Januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door natascha1, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goed ideee

2. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Toch leuk statistieken... Jmmr dat je er niet op kunt bouwen haha;)

Hier vanavond heerlijk kaasfondue (met de juiste kaas ;)) en verder weinig.... N man vond t tijd voor quality time :)

Fijne avond dames!

3. SweetLove

SweetLove Lid

1 feb 2012
    35
    0
    6
    chemisch analist!
    Heteren
    Klinkt als een gezellige avond Akkoe, geniet van je quality time!!!

Hier ook zo moe, dat wil je niet weten, wordt er moe van! Lekker dubbel maar zo voelt het wel. En ik schrik af en toe van me buik, hoe dik die al wordt, dat terwijl bij de eerste twee het heel lang duurde voordat het zichtbaar werd. Mijn vriendin riep meteen een tweeling!

Je moet inderdaad niet te veel daaraan denken, maar je schrikt wel even van die getallen! Er gebeuren zoveel meer miskramen dan ik eerst altijd dacht!

Hele fijn vakantie arual1983!! Geniet ervan!!!!!

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Laura1986...echt?? Wat leuk!!! Welke wijk woon je? Misschien zitten we wel dicht bij elkaar!

@Nicolioo...dankje! Ik wet trouwens niet eens zeker of het te vroeg was of niet. Bij Finn had maar een cyclus van 25 dagen...en na mn spiraaltje weet ik eigenlijk nog niet zo goed, omdat het al weer snel raak was. gelukkig! Haha!
    En idd leuk...zoveel juffen...kan ik jullie nog eens om raad vragen! Haha!

Ik zag dat ik nog niet op de lijst sta. 11 januari is de datum voor nu! Haha!

Zat trouwens op de site van mijn VK te kijken. Ik kan me daar gewoon aanmelden, maar nou zitten we sinds begin dit jaar bij FBTO en ik weet niet of ik dan zomaar alle zorgverleners kan kiezen of dat ik gebonden ben aan die zij gekozen hebben. Kan het ook niet echt vinden.
    Dus ik ben morgen wel even, en meld me dan aan. Heb tussen de middag wel even tijd, als mn stagebegeleidster dan even weg is...haha!

Wij houden het trouwens nog even geheim...mijn man wil dat graag. Ik zou het best al tegen mn familie enzo willen vertellen, maar hij nu dus niet. Haha!
    Ik ga het wel vandeweek aan mijn vriendin vertellen. Zij vertelde mij vorige week dat ze 5 weken zwanger is. Zo leuk!

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Sarah ff de lijst kopieren en jezelf erop zetten

6. hartje1982

hartje1982 Niet meer actief

dat is leuk samen zwanger zijn hihih

7. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sorry dat ik even niet inhoudelijk reageer op dit moment van mijn vakantieadres, mijn verbinding is niet geweldig dus eer ik hier op de site ben ;). Ik heb dus vanmorgen iets na 6 uur (slaap nog steeds beroerd) getest met de cb: zwanger 2-3 :D.
    Ook mijn vent gelooft het nu echt en helpt me heel goed om te helpen sturen dat we geen 'foute' dingen eten zonder dat het opvalt. Heb flink wat foto's van de test maar uploaden is nu een beetje lastig dus zet hem later wel in mijn album.
    Fijne zondag nog en ik gluur deze week gewoon mee op het forum, alleen wat minder!

8. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    @sarah84: ik woon in sterrenburg. Hiervoor woonde ik in crabbehof maar ben ook in sterrenburg opgegroeid :). Bij welke vk zit je? Ik ga bij lucina.

Ik reageer later uitgebreider. Sta nu op de Sunday Market in Amsterdam met onze webshop. :)

9. hartje1982

wat heb je voor een webshop

10. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Kinderkleding! Komt dus goed van pas haha.

Mocht je nieuwsgierig zijn naar de link, dan moet hè maar even pb'en. Ik mag hem geloof ik niet zomaar neerzetten.

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Laura...ik woon in het Land van Valk. Ik zat bij Finn bij Verloskundigen de Singel en wil dat nu ook wel weer eigenlijk. Ga morgen even bellen met FBTO. Wonen we nog best dicht bij elkaar! Haha!
    Mijn vriendin was ook bij Lucina volgens mij. Ben ook wel benieuwd naar je webshop. Ik PB je!

12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ♥Zwangerschapslijst♥

1

KimmvBritt (2e kindje,thuis,bv)
    KimmvBritt (2e kindje,thuis,bv)
    Laura1986 (1e kindje, thuis, bv)
    Akkoe (1e kindje, zh,bv)

2

Natascha1 (2e kindje,thuis Bv)

3

Nicolioo (3e kindje,zh,bv)

4

Sher1986 (2e kindje, zh/th)

5

Evaaatje (2e kindje, zh, bv)

6
    Hartje1982 (2e kindje)
    Suuskie (1e kindje zh)
    Sweetlove (3e kindje, th/bv)
    Corinuh (1e kindje)

7

8

9

10

11
    Sarah84 (2e kindje)

12

13

14
    Arual83 (1e kindje)

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

Afsprakenlijst:
    03-05 Evaaatje intake MvM 11.30
    09-05 Akkoe gyn 09.00
    10-05 Suuskie gyn 15.20
    14-05 KimmvBritt intake + echo
    18-05 Nicolioo echo 13.45
    22-05 Sher1986 echo 11 uur
    29-05 Nicolioo gyn 10.00
    30-05 Laura1986 Intake vk 9:30
    30-05 Arual83 gyn/echo 14.20
    12-06 Natascha1 VK 10.00

Heb er nog niet bij gezet of ik thuis wil bevallen en o ik borstvoeding wil geven, want hier ben ik nog niet uit! Hahaha! Dat is vorige keer allebei rampzalig gegaan namelijk.

13. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    ook ik wil me melden hier ben vermoedelijk 13 januari uitgerekend... :) na 2,5 jaar spontaan zwanger yeahh:)
    wel enorm angstig voor een miskraam pff bij elk kraampje ren ik naar de wc :(

14. hartje1982

join the club...en gefelicteerd met je zwangerschap..lekker proberen van te geniete...lange tijd ook 2.5 jaar

15. hartje1982

pffff ik ben klaar met de zondag, me bed roept me...wil liggen en tv kijken in bed..

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Sorien welkom

ik ben je al veel tegenkomen in andere topics.

wat geweldig dat je zwanger bent na zoveel jaren proberen.
    gefeliciteerd

17. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    welkom Sorien.

Hier ook angstig voor een mk, en wel meer meiden met mij. Maarrrr als je even terugleest dan zie je bij een aantal van ons waarom en dat we de statistieken mee hebben.

Laura, ik wil wel graag je linkje naar je kinderkledingwebshop, ben benieuwd.

Arual, lekker aan het genieten zo te lezen, fijn dat het met het goed eten soepeltjes gaat.

Sarah, er komr vanzelf een moment dat je moet beslissen:D gewoon lekker uitstellen nog. Bevallen gaat elke keer zo anders heb ik begrepen dus ik laat het maar weer gewoon op me afkomen, al zou ik het graag anders zien dat de vorige keer...

Hier blijf ik last hebben van mijn darmen, misschien ook iets verkeerds gegeten want mijn vriend heeft ook wat last, ik schuif alles af op de zwangerschap :(

18. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Hallo meiden , ik mag er bij voegen - 4 jan. uitgerekend van mijn 4de kindje , wil graag thuis bevallen .... en natuurlijk bv geven :D Tot schrijfs X Dorien + ukkie

19. hartje1982

gefeliciteerd, en welkom ik zie dat je een 2 ling heb wat leuk..en net een jaar zijn....gezellig dat je bent

20. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Klopt het zal heel druk worden, het kindje is niet gepland maar wel ontzettend welkom ..... Trouwens 21-5-2012 vervroegde echo vanwege eerdere mk ..... Dan zal ik zien hoeveel er in mijn buik rondspoken .... Gaan we hier ook buikfotos plaatsen of niet ?
    X Dorien

Deel Deze Pagina