Hartje wat een moooie test!!!! super! @hier: sinds gisteren misselijk, moe moe moe moe en nog steeds last van poepies haha maar het is voor een goed doel
Ohw wat vervelend voor iedereen, om zoveel last te hebben van of diarree/misselijkheid! Hier gelukkig nog niet zoveel last van.. ben alleen wel meer chagarijnig :S weet niet of dit er ook bij hoort hahaha Sterkte iedereen met de kwaaltjes.. wat je er ook allemaal voor over moet hebben voor zoiets moois!
heb flink gezeik met me werk ze zijn echt boos erom. me proeftijd is net voorrbij en ik meld me ziek dus denk dat ze me niet geloven??? ik weet het niet. maar kreeg net een mail. dat ze me ziek hebben gemeld bij het Uwv. en de brief eindigd ook niet echt mooi er staat op het eind. WIj zullen u niet meer oproepen om werkzaamheden ten behoeve van onze organisatie te verrichten
@ suuskie: Haha! Ik had gisteren ook last van valse lucht..... heb ik normaal bijna nooit!! @ corinuh: Ik kan ook heel chagarijnig reageren, vooral tegen m'n vriend. Gelukkig weet hij waar het door komt!
Jeetje Natasch, wat een akelige brief zeg..! Kan er verder niets over zeggen dan dat ik het eigenlijk een beetje schofterig vindt van ze.
Ik heb het gister dus eerlijk gezegd op me werk. die voelen zich gewoon genaaid want ik had beter niet bij hun kunnen komen werken als ik zwanger ben. dar kwam het opneer.
hey allemaal, Hoe is het met jullie? met mij/ons gaat alles goed. Ik begin al een buikje te krijgen pfff is normaal enorm plat... Ik benw el stevi g maar bij mijn buik totaal niet. Zal zo wel een foto plaatsen ..
Jij kan er niks aan doen Natasch dat je ziek bent, of het nu wel of niet door je zwangerschap zou komen. Ze mogen jou daardoor niet zomaar eruit gooien. Ziek is ziek..!
wow! ik heb dezelfde 'golf' buik! haha als ik het zo mag noemen? Thuis geen internet grrrrrrr dus kan nog ff geen buikfoto oploaden.. maar hij groeit goed! mijn navel is al helemaal uit zn verband.. gaat echt snel dit keer!
Wat erg! Ze mogen volgens mij jou helemaal niet 'niet oproepen' omdat je zwanger bent! en je hoeft het zeker niet te melden tijdens sollicitatie of iets dergelijks! Wat belachelijk!