Januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door natascha1, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36

Zolang geen rood bloed... geen zorgen maken...
    En gewoon bellen met vk! daar zijn ze voor! schijt! jouw lichaam is belangrijk. sterkte

2. Dromenvanger

6 mei 2012
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik Suus!

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Suus mooie buik en Thnx :)

4. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    MvM is geweest en wat een super lieve vrouw was het. Heeft wat langer geduurd dan afgesproken haha, we hadden namelijk een goede klik omdat we ervaringen konden uit delen over onze kids met suikerziekte. Daarnaast een hele mooie test gehad, een mooie armband en krijg ook nog een cape voor de baby! Al met al goed verwend haha. En een mooie uitleg gehad over de stelletjes die niet zo makkelijk zwanger kunnen raken.

Ben blij met de keuze die ik gemaakt heb om mee te doen! En hoop dat ze stelletjes er goed mee kunnen helpen :)

5. KimmvBritt

KimmvBritt Actief lid

22 okt 2007
    235
    0
    0
    Huisvrouw
    IJsselstein
    Als je het niet vertrouwd, gewoon bellen hoor. Ik had gister dus ook echt heel veel kramp en had echt het idee dat het mis zou gaan. Ik had dan geen bruin verlies, maar ik mocht wel gelijk komen voor een echo.
    Misschien stelt het je gerust...

Wat een buikkie al zeg..! Heeeeeel mooi..!

Wat fijn dat je gesprek zo goed verlopen is. Wat krijg je tegenwoordig leuke cadeautjes zeg..! Ik kreeg volgens mij een bordje toendertijd voor de kleine om tegen die tijd van te gaan eten.
    En natuurlijk de test.

@Ego, ik ben zoooooooo misselijk al de hele dag, kan wel eten, maar het zit me allemaal niet lekker. Normaal ben ik dol op spinazie, maar heb nu gewoon meer dan de helft laten staan, blehhh.

6. Corinuh

Corinuh Lid

3 mei 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah.. wat spannend Natasha.. hopelijk blijft het bij 'oud bloed' . Anders idd voor de zekerheid vk bellen!

En wat een mooie buiken.. hier nog niet echt.. volgens mij alleen beetje opgezwollen ;)

Vanavond eerste keer weer trainen na het weten dat ik zwanger ben.. vind het wel raar.. gelukkig kan het allemaal geen kwaad, maar ben bang dat het op gaat vallen! Hoe doen jullie dat?

7. Dromenvanger

6 mei 2012
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sher: wat goed zeg... ik kreeg destijds een boek... maar dit klinkt super... haha

@ Corinuh: sporten? helaas en slecht genoeg doe ik daar al jaren niet meer aan...

8. Dromenvanger

6 mei 2012
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens, via MP een shirt gekocht: Ik ben grote broer... nieuw maar nooit gebruikt... Mooi voor ons dus! Op moederdag gaan we onze ouders verrassen... vroeg, maar we willen het graag delen...

9. KimmvBritt

KimmvBritt Actief lid

22 okt 2007
    235
    0
    0
    Huisvrouw
    IJsselstein
    Ik vind het niet vroeg, ik wilde het ook zo snel mogelijk delen.
    Nu ben ik wel een persoon die dit soort dingen echt niet voor me kan houden.
    Heel veel plezier aankomende zondag..!

10. Dromenvanger

6 mei 2012
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo wij dus ook... we houden ook niet van taboes, van ons mag iedereen het weten na zondag, zodat we alles van de daken kunnen schreeuwen...
    Thomas krijgt zondag een shirt aan, en ik heb deze tekening gemaakt voor de ouders...

Bijgevoegde bestanden:

11. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat leuk dat soort shirtjes, helaas hebben wij nog geen grote broer of zus om zo eentje aan te trekken :D

Ik heb net een dutje gedaan, ben misselijk en heb net zwaar op mijn vriend zitten foeteren omdat ie de eierschalen in een mok heeft gedumpt in plaats van gelijk in de prullebak. (dat doet ie al 10 jaar, maar vandaag was dat ineens nog 10x irritanter dan normaal) Ja, k geloof dat ik dit keer absoluut meer zwanger ben dan de vorige keer :D

@buikjes: ze zien er al heel mooi uit, maar jullie weten wel dat het alleen maar opgezette darmen zijn heh ;) de mijne zit een klein speklaagje overheen dus daar valt niets vreemds aan te zien voorlopig.

@sporten: gister en vandaag wezen joggen in de sportschool, en dat ging wel goed. Vorige week buiten kwam ik echter absoluut niet vooruit. Daar heb ik wel vaker last van buiten, maar het was nu nog erger dan anders. Verder heb ik een paard, en die is niet zo groot, heel betrouwbaar en heerlijk vlak in de gangen (ijslander voor eventuele andere paardenfreaks hier) Dus zolang het gaat rij ik lekker door. Een paard is natuurlijk een vluchtdier, dus zeker ben je nooit, maar zolang ik nog goed in balans zit en geen buik heb en me verder ook goed voel, vind ik dat een heerlijke en rustige sport om te beoefenen :D

12. Dromenvanger

6 mei 2012
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier een opgezette buik... inderdaad opgeblazen vd opgezette darmen... daarom zal ik ook nog geen buikfoto plaatsen haha... misschien rond de 16e week, dus nog 3 maanden wachten hihi

13. Dromenvanger

6 mei 2012
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arme mr. Tumtum... lekker he zwanger zijn! :p

14. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @buikje: I know! hahaa darmbuik maar hij komt dit keer wel errug snel!! morgen echo! spannend! oeee spannend oeee spannend oeee spannend... sorry ff een nerveuze aanval!

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @MayD...idd vreselijk! ik heb tijdens mn vorige zwangerschap gelukkig nergens last van gehad. Echt er na pas!

@Natascha...lekker dan...Ik ben toen ik zwanger was van Finn mijn baan kwijt geraakt. Maar als jouw proeftijd nu net voorbij is, kunnen ze je niets makenhoor, dan moeten ze je contract uitzitten en jij ook.
    Ik zou zelf ook al contact opnemen met het UWV, helemaal als ze, nadat jij vertelde dat je zwanger bent, zo lullig hebben gedaan!

@Sher...ik hebdat gevoel ook wel. Vroeg me ook al af wat dat was...maar dacht dat ik het bij Finn ook had.

Hier heb ik al een dikke buik van mezelf...hahaha! Dus dat duurt nog wel even voor je wat ziet.

Ben vandaag naar de fysio geweest. Was even pijnlijk, maar alles is weer recht. Ik voelde het gewoon. Wel raadde hij me aan om zuinig te doen met mijn behandelingen, omdat hij bang is dat ik er dit jaar nog aardig wat nodig heb. Er worden en 9 vergoed, dus nu nog 8. Ik kan het wel verhogen, maar dan moet ik een half jaar wachten tot dat ingaat. Dus ik weet niet wat wijs is. Dan zou ik dus nu voor een half jaar nog 8 behandelingen hebben en na november weer meer.
    Wel balen. Helemaal omdat ik bij Finn nergens last van heb gehad!

Wel grappig, ik zei tegen hem dat hij de eerste was (op mijn man en jullie na...hahaha) die ik het vertelde. Hij zei dat ie zich vereerd voelde! Haha!

Oh en goed nieuws! 7 juni om 10.10 hebben we de intake bij de vk en de eerste echo!!! Erg fijn dat het net voor Finn zijn verjaardag is, dan kunnen we dan gewoon allees eerlijk zeggen! HAhaha!

16. iellie

iellie Niet meer actief

Wat leuk al die buikjes al! :) Hier alleen aan het eind van de dag een opgeblazen buik, verder nog niets. :)
    Vervelend al die kwaaltjes! Ik heb tot nu toe nog niet echt ergens last van. Alleen dan de krampen in mijn buik (gelukkig niet zo erg als bij menstruatie) en blaren in mijn mond. Mijn huid is ook wel wat onrustig, maar dat heb ik vaker verspreid over de cyclus :)

En die werkgever: Wat een sukkels! Het UWV gaat je echt niks maken dat je nu toevallig zo vaak ziek bent. Kan jij toch niets aan doen!
    Hier weer een fijne 1e werkdag gehad na een week kamp met groep 8 en een week vakantie. Toch wel weer lekker dat die dagen wat sneller gaan :D Op naar maandag de 14e! Dan ga ik de Vk bellen. Spannend, dan wordt het toch echt 'officieel'. ;)

17. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    @ buikfotos: Ik wacht ook nog even haha. Ben net in 7 maanden 40 KG kwijt door maagverkleining en nu komt het overtollige vel van pas bij zwangerschap haha. ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan met mijn buik. Aangezien je bij de eerste pas zag dat ik zwanger was aan het einde van mijn zwangerschap. Hoop dat ik dit keer wat meer van een 'zwangere' buik kan genieten haha

18. Dromenvanger

6 mei 2012
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk, bij elk nieuwtje een hotline met mijn broer en schoonzus... heerlijk dat sommigen het al weten dan!!

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Sarah hoe kan jij je baan dan zijn kwijt geraakt toen je zwanger was???

Suus ooeeh morgen echo jeetje spannend hopen dat je al een kloppend hartje kunt zien

20. Dromenvanger

6 mei 2012
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer is een kloppend hartje te zien op een echo?

Deel Deze Pagina