Hartje ik bestel ze van "mamalicious" heb er vorige zwangerschap ook 2 van gehad alleen die heb ik zo versleten haha die kan ik nu niet meer voor "net" aan
wat fijn om te horen dat meerdere dames darm'problemen' hebben haha Ik probeer vanavond buikfoto te maken! Heb een etentje dus daarna zal die wel weer opgezwollen zijn! Wil die van jullie ook zien! leuk!
Leuk zeg dat jullie al buikfoto's gaan plaatsen. Ik ga me daar nog niet aan wagen, ben aardig stevig van mezelf, dus ga pas foto's maken als je echt wat van de zwangerschap gaat zien.
@iellie welkom hier, geweldig na 1,5 jaar hopen eindelijk die positieve test. Nog een juf erbij, we zijn nu geloof ik met 3 juffen een pabo studente en nog iemand die in het onderwijs werkt. @ Sher, laat je het weten vandaag als je je testuitslagen binnen hebt? best een beetje spannend. Darmproblemen heb ik hier al zonder zwangerschap maar erg rustig de laatste tijd. Ik herken jullie verhaal van de zwangerschap van Simon, nu zit ik juist wat meer verstopt, maar kan nog wel elke dag dus geen probleem. Ben sinds vandaag ook misselijk, zat er al op te wachten. Maar een misselijkheid waarbij ik (nog) niet hoef over te geven. Omdat ik toch wat onzeker was (ik heb nog geen knaltest gehad) heb ik een kv testje gedaan en een digitale, jawel hoor knaltest en 3+ test dus voor zover het kan ben ik gerustgesteld. Nog ruim 1,5 week wachten en dan een echo. Mijn allebeste vriendinnetje belde me van het weekend, ze is ruim 7 weken zwanger. Ik hoop zo dat we beiden goed door deze zwangerschap fietsen , zou erg speciaal zijn. (we zijn beiden al wat ouder, 38 en 39 dus best speciaal vind ik) Voor de rest veel jonge meiden hier, ben echt met flinke voorsprong de ouste hier. Gaat er iemand voor prenatale screening? Wij willen de beeb net als de vorige zwangerschap goed volgend dmv echo's. Er is veel op te zien en mochten er afwijkingen geconstateerd worden kunnen we altijd nog kiezen voor een vwp. Ik heb er eentje gehad met de zwangerschap van Eline* , toen wisten we al dat het helemaal fout zat, ik vond het echt heel naar, afgezien van dat het best pijnlijk was zo zonder verdoving vond ik het een heel erg naar idee dat er zo'n lange naald dicht bij mijn meisje gestoken werd... Maar als er aanleiding voor is dan zou ik het zo weer doen. Zwangerschapskleding; Ik kan hier meestal de broeken al snel niet meer verdragen, knellen onderaan mijn schaambeen. En ik zit zo vaak te hijsen aan die dingen, alleen daaraan kun je al zien dat ik zwanger ben Hier veel jurkjes die lekker meerekken, king louie en tante betsy draag ik graag.
@hartje.... Hier ook emo.... Was bij mn ma (nog niets verteld) en vertelde haar dat ik er moeite mee had dat gisteren een vo, zwangere dame staat te roken terwijl ze eventjes daarvoor medeleven toonde toen ik sprak over onze mk (2x)..... Pfff njah werd daarna wel rustiger en nu lkkr oo mn ligbedje buiten... @sher... Ben benieuwd! Darmprobl ook hier wel herkenbaar, maar niet echt last van gelukkig.
Hey Marije... ook zin hahaha... ik spreek je later meid (ik ken Marije dus van de Januari 2012 mama's hahaha)
Buikfoto's? hoef ik hier nog niet aan te beginnen... ik heb nog steeds een 4-maandenbuik van de zwangerschap, dus dat schiet niet op hahaha
Hoi meiden mag ik me ook bij jullie voegen? ik ben 13-01 uitgerekend van ons 2e kindje ( als alles goed mag gaan) 22-05 al naar de gyn toe omdat ik schildklierpatient ben en omdat ik in januari geopereerd ben aan mijn baarmoedermond
Heeee meiden, Hier weer even een update. Heb vanmiddag mijn bloeduitslagen gekregen !!!! De uitslag was als volgt: mijn B12 was goed, mijn hcg is in 5 dagen gestegen van 74 naar 951 !! en vitamine D krijg ik volgende week de uitslag van. Nu afwachten op de echo 22 mei
Hallo ik kom me hier ook voorzichtig melden! in April heb ik met 8wk een miskraam gehad, en ondanks dat we een maandje over zouden slaan, zijn we niet voorzichtig genoeg geweest en ben ik toch gelijk weer zwanger! Hopelijk blijft hij/zij dit keer wel plakken! er vanuit gaande dat ik gelijk na mijn miskraam weer in mijn normale cyclus zat, ben ik ongeveer 12 januari uitgerekend! (Eigenlijk vind ik de wintermaanden maar eng om in te bevallen, want wij wonen in Zweden en om nou door extreem winterweer 35 km naar een ziekenhuis te moeten rijden lijkt me vreselijk maar dat zijn zorgen voor later )
Gefeliciteerd meis!! En indd duimen draaien dat het allemaal goed mag komen! Is een god's geschenk dat je al zo snel weer zwanger geraakt bent. Oei ja 35 km in de sneeuw is inderdaad niet niks.
Welkom en gefeliciteerd nieuw komers..gezellig mee kletsen ik was best zenuwachtig voor die MVM vanavond. omdat ze natuurlijk ook gaan testen.ik denk sta ik straks voor aap als die test negatief geeft.dus heb net nog test gedaan die ik nog had liggen ken je niet om heen he.dus ben niet meer zenuwacgtig al baal ik nu wel dat ze pas tussen half 8 en half 9 komt ik ben kapot wil nu al t liefst me bed in SLAPEN...haha
Tumtum gefeliciteerd meisss. wat geweldig. dat je nu zwanger bent. 1 van onze mei mama's woont in de alpen ook grappig al die verhalen van daar. wat mij opvalt is dat alles zo duur is daar
Nou daar kan je zeker niet omheen hahaha!!!! Laat je even weten hoe het was met MvM?? Bij mij komen ze morgen, ben best benieuwd haha.
TumTum Gefeliciteerd!! Leuk en spannend!! Hartje.. duidelijke kan niet (toch fijn zo digitaal....!!) Sher fijn dat hcg zo duidelijk is gestegen, nu op naar 22-05, spannend!! Succes in ieder geval met mvm, kan hier helaas niet meedoen ivm bloedtransfusie afgelopen oktober... Maar goed zijn ergere dingen dan niet mee doen voor mvm toch...