@ hartje; vervelend dat je zo'n gedoe om je heen hebt, probeer vooral lekker te genieten van je zwangerschap en zo te lezen heb je ook een erg lieve man, fijn!! @sweetlove; welkom hier, mooie dag om positief te testen! Dat onzekere herken ik zeker, maar ja we kunnen alleen maar afwachten of het goed gaat. Leuk met 2 rondrennende kinderen maar wel druk he, hier 1 rondrennende ondernemende peuter. @ eeva; dat klopt van die kleuters en bb, het waren vroeger niet voor iets 2 verschillende opleidingen.. Wat betreft de lijst, dat quoten dat begrijp ik wel maar het lijkt me zo handig om die lijst ergens op het internet te parkeren met een linkje ernaar of zoiets. En dat dan diegene die het beheren de boel kunnen aanpassen, begrijpt iemand wat ik bedoel? @ natascha; ik kan me zo voorstellen dat het een geweldige ervaring is om het pas te horen en te zien als je kindje geboeren is maar ik kan me gewoon niet zo lang inhouden tot die tijd, ik wil het per se weten, liefst nu al. Er blijft wat mij betreft nog zoveel over om me over te verwonderen en het is lekker praktisch met spulletjes aanschaffen. @ sher; wel heftig dat jullie zoon suiker heeft. Er is goed mee te leven maar is toch erg ingrijpend voor een kind, heb ooit een meisje in de klas gehad met suiker, die was er zelf wel erg handig in geworden moet ik zeggen, ze wist niet beter. En ja dan realiseer je dat er maar 1 ding belangrijk is en dat is dat je kindje gezond is. @ Sarah welkom hier en voorzichtig gefeliciteerd. Spannend zo vroeg testen, ik hoop voor je dat het positief blijft. Leuk pabo, er zitten hier al 2 juffen waarvan ik er 1 ben . @ Laura, zo te lezen ben je geen juf maar wel iets met scholen, wat doe je als ik vragen mag? hier ook lekker praktisch aangelegd, dus eigenlijk wil ik het al wel met een week of 14/15 weten, erg leuk spannend moment is dat. De rest van de echo's vind ik namelijk meestal nogal traumatisch, ben elke keer bang dat er iets erg wordt ontdekt... Gelukkig lig ik er niet wakker van maar ben gewoon vlak voor ik naar binnen moet en als ik er lig heel erg gespannen. vervelend dat je zo misselijk bent. @suuskie; vervelend zeg al die kwaaltjes , dat verschilt zo per zwangerschap niet normaal. Fijn dat je van je opgeblazen buik afbent, hier helaas nog niet, zit me nu al een beetje druk te maken wat aan te doen volgende week naar mijn werk. Sta voor de klas en we hebben een school waar ouders altijd lekker binnen komen lopen en er zijn vast moeders die het op gaat vallen. Nou ja ik gebruik wel een smoes van darmproblemen (heb ik ook echt af en toe) @ corinuh; gefeliciteerd! Ik herken het ongesteldheidsgevoel in mijn onderbuik. Was gisterenavond zelfs zo erg dat ik bang was dat het mis zou gaan, maar geen bloed en pijn is weer naar de achtergrond verdwenen. Je kunt nu al een sfspraak maken bij de vk. Gewoon bellen.
Nicoliooo ja tuurlijk is het praktischer maar ja wij hebben togh alle spullen al in huis ( wat trouwens ook wel weer erg jammer is) geen excuus om te shoppen. haha nou ja alle kleertjes kopen we togh nieuw. ja dat gevoel is gewoon zo fantastisch dat jijzelf als 1 ste ziet was geslacht van je kindje is
Zkr fijn, zkr gezien voorgeschiedenis. Hopelijk iets om daarna gerust te zijn gesteld.... ik heb vrij snel gebeld en had vorige bij 8wkn intake... Ze kunnen dan ook je hcg waarde bepalen in je bloed Nu eerder ivm vakantie en voor gesch vandaar ook 1e controles bij gyn....
Grappig, meer dames uit het noorden lees ik! Ik woon in Groningen, de stad zelf. Jullie? Wat betreft die lijst als link. Lijkt me een prima idee, maar hoe dat moet? Weet iemand dat? Ik heb trouwens nog een vraagje, want ik had steeds een korte cyclus van 26 dagen en daardoor heb ik ook uitgerekend dat het 5 jan wordt. Twee dagen eerder dus. Weet iemand of dat klopt? Of moet ik gewoon uitgaan van ongie en dan + 2 week? Fijne dag!!!! Ik ben er vanavond weer, eerst lekker paardrijden!
Evaatje ik woon in Emmen euhhm ze gaaan vlgs mij altijd uit van een cyclus van 28 dagen. die van mij was ook 26. met de termijn echo rond de 12 week word hte meestal wel bijgesteld dan kom je je werkelijke uitgerekende datum te weten. dat is wat mijn Vk mij van de week vertelde
Ik kom ook uit de stad Groningen! Hoe kan ik de lijst eigenlijk aanpassen? Gewoon kopieren?? Heb hier niet zoveel verstand van
Er wordt al gezellig gekletst, leuk om te zien dat de groep groeit! Ik zit nu in de auto in Zwisterland voor vakantie met mijn schoonouders en ben al een paar dagen misselijk maar is nu wel erg onhandig. Gelukkig geen overgeven dus kan het redelijk verbergen. Teststreep was behoorlijk donkerder geworden alweer, scheelt niet veel meer met de controlestreep! Morgen de cb met indicator . Las net terug dat ik verkondigde dat ik dan 5 jaar samen ben met m'n vent maar dat is alweer 6 jaar! Laten we het er maar op houden dat mijn hoofd een beetje overloopt . Nu maar hopen dat schoonmoeder en schoonzus geen sushi/biefstuk oid willen eten. Ben al zo bang dat ze het meteen doorhebben omdat ik de wijn laat staan. Ach we zien wel, probeer zo relaxed mogelijk de week door te komen met veel afleiding! Mijn onderbuik voelt al wel een paar dagen een beetje ongestelderig, hoop dat dat er gewoon bij hoort en alles goed blijft gaan! Fijne zaterdag iedereen!
♥Zwangerschapslijst♥ 1 KimmvBritt (2e kindje,thuis,bv) KimmvBritt (2e kindje,thuis,bv) Laura1986 (1e kindje, thuis, bv) Akkoe (1e kindje, zh,bv) 2 Natascha1 (2e kindje,thuis Bv) 3 Nicolioo (3e kindje,zh,bv) 4 Sher1986 (2e kindje, zh/th) 5 Evaaatje (2e kindje, zh, bv) 6 Hartje1982 (2e kindje) Suuskie (1e kindje zh) Sweetlove (3e kindje, th/bv) Corinuh 7 8 9 10 11 12 13 14 Arual83 (1e kindje) 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Afsprakenlijst: 03-05 Evaaatje intake MvM 11.30 09-05 Akkoe gyn 09.00 10-05 Suuskie gyn 15.20 14-05 KimmvBritt intake + echo 18-05 Nicolioo echo 13.45 22-05 Sher1986 echo 11 uur 29-05 Nicolioo gyn 10.00 30-05 Laura1986 Intake vk 9:30 30-05 Arual83 gyn/echo 14.20 12-06 Natascha1 VK 10.00 *********************************************** Heb mezelf maar ff op 1-jan gezet, soms rolt er 31-12 uit en soms 8 jan... haha. FF echo's afwachten
hey zwangere annies.. hoest hier. ik blijf maar koppijn houden.word er moedeloos van.en dat gepies op die wc pfffff.blijf lopen.is tegenwoordig me 2e huis. fijne vakantie arual
♥Zwangerschapslijst♥ 1 KimmvBritt (2e kindje,thuis,bv) KimmvBritt (2e kindje,thuis,bv) Laura1986 (1e kindje, thuis, bv) Akkoe (1e kindje, zh,bv) 2 Natascha1 (2e kindje,thuis Bv) 3 Nicolioo (3e kindje,zh,bv) 4 Sher1986 (2e kindje, zh/th) 5 Evaaatje (2e kindje, zh, bv) 6 Hartje1982 (2e kindje) Suuskie (1e kindje zh) Sweetlove (3e kindje, th/bv) Corinuh (1e kindje) 7 8 9 10 11 12 13 14 Arual83 (1e kindje) 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Afsprakenlijst: 03-05 Evaaatje intake MvM 11.30 09-05 Akkoe gyn 09.00 10-05 Suuskie gyn 15.20 14-05 KimmvBritt intake + echo 18-05 Nicolioo echo 13.45 22-05 Sher1986 echo 11 uur 29-05 Nicolioo gyn 10.00 30-05 Laura1986 Intake vk 9:30 30-05 Arual83 gyn/echo 14.20 12-06 Natascha1 VK 10.00 ***********************************************
Weer een lange lijst er tussen maar ik zou echt niet weten hoe dit zou moeten! Hele fijne vakantie Arual ! Geniet ervan, hopelijk hebben ze het nog niet door!
ja die moeheid is ook echt erg....ik ben ook echt niet vooruit te branden.zit nog in me ochtendjas...me mannetje maakt nu een overheerlijk roerei. hihi. maar die moeheod sloopt je zo.
Ik heb daar ook niet zo'n last van! Alleen gevoel van een kleine bal onderin mijn buik en af en toe steekjes..
Dit is wel een mooie omschrijving van mijn baarmoederongemakjes. Zo'n groter groeiende bal letterlijk. Hier wel veel meer plassen , moeheid valt nog wel mee, kon de vorige keer amper de dag door komen, nu ben ik gewoon iets sneller moe maar kan nog best 's avonds een flimpje kijken. Arual, hele fijne vakantie, lijkt me best lekker om nu een paar weken weg te gaan, lekker iets anders aan m'n hoofd dan zwanger zijn en die eerste weken zijn toch het spannendst. En Zwitserland is wel een erg mooi land, goede vrienden van ons hebben er 2 jaar gewoond. Ik zat net de lijsten van verschillende groepjes te bekijken of ik ergens een link tegenkwam zoals ik het bedoel en ben me echt een hoedje geschrokken, de december mama's 1-15 december, de ene miskraam na de andere, 13 meiden al een vlindertje, daar tegenover staan wel ongeveer 30 goede zwangerschappen maar dat is wel even schrikken. Heb vandaag weer een dag waarop ik denk dat alles goed gaat, lekker positief dus.
nee denk er ook niet te veel bij na maar is wel harde realtiteit. Wat me gewoon opviel is dat het in verhouding zo'n grote groep meiden met een mk is. Nou ja dan hoeven we hier statistisch geen mk meer te hebben, wij blijven allemal lekker zwanger anders kloppen de statistieken niet meer, en daar zit de wetenschap natuurlijk niet op te wachten.