Januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door natascha1, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Suuskie, ik wens je vast een goede vakantie! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je in juni een mooie echo hebt en als je het niet vertrouwd echt dat ziekenhuis inlopen hoor! Ik duim voor je!

Melanie, op mijn nod, cd 28 had ik ook 2-3 weken op de test staan, en gisteren was de teststreep van de 2v5 al even donker.

Ik ben nog tot zondag op mijn vakantieadres en vind het helemaal niets. Zitten in de middle of nowhere, word gek van m'n schoonmoeder, er is niets in de buurt en heb al avonden huilbuien, blegh. Zou zo graag thuis zijn, heb het zo gehad, Pfff :(. Sorry even spuien hoor!

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik zag dat bericht ook voorbij komen ja... maar als het je geruststelt: ik had de vorige zwangerschap echt een knallende test (met 4+3 al een test van 3+...) en er zat er maar 1 in. Tweelingen komen ook veel in mijn familie voor.

Je kunt ook gewoon in het begin veel HCG aanmaken.

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    He, gats....

Hoop dat de tijd daar snel om is voor je... want dat lijkt me ook niks

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    anders zet je ze voor gebruik even buiten om te luchten... dan is het grootste deel van die vieze lucht al weg.

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    welkom nieuwe meiden!

6. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Ik sluit mij ook aan, ik zat in het verkeerde januari topic.:D

7. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    welkom nieuwe meiden!
    Gezellig dat er weer nieuwe buikjes mogen gaan groeien :)
    Voor iedereen een voorspoedige zwangerschap toegewenst!
    *even off topic*
    Als ik bij sommige mensen het idee heb opgewekt dat ik alleen met mezelf bezig ben wat ik niet hoop...Dan spijt me dat heel erg :)
    *on-topic*
    Zijn er al dames die zin hebben in gekke dingen:) ?
    fijne dag toegewenst!

8. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik heb me gisteren opgegeven voor MvM... Ben benieuwd wanneer ik een telefoontje van ze krijg.

Ook heb ik al een VK gemaild om even na te vragen of ik wel woonachtig ben ik hun werkgebied... Ik hoop het, want deze praktijk sprak me erg aan!

En anders bel ik morgen even naar de HA om te vragen hoe of wat en of hij nog een geschikte VK weet waar ik woon... Ik heb er wel al een achter de hand... maar die is wat groter en 'onpersoonlijker'. Voordeel van deze is wel dat je met 7-8 weken al een echo krijgt, no questions asked. Niet dat ik per se zo 'vroeg' al een echo wil, maar toch fijn om dat al dichterbij te hebben!

Moet je je HA nou wel of niet inschakelen als je zwanger bent? Ik heb geen medicijnen en loop ook niet voor controle op iets anders bij de Ha... .

9. LieveMamaTrix

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    @sorien: Ik had in de week dat ik vermoedde dat het raak was ineens trek in knoflooksaus... En dan niet op iets... gewoon puur :D.

Inmiddels weet ik alleen al wat ik niet zo lekker meer vind. En heb ik eigenlijk vrij weinig eetlust... Waarschijnlijk omdat me darmen zo onrustig zijn en 'hoog' zitten en ik vaag iets van misselijkheid herken...

Zijn er mensen die zich al helemaal klem eten? :p Of hebben er meer last van weinig eetlust?

10. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    @lievemamatrix whaha grappig ik had juist helemaal geen zin in knoflooksaus :) we zouden shoarma gaan eten...
    Ik eet mezelf helemaal klem aan sla komkommer en fruit... verder wisselt het nogal een wanneer ik ergens wel of geen zin in heb :)

11. LieveMamaTrix

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    @sorien: ohja! dat van dat fruit herken ik wel! Dat is even het enige wat me echt echt smaakt... Het is heel gek... Ik heb nog niet echt afkeer van dingen, maar ze smaken me echt zo anders... Ik weet hoe het moet proeven en zo proeft het dus helemaal niet.

Gisteren ook... We ging uit eten en ik had vis genomen ( veilige vis :cool: ) en ik weet hoe gebakken zalm proeft, maar het leek allemaal veel intenser waardoor het dus helemaal niet meer naar zalm smaakt.

Vaaaaaaag ;)

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Morge dames.

Hier nog steeds kotsbroerd en dus helemaal nergens zin aan.
    moet zelfs moeite doen om te drinken.
    ben ook al wat afgevallen.
    van Charlot was ik 6 kilo afgevallen zat toenop de grens.
    hopen dat nu beter gaat.

wat een sjitweer trouwens zeg het regent hier :( en ik had nog wel zo gehoopt op wat mooi weer vandaag

13. LieveMamaTrix

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    @natascha : Hier regent het ook pijpenstelen! Ik vind het wel gezellig op zich... Maar je moet niet naar buiten willen. Dat lijkt me iets minder fijn!

Vervelend dat je zo beroerd bent!! Hou je helemaal niks binnen?

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ik spuug alleen bij het opstaan uit bed.
    maar verder blijf ik gewoon heel misselijk.
    en daardoor kan ik bijna niet eten

15. Corinuh

Corinuh Lid

3 mei 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lievemamatrix;
    IK had vorige week ook de ha gebeld. Maar je hoeft tegenwoordig niet meer heen! Ze heeft mij alleen geregistreerd als 'zwangere'... verder niet!
    Dus je kan direct contact opnemen met de verloskundige om een afspraak te maken!

En qua eten.. ik heb normaal altijd trek in iets lekkers.. maar dat is nu inderdaad veel minder! alleen om de misselijkheid tegen te gaan eet ik tussendoortjes.. maar voor de rest niet!

Sterkte natascha.. vreselijk als je zo misselijk bent!

Trouwens degene die nieuw zijn.. welkom en gefeliciteerd!!

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He Daantje,

Ik ga je volgen hier als je het goed vind?
    Hoe voel je je?
    Ik vind het zo geweldig voor je.
    Hoe is het met jullie kereltje?

Liefs Bianca

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

welkom nieuwe zwangeren!

hey meid

is prima hoor :D
    onze kleine man vind het helemaal geweldig haha. die roept telkens '' mama broetje jutje in buik'' haha
    hij wil overigens een zusje ipv broertje zegt hij nu al stellig ;) ben benieuwd..tot nu toe voel ik me overigens goed, alleen de misselijkheid begint wel te komen :)

@ natascha; veel sterkte met het misselijk zijn, is echt klote. vorige zwangerschap daar enkele weken voor in het zkh gelegen met uitdroging, hopelijk deze keer niet.

@ sorien; hier normaal gek op bijv hamburgers, maar kan ze nu niet zien haha. ben nu bevriend met mijn ham prei salade en mac kroket :p

@ arual; wat klote zeg dat je je helemaal niet fijn voelt op vakantie. hopelijk gaat de dagen snel om :(

kijkt iemand van jullie vanavond het programma draagmoeder gezocht?
    is echt een heel mooi ontroerend programma. 1 van de draagmoeders komt uit mijn woonplaats en was onder behandeling bij mijn gyn, erg leuk om te zien

Draagmoeder gezocht
    komt om 21.30 op nederland 1

had trouwens nog testjes liggen, dus vanmorgen maar weer 1 gedaan :)

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
  19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier nergens last van.
    Mijn borsten tintelen af en toe als ik het koud heb.
    Ik ben s'morgens een beetje misselijk maar zodra ik iets eet of drink is het weg!
    Ik heb ook echt al een darmen buikje, en dan heb ik ook nog spastische darmen dus vanavond is mijn buik weer flink opgezet!

Heb ook nog 1 kruidvat test liggen.
    Die wil ik zaterdag doen en de test dan filmen hahahaha leuk toch!!

Zo,pauze is om in ga weer aan de slag.
    Fijne dag nog!

20. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@mayD: wauw ook zo'n knaller!! Leuk dat we even ver zijn :D
    Maar als je nu 4+3 bent ben je toch ook de 13e ipv 14e uitgerekend?

@melanie: leuk idee om de test te filmen!

Deel Deze Pagina