Pff wat hebben jullie en knaltesten zeg! ik heb er net via een internetsite 10 goedkope en 2 cb met weekindicator besteld. Mijn streepje was wel duidelijk zichtbaar de dag na NOD maar toch een behoorlijk stuk lichter dan al die knaltesten hier. Ik hoop morgen toch ook wel een knaltest te hebben. Ben na mk toch wel wat onzeker geworden, en merk dat ik elke keer als ik ga plassen toch wel bloed verwacht, kan me op de een of andere manier niet voorstellen dat het dit keer wel goed gaat.
vreemd.. ik heb 100% zeker op 23 april mijn eisprong gehad en de calculator op ZP zegt dan hetvolgende; Eerste dag van je laatste menstruatie: 8 april 2012 Een beetje vruchtbaar: 20 april 2012 Vruchtbaar: 21 april 2012 Erg vruchtbaar: 22 april 2012 Eisprong: 23 april 2012 Innesteldag: 28 april 2012 Vanaf hier kun je testen: 7 mei 2012 Vermoedelijke bevallingsdatum: 13 januari 2013 maar als ik op 7 mei mijn NOD heb ben ik 4,0 weken zwanger, en als ik daar 36 weken bij optel ben ik 14 januari uitgerekend ipv 13 januari wat deze calculator zegt op elke site zijn die calculators anders
andere testen knallen niet zo als deze kruidvat 2 voor 5 euro vind ik als ik een andere test doe is deze lang niet zo knal. met de kruidvat 2 voor 5 test je vaak al 4/5 dagen voor NOD licht positief terwijl bij mij de zwanger en kids waarmee je 6 dagen voor NOD kunt testen nog super licht
Zwangerschapslijst januari 2013♥[/SIZE] 1 KimmvBritt (2e kindje,thuis,bv) Laura1986 (1e kindje, thuis, bv) 2 Natascha1 (2e kindje,thuis Bv) 3 Nicolioo (3e kindje,zh,bv) 4 Sher1986 (2e kindje, zh/th) Ik ben verliefd (4e kindje / thuis / BV) 5 Evaaatje (2e kindje, zh, bv) Akkoe (1e kindje, zh,bv/fv?) 6 Hartje1982 (2e kindje) Suuskie (1e kindje zh) Sweetlove (3e kindje, th/bv) Corinuh (1e kindje) Iellie (1e kindje, th?/bv) 7 8 9 10 Vivian (1e kindje) 11 Sarah84 (2e kindje) Dromenvanger (2e kindje) zkh medische indi. / BV 12 Missm (1e kindje) Tumtum (1e kindje, zh, bv) 13 sorien (1e kindje) 14 Arual83 (1e kindje) MayD (2e kindje / thuis / BV ) daantje22 (2e kindje/zh/fv) 15 16 Melanie1986 (2de kindje/thuis) 17 LieveMamaTrix (1e kindje / zh / FV) Kwebbelsnoes (2e kindje/zh/bv) 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Afsprakenlijst: 03-05 Evaaatje intake MvM 11.30 09-05 Akkoe gyn 09.00 10-05 Suuskie gyn 15.20 14-05 KimmvBritt intake + echo 18-05 Nicolioo echo 13.45 21-05 Ik ben verliefd intake + echo vk 22-05 Sher1986 echo 11 uur 22-05 Daantje22 gyn/echo 9.45 23-05 Akkoe gyn 2e echo 15.40uur 29-05 Nicolioo gyn 10.00 29-05 Hartje1982 Intake vk 30-05 Laura1986 Intake vk 9:30 30-05 Arual83 gyn/echo 14.20 06-06 MayD afspraak VK+echo 8.30 07-06 Bieb Echo tijd? 11-06 Eerste consult gynaecoloog 13.30 12-06 Natascha1 VK 10.00 13-06 Corinuh Echo en vk 12.30
ja, idd die ZP calculator geeft aan dat als je 23-04 je ei hebt gehad je op 13 januari uit bent gerekend ipv 14 januari had ik ook last van toen ik zwanger was van mn zoontje dat die een dag verschil aangaf dacht al.. mijn NOD was op maandag, dan kan ik nooit zondag 13 januari zijn uitgeteld, want de uitgerekende datum moet dan ook op een maandag zijn
hoe breng je veel zwangere vrouwen in verwarring hahaha ik heb de uitgerekende datum van FF overgenomen
Rechtsboven staat ook: uitgerekende datum 14 januari eisprong 24-04 ipv eisprong 23-04 en onder wel weer eisprong 23-04 Raar en verwarrend idd Ochja, we zijn zwanger, daar gaat het om
ooohh om gek van te worden heel die testen online Meiden wat een mooie knallende testen weer Blijft leuk dat testen hihi. Ik heb nog een aantal zwanger en kids testen maar ze worden niet zo heel veel donkerder maar het zal wel aan de testen liggen denk ik!
Daarom heb ik glijk al mijn testen opgemaakt in het begin om de dag. en nu heb ik geen bevestiging meer nodig gelukkig ben zoo kotsbroerd is ovverduidelijk
@Loesje...spannend meid! En wat een golf van emoties moeten jullie wel niet hebben gehad de afgelopen tijd! Vandaag heb ik de mevrouw van MvM aan de lijn gehad. Ze komt dinsdagochtend langs. Ik denk dat het dezelfde mevrouw is als die ik vandeweek bij mn vriendin gezien heb. Grappig! Ik heb nog geen rare eetdingen, maar dat heb ik bij Finn ook niet gehad. Ik ga deze zwangerschap wel goed op mijn eten letten. Ik wil niet te zwaar worden, en als dat gesnaai zoals ik bij Finn heb gedaan is natuurlijk ook eigenlijk helemaal niet nodig. Dat was echt te erg af en toe. Niet dat ik nu o pdieet ben ofzo hoor. Maar ik eet gewoon gezond. @Natascha...dat had ik bij Finn dus ook vreselijk! Dat misselijke gevoel..bah! Nu valt het nog wel mee gelukkig. BijFinn kreeg ik ook nog eens twee keer erger buikgriep en kwam ik in het ziekenhuis terecht. Maar na de 21 weken nergens meer last van...en toen begin het gevreet!   @MayD...wauw! Dat is een knaltest! Ik was gisteren uit eten met mijn man, en toen vroeg ik aan hem of hij het nu niet heel erg vindt dat zijn vader dit niet meer meemaakt (die is 1,5 jaar geleden overleden aan asbestkanker) dus hij zegt dat hij het heel naar vindt. Zit ik toch haast te janken daar. Ik ben altijd snel emotioneel...maar dit was echt heel erg. Ik zei maar snel dat ie grapjes moest gaan maken! Haha!
Heb me net ook weer aangemeld voor moeders voor moeders Vorige zwangerschap ook meegedaan. Alleen de geur van die flessen blehh! Hield dan altijd m'n adem in haha Als je nu 9 weken meedoet krijg je na afloop een wikkeldoek cadeau
ik heb al een poging gedaan een zweedse variant te vinden van moeders voor moeders, dat zou toch wel moeten bestaan lijkt me, maar schijnbaar heet het in dat geval anders en ik kan het op internet niet vinden. Morgen bij de dokter maar eens vragen
Pfft heb net weer niet kunnen eten baal er echt van voel me steeds slechter en heb steeds minder energie. en moet wel heel de dag voor me meissie zorgen. denk dat ik morgen de HA bel of ik emesafene zetpillen mag.
Dag dames, Ik wil ook graag meekletsen Ik ben 27 jaar en woonachtig in Brabant. Ben al 10 jaar samen met mijn vriend. In december gestopt met de pil en nu heerlijk zwanger Net als jullie voel ik me af e toe ook flink onzeker. We hopen zo dat alles goed gaat! 5 juni heb ik mijn eerste echo, dan ben ik 9 wkn6dgn zwanger. Duurt nog zo lang! Qua symptomen heb ik last van steekjes onder in mijn zij, moe, veel plassen, misselijkheid en gevoelige borsten. Liefs Ange
Welkom nieuwe dame's!! Bah bah,ik zit voor kapot op de bank! Gisteren gewerkt van 8:00-18:00 Vandaag gewerkt van 07:30-18:00 En morgen weer van 8:00-18:00 Dat ben ik zoooooo niet gewend!! Morgen moet ik ook nog uithelpen in een ander filiaal en dat wordt verbouwen dus ook weer kapot als ik thuis kom. Dat merk ik dus wel dat ik echt in de middag kapot ben en eigenlijk toe ben aan een middagdutje! Wat dien jullie voor een werk? Ik werk als leidinggevende in het kruidvat.
Ik ben sinds de geboorte van onze dochter thuismoeder, maar was eerst werkvoorbereider in de bouw. Als ik echt moe word, ga ik 's middags dus lekker even liggen als de kleine ook in bed ligt.
ja das wel minder Melanie tlichaam doet wel anders dat merk ik ook kheb nog nooit zo vroeg op bed gelegen als de laatste dagen...en slaap ook direct als een blok. Ik ben ambtenaar en behandel klachten...