@Akkoe Wat goed..!!! Mooi he zo vroeg al een kloppend hartje te zien... Geniet ervan..! @Suuske Jeetje meid wat erg! Ik zat dus ook te denken aan wat Natasch zei, geef de hoop nog niet op, ik duim voor je mee..!
Jeetje ik schrik wel van dit nieuws Suuskie! heb je inmiddels al wat meer nieuws?? Laten we hopen dat de echo te vroeg was, want dit zou absoluut geen fijn nieuws zijn!!!! @ hartje: Het was een superlieve vrouw en ben zeer blij dat ik mee ga doen met mvm! Sta er helemaal achter Mijn duimen draaien voor je Suuskie!!!
MvM had het vlgs mij al gezegd maar doe er niet aan mee. vorige keer geen succes en dat zal het nu ook niet worde. mijn Vk heeft mij er niet eens naar gevraagd trouwens dat vond ik wel raar
dokter heeft gebeld: hormoon was 12000!!!! Dus kan alleen met kijkoperatie of curretage worden vastgesteld worden of het bbz is.. Maaromdat ik op vakantie ga is dat beide niet handig.. en wellicht is het wel een goede zwangerschap.. Dokter wist het ook niet zo goed.. beste is afwachten en meteen na vakantie terugkomen.. Heeft iemand ervaring met zo'n hoge hormoontelling en weinig op echo?
Suuskie wat heftig! Ik heb geen ervaring en kan je helaas neit helpen. Ik hoop voor je dat het toch een goede zwangerschap is! Ik zag dat ik nog niet op de lijst stond, dus heb mezelf ff toegevoegd.
Zwangerschapslijst janurari 2013♥ 1 KimmvBritt (2e kindje,thuis,bv) Laura1986 (1e kindje, thuis, bv) 2 Natascha1 (2e kindje,thuis Bv) 3 Nicolioo (3e kindje,zh,bv) 4 Sher1986 (2e kindje, zh/th) Ik ben verliefd (4e kindje / thuis / BV) 5 Evaaatje (2e kindje, zh, bv) Akkoe (1e kindje, zh,bv/fv?) 6 Hartje1982 (2e kindje) Suuskie (1e kindje zh) Sweetlove (3e kindje, th/bv) Corinuh (1e kindje) Iellie (1e kindje, th?/bv) 7 8 9 10 Vivian (1e kindje) 11 Sarah84 (2e kindje) 12 Missm (1e kindje) Tumtum (1e kindje, zh, bv) 13 sorien (1e kindje) daantje22 (2e kindje/zh/fv) 14 Arual83 (1e kindje) MayD (2e kindje / thuis / BV ) 15 16 17 LieveMamaTrix (1e kindje / zh / FV) Kwebbelsnoes (2e kindje/zh/bv) 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Afsprakenlijst: 03-05 Evaaatje intake MvM 11.30 09-05 Akkoe gyn 09.00 10-05 Suuskie gyn 15.20 14-05 KimmvBritt intake + echo 18-05 Nicolioo echo 13.45 21-05 Ik ben verliefd intake + echo vk 22-05 Sher1986 echo 11 uur 22-05 Daantje22 gyn/echo 9.45 23-05 Akkoe gyn 2e echo 15.40uur 29-05 Nicolioo gyn 10.00 29-05 Hartje1982 Intake vk 30-05 Laura1986 Intake vk 9:30 30-05 Arual83 gyn/echo 14.20 06-06 MayD afspraak VK+echo 8.30 07-06 Bieb Echo tijd? 12-06 Natascha1 VK 10.00 13-06 Corinuh Echo en vk 12.30
Suuske heftig..... Hopelijk is het n mooie goede zwangerschap. Probeer toch te genieten in Amerika (k)
Suuske jeejte vind het best heftig want met een bbz kunne ze jou niet zomaar op vakantie sturen. dus vlgs mij denke hun ook wel dat het goed zit hoor
Suuskie: Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik met 5,2 weken een echo ivm een bloeding en toen zagen ze ook helemaal niks. Een week later was er wel een vruchtzak met vruchtje te zien incl. hartje. En als ze echt bang zijn voor een bbz laten ze je echt niet naar Amerika gaan, dan hadden ze je gelijk terug naar het ziekenhuis gestuurd voor verder onderzoek. Ik duim voor je meid dat alles toch goed is!
@suuske Als de gyn het niet zeker weet kan hij jou écht niet zomaar op vakantie laten gaan hoor! Stel het is een BBZ dan kun je daar geen 4 weken mee rondlopen in Amerika want dan zit het er dik in dat een eileider knalt en je met spoed opgenomen word met alle gevolgen van dien Vorige zwangerschap ben ik met 4,0 opgenomen op verdenking BBZ Heb toen onder volledige narcose een kijkoperatie gehad, en gelukkig bleek het daarna op de goede plaats te zitten. Andere gyn had verkeerd gekeken en zag het gele lichaam aan voor het vruchtje en was dus bijna mijn eileider kwijt geweest en m'n zoontje Je moet sowieso nu elke dag een echo krijgen ofzo. Hier absoluut niet mee op vakantie gaan, want dat kan wel eens heeeeel fout aflopen Met wat voor apparatuur hebben ze de echo gemaakt? Is het door een echoscopische met 20 weken echo apparatuur gedaan? Zo nee, morgen direct om vragen Dikke knuffel meid
Mijn HCG was trouwens 4000 bij 5,0 weken en toen was er een vruchtzak te zien die in de baarmoeder zat en kon dus geen BBZ zijn Is er bij jou helemaal geen vruchtzak gezien? Maar moet je morgen niet opnieuw HCG prikken? Bij een BBZ stijgt het HCG vaak niet zo snel als een "goede" zwangerschap. Je HCG is mooi hoog voor jou termijn en niet BBZ verdacht zoals de gyn mij toen uitlegde
Nu ik dit zo lees he, heb ik toch even een vraagje. Mijn hcg was met 4 weken 74 en met 4,5 weken 951!! Met 3 weken en 6 dagen was ik bij de gyn (de vrouw die mij zo bang maakte met haar bbz verhaal, vanwege het beetje vocht in mijn buik) en toen zag ze alleen een ringetje. De ene arts zegt nu tegen mij, geen zorgen maken en de gyn heeft destijds ook haar woorden terug getrokken. Maar hierboven leeg ik hcg waardes die VEEEL hoger zijn met zulke prille weken.... Gaat het dan bij mij wel goed??? Heb verder gelukkig geen bloedingen of vervelende buikpijnen.. Maar word toch een beetje onzeker van de verhalen.
@sher: HCG verdubbeld elke 2 dagen Mijn HCG was 512 met 4,0 weken, de jouwe 951 met 4,3 weken, dat is dan toch prima? De mijne zou dan 1024 bij 4,3 weken zijn geweest, en is normaal Jou waarden: 954: 4,3 weken 1908: 4,5 weken 3816: 5,0 weken 7622: 5,2 weken 15244: 5,4 weken Je HCG is dus als het goed is nu rond de 15000 en is prima
Maakte me al zorgen !!! Oh ik kreeg net een filmpje te zien van iemand:S dat een vrouw haar baby zwaar mishandeld!!! Kon het echt niet aanzien!!! VRESELIJK dat er zulke mensen bestaan!!!! Ben er helemaal naar van en dan heb ik nie eens hele filmpje gekeken
@ Suuske, Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen! Leef met je mee.. Misschien een domme vraag.. maar hoe meten jullie HCG?? of is dat met bloedafname gebeurd?
Ook ik ga me aanmelden op dit forum!! ik ben Maaike, 32 jaar en samen met mijn vriendin zijn wij bezig om onze kinderwens te vervullen. Ik sta onder behandeling in Leiderdorp (iui) en met behulp van hormonen (clomid 50mgr) hebben we 2 wkn geleden onze eerste inseminatie gehad. Vrijdag is mijn NOD maar vanochtend had ik een lichtpositieve kv 2v5 test. Ga morgenochtend weer testen!! Als alle berekeningen kloppen dan ben ik rond 18jan uitgerekend!