniet maar extra van het eten denk;)

12. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Mooiespam natascha! En cool behang op julliekamer! :D
    En wat betreft bank.. Denk dat ik dat vannacht maar is ga proberen als t weer hopeloos is... :)

@iris druk wknd maar welleuk lijkt me, geniet ervan.

Mn man vroeg zojuist of ik t,wel goed had.... Loop hier in n,tshirt enheb t nog warm.... Haha
    Nu ff op de bank.....kijken of dat helpt :D
    Damn wat n geklaag eigenlijk he.....heb t er graag voor over, maar handig is anders,hihi

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Aambeien... en jawel... Otrivin schijnt echt te werken (moet je het niet in de neus, maar op de aambei spuiten he :p )

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Natascha: mooie buik hoor!

15. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ik heb een paar x gegooid maar het voelde toch niet echt oke ofzo, niet dat ik last kreeg maar toch.. Maar maar goed dus als het afgeraden wordt..

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
  17. Alf

Alf Niet meer actief

Zal het op de juiste plek aanbrengen ;)

Wel gek, want in je neus mag niet als je zwanger bent.. ;)

18. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb gestemd missq, heftig hoor, zal bij jou ook wel weer wat teweeg hebben gebracht toen dr vliezen braken op die termijn??

Meteen maar met 3 mailadressen, dan schiet het lekker op:D

19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Super tulip! Is inderdaad toen weer heel erg schrikken geweest...

20. Alf

Alf Niet meer actief

MissQ, Gestemd! :)

Deel Deze Pagina