Hallo dame's! Hier nog een Zwangere trien! Ik ben melanie(25)en woon samen met mijn man(28)en zoon(6). We zijn 9jaar samen waarvan 6,5jaar getrouwd!! In december gestopt met de pil en de 2de maand zwanger! Helaas eindigde die in een mk en ben 19-3 gecuretteerd! Nu 2de ronde na mk weer zwanger,wat een geluk!! Vermoedelijke bevaldatum 16-1-2013 en ik (hopenlijk) thuis bevallen en geen bv geven! Liefs Melanie
Wat een gezellige boel! leuk dat er weer zoveel bij zijn gekomen! Gefeliciteerd! @kinderwagens: wow jullie zijn er snel bij! Durf dat nog echt niet, heb al mega veel gekregen bij mijn vorige zw en toen het misging kon ik het niet meer zien. Wil nu voor de 12 weken niets maar dan ook niets kopen of krijgen. en statistieken: ik geloof daar niet meer in: 1 op 10 krijgt miskraam; nou euh lekker hoor ik heb dr al 2 gehad dus behoor ik elke keer tot die 10%? stomme pech zei de dokter.. vervolgens krijg je te horen dat de volgende zw 95% kans heeft van slagen, hmm eerst zien dan geloven.. overal lees ik dat je na 2 mk 25% kans op slechte afloop hebt.. dus al die procenten.. vind het stom en trek me er niets meer van aan.. het gebeurd of het gebeurd niet.. en laten we er met z'n allen voor zorgen dat wij allemaal onze beeb warm 9 maanden (nu nog 8) in onze buikje houden!
Ben er indd vroeg bij, maar kon deze aanbieding niet laten staan haha. Kan 'm mocht er wat misgaan altijd nog verkopen. hoop natuurlijk van niet haha
was weer gezellig!! mijn buikje verborgen in wijde kleding en sjaal, maar volgens mij ruikt mn moeder het.. gelukkig heeft ze niets gezegd. ik ga het echt pas na de vakantie zeggen, dan hoeft ze minder lang dr mond te houden. Ze is namelijk zoals wij zeggen thuis: 'wandelende courant' ze kan niets maar dan ook niets voor zich houden haha vanavond wel echt een beetje last van mn buik, heb ook veel gedaan; spierpijn achtig gevoel.. en net zoals hartje smaakt me eten echt niet! getsie!!
meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Ik ben een januari 2012 mama het gaat echt allemaal zo snel. Vorig jaar rond deze tijd een posi test nu is ze alweer bijna 4 maanden. Geniet van de zwangerschap het is zo bijzonder
Erg is dat hè. Dat eten. Ga beetje je rust pakken. Niet te veel doen je gaat straks lange reis maken heb je ook al je energie nodig. Meiden ik ga me best opzoeken. Ben verkouden aan t worden blijf niesen en snotteren vond ik niet tof ofzo. Fijne avond nog en talk jullie morgen
Welkom nieuwe zwangere dames Lkkr genieten. Hier heel de dag weg geweest.... Nu oogjes dicht... Tot morgen! Trusten
Wat leuk dat alle meiden van het dubbele januari 2013 meiden hier naar toe is gekomen, zo hebben we al snel een leuk clubje bij elkaar. Wat ik altijd wel leuk vind is dat de meiden in zo'n clubje heel verschillend zijn in leeftijd en achtegrond. @ik ben verliefd; gefeliciteerd, wat fijn dat je met je 4e kindje nog steeds lekker thuis kan/mag bevallen, bij je 2-ling moest je natuurlijk in het ziekenhuis onder controle.Fijn dat bv zo natuurlijk bij je gaat, lijkt me wel hard werken met een 2-ling. Ik ben met de bv echt tot ik niet meer kon doorgegaan. Wil het heel erg graag weer proberen deze keer en heb er best veel voor over maar het moet wel leuk blijven. Buikfoto's , kunnen we doen, ben wel slecht in foto's maken en plaatsen, vind het wel erg leuk om van anderen te zien. @Mayke, gefeliciteerd, geweldig dat het zo snel is gegaan. @Sarah, heftig jouw verhaal over bv, het is geweldig als het goed gaat zei mijn huisarts toen tegen mij maar als het niet vanzelf gaat en er zit nog al wat tegen dan kan het echt een drama zijn. Hier ook het probleem van kolven, heb maar heel weinig pauzes en we hebben hier niet echt een goede ruimte om rustig te zitten. Collega van me heeft het wel gedaan dus het is wel mogelijk als je echt wil. Ik vond zelf bv erg handig omdat je het altijd bij je hebt en er geen flesjes opgewarmd hoeven te worden etc. @ Evaatje, jee wat snel een kinderwagen, ik durf dat niet hoor. Wel leuk voor jullie dat je zo'n mooie wagen hebt kunnen kopen! @ vivian, jij ook gefeliciteerd @ sher, oh jullie ook al een nieuwe wagen hahahhaa, echt 2 snelle mama's hier zeg. @ natascha, naar die uitslag, even een paar dagen bh's die zeker niet knellen, dan kijken of de uitslag verwdwijnt. Heb je vaker last van exeem gehad? @ dromenvanger; ik ben ook eerder ingeleid, met ruim 37 weken een zwangerschapsvergiftiging. Ik kwam in het ziekenhuis voor een check-up en mijn bloeddruk was ineens torenhoog, eiwit in mijn urine etc. Diezelfde avond opgenomen en de volgende dag alle urine opgevangen en alles in de gaten gehouden, nou de volgende ochtend ingeleid. Hoe is dat bij jou gegaan? @melanie, gefekiciteerd, fijn dat het zo snel ging , wel spannend na een miskraam he. @ suuskie, dat van die statistieken begrijp ik helemaal, mk, een dochter verloren aan trisomie 13 en een gezonde zoon en weer een mk, nu zwanger en ik wil gewoon dat het goed gaat, ik heb mijn portie gehad en velen met mij hier op het forum. @ hartje, he bah verkouden aan het worden, hier net opgeknapt gelukkig, alleen nog een beetje snothoofd.
Ja, en met Lana was ik ook thuis bevallen , met de 2ling heb ik bergrijpéelijk in het zh moeten bevallen .... Foto´s maken we dan wel een ander topic over, ik ben er ook niet goed in .... Ik lig nu te woelen in mijn bed en kan niet slapen .... @Mayke - gefeliciteerd en dat we allemaal maar een zorgeloze zwangerschap mogen hebben @Sarah - wat een vervelende ervaring, ik heb de 2ling ook gevoed , maar bij Lana 8 maanden gevoed en Sjoerd en Emma 2 maanden, anders deed ik niks anders dan voeden .... @Evaatje - O ik durf het nog niet, maar een beetje voorpret ... @Vivian - Super gefeliciteerd he , geniet ervan @Ster - Naja hetzelfde als bij Eva , geniet van de voorpret , het enige wat ik heb gekocht is een knuffeltje een een paar witte sokjes @Natasha - probeer even of de uitslag verdwijnt , bij mij help een beetje olie op de plekken gewoon zwitsal hoor, maaja bij iedereen anders ..... @Melanie - ook ik heb vorig jaar een mk gehad , dus weet een beetje hoe je je voelt @Suuskie - Niet kijken naar die procenten , net als ik , dan maak ik mezelf helemaal gek, wel lekker genieten, hé @Hartje , Niccolio - Allebei heel snel beter worden , hé X Dorien ..... @ @
Iedereen natuurlijk van harte gefeliciteerd en dat het bij iedereen goed mag gaan! Over kinderwagen: wij zullen een duo-wagen aan moeten schaffen, maar daarmee wacht ik liever tot na 12 weken. Ik heb al een mooie wagen gezien die aan mijn eisen voldoet, maar eerst even afwachten of alles goedgaat.
goodmorning girls Hoe is het met jullie? Met mij is alles goed vanmorgen maar weer eens een testje gedaan en gelukkig nog zwanger hihi. alleen ik sta moe op en ga moe naar bed pfff. Maja komt allemaal goed we hoduen de moed erin! xx
dat moe op staan en moe naar bed dat klinkt me bekend in de oren. moet ik zeggen dat ik tot nu toe me goed voel en lekker ff met het huis bezig ben die ik de afgelopen dagenheb verwaarloosd,dus neem t er even van zal straks wel inzinker krijgen haha
Moe, moe en moe ken ik.... gister voelde het alsof ik was overreden door een truck! Dat had ik bij mijn dochter ook
Morgen dames. Nicolioo ja toen ik zwanger was van Charlot had ik ook last van eczeem aan de binnekant van me elleboog. en heb het regelmatig op me handen gehad door latex handschoenen. ppff heb me ziek gemeld. jeetje wat ben ik broerd dan weer koud dan weer warm voel me echt slecht.