Januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door natascha1, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    He bah... Lekker cliché, maar het heerst wel momenteel

2. hartje1982

hartje1982 Niet meer actief

pffff de moe heid slaat al weer toe.

vanmorgen gebeld met vk daar 29 mei heen en MVM belde die komen vanavond dus ben benieuwd.

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
  4. iellie

iellie Niet meer actief

Hallo allemaal!
    Ik waas van plan vanaf het begin terug te lezen, maar dat is geen doen. :) Dus ik stap hier lekker in. :)
    Ik ben 26 jaar en mijn vriend is 30. We zijn 4 jaar samen en wonen nu 3 jaar in 1 huis.
    Na 1,5 jaar heb ik vorige week voor eht eerst een positieve zwangerschapstest in handen gehad. Dolblij maar ook nog erg onzeker op dit moment.
    Ik heb afgelopen week vakantie gehad (werk in het basisonderwijs) en ben blij dat ik vanaf morgen weer kan werken. de dagen duren erg lang omdat ik graag wil dat de weken sneller gaan ;)
    Ik heb nog weinig ZWverschijnselen. ik heb wel gevoelige borsten en meer hoofdpijn dan anders, maar verder voel ik nog vrij weinig. Ik heb wel nog steeds last van lichte krampen, wat me soms ook wat onzeker maakt. :) Ik wacht tot maandag en dan ga ik de VK bellen voor een aspraak.

5. iellie

iellie Niet meer actief

Ik heb wel een vraag over MvM. ik zie dat sommigen al vaker hebben meegedaan. omen ze de urine ophalen met een busje die herkenbaar is, zodat alle buren gelijk weten dat je zwanger ebnt? want daar kan ik niets over vinden... :)
    owja, voor de lijst: ik ben uitgerekend op 6 januari en dit is mijn 1e kindje. Ik wil graag thuis bevallen, maar mijn vriend wil in het ziekenhuis, dus die keus is nog niet gemaakt. Ik wil wel graag Bv geven.

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Bij MvM komen ze met een ongemerkte bus... alleen de blauwe bussen waar je de urine in moet doen zijn wel erg herkenbaar.

Bij de eerste zwangerschap hebben wij de bussen gewoon achter het huis gezet als ze vol waren en dan werden er weer lege bussen neergezet.

Ze proberen het zo discreet mogelijk te doen, maar als 1 van de buren de bussen herkent heb je geen geheim meer

7. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    GM dames!
    Welkom iellie, gefeliciteerd!

Hier mn ochtendronde @work erop zitten, vanavond weer....
    Verder weinig klachten... Behalve de moeheid jeetje haha
    Zo lkkr naar schoonheidsspec en daaena ff langs mn moeder lunchen....gevoelsmatig heeft ze de zwangerschap aldoor .... ben benieuwd....

Fijne middag :)

8. Corinuh

Corinuh Lid

3 mei 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanochtend de vk gebeld!
    13 juni afspraak voor een echo en de intake... spannend!!
    Maar het duurt nog zoooo lang ;)

9. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    @ meiden: Hallo allemaal, hier weer even een berichtje van mij.. Morgen komt MvM om 16.30 uur langs, ben benieuwd hoe de eerste afspraak zal verlopen en wat het allemaal precies gaat inhouden. Vanmiddag krijg ik ook mijn bloeduitslagen van mijn vitaminewaardes en hcg ivm met mijn maagverkleining. Met 4 weken zwanger zijn was mijn hcg 74, ben benieuwd wat het vandaag is. Daarnaast heb ik last van pukkeltjes in mijn gezicht:O waar ik normaal amper tot geen last van heb haha. En mijn onderrug dat voelt een beetje zeurderig en soort branderig gevoel, iemand die daar nog meer last van heeft??? Verder gaat het eigenlijk wel goed hier en hoop dat alles gewoon goed zit hierbinnen!

En blijf uiteraard hopen dat al onze zwangerschappen voorspoedig verlopen! Hoe voelen jullie je verder??

10. hartje1982

Ohw meiden ik ben EMo. Huil om niks nu hahah

11. iellie

iellie Niet meer actief

@sher: ik hoop dat je je bevindingen gaat delen hier :) dan hebben wij daar ook wat aan, want ik vind het ook erg spannend. heb zo'n buurman (oude man) die altijd alles goed in de gaten houdt. erg fijn, maar niet als er elke week rond dezelfde tijd een busje langs komt. ;) Heb gelukkig een straat met veel oude mensen, dus die herkennen t vast niet. hahaha
    Ik voel nog niet zoveel, behalve wat druk op mijn buik, beetje opgeblazen gevoel.

12. KimmvBritt

KimmvBritt Actief lid

22 okt 2007
    235
    0
    0
    Huisvrouw
    IJsselstein
    Hallo allemaal..!!

Ben een tijdje niet geweest, ziek geweest, moe, jullie kennen het vast wel.

Voor alle nieuwe zwangere: Van harte gefeliciteerd en welkom in dit topic..!

Heb net even alles terug zitten lezen, maar mijn geheugen is echt een zeef.
    Wat ik kan herinneren:

Sher: Hoop dat de dag een beetje voorbij vliegt en je snel je bloeduitslagen hebt, ze zullen vast wel goed zijn..!

Hartje: Gewoon lekker huilen hoor, is helemaal niet erg. Kan alleen maar opluchten.

Hier gaat alles nog goed, wel de nodige kwalen, erg pijnlijke borsten, misselijkheid (gelukkig niet altijd), maagzuur (en echt heeeeeeeel erg), moe en natuurlijk af en toe de ongie krampen, maar hoort er allemaal bij en heb het er graag voor over.

Nog een week en dan mag ik naar de vk, ben echt zooooo benieuwd of de echo goed zal zijn. Mijn lichaam zegt dat alles goed zit, maar toch in me achterhoofd ben ik bang dat het niet goed zit, maar ben niet de enige denk ik.

Deze zwangerschap doe ik niet mee met MvM, de eerste zwangerschap wel gedaan, maar vanwege het overgeven zodra ik die flessen opendeed heb ik besloten om het dit keer niet te doen. Ben nu ook erg misselijk en weet gewoon dat ik het geheid weer ga krijgen, dus dit keer, nee sorry...

Hoe gaat het verder met jullie, nog plannen voor vandaag?

13. Dromenvanger

6 mei 2012
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    We waren nog zo in shock... zonet weer een test gedaan met een goedkope KV test en met niet-ochtendurine... toch een 2e streepje... :) Ook hebben we een CB gekocht voor morgenvroeg... als ook die positief is, kunnen we er misschien aan gaan wennen :) haha...
    Ik denk niet aan MvM mee te gaan doen... ik heb bij Thomas wel meegedaan... maar ik wil nu gewoon lekker genieten... iets wat ik toen niet kon door omstandigheden... Mijn zwangerschap toen was in een grote stressperiode. Wat uiteindelijk tot extreem hoge bloeddruk leidde, eiwit in urine... oorsuizen,... ga zo maar door. Met 37wk ingeleid.
    Maar goed, zwanger voel ik me niet... afgezien van vermoeidheid en wat gevoelige borsten...

14. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    hello ladies...

Hier ff een kort berichtje, ik lees wel mee tussen werk door haha
    Maar hebben jullie WC-aanvallen? hahaha sorry beetje vies praatje! bij mijn vorige 2 zw kon ik niet (nr2) naar het toilet..
    Nu krijg ik acute aanvallen! pfff ellendig vooral op werk!

15. hartje1982

ja?? ben je aan de dunne suus hahahahahhahaha
    ik moet sochtend vooral grote boodschap doen en dan is die ook echt grootgroot

16. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36

hahahaha nee geen dunne! ook mega groote hopen! (bah bah bah) daarom vind ik het zo gek! mijn buik staat nog steeds in stand: 8 maanden zwanger
    en dan ga ik naar wc en daarna nog steeds!! pfff

17. hartje1982

hahahaha gelukkig ben ik niet de enige...maak is fototje van je buuik ben wel benieuwd

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    2 week geleden nog moeite met poepe.
    nu moet ik drect me bed uit om te poepen hahaha.
    maar ook om net niet over me nek te gaan ppfftt

oeh er worden vandaag 2 positiebroeken gebracht :D

19. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hallo januarimama's! Hier een mede januari mama, maar dan van 2012 :D Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Januari is een hele mooie maand om te bevallen :D
    Geniet van jullie zwangerschappen!

20. hartje1982

welke positiebroeken heb je besteld? ik vind dat altijd zo moeilijk die broeken vind ze zo lomp kren nooit leuke vinden maar wil beetje hip van nu weetje wel trendy

Deel Deze Pagina